مجله داغ اخبار روز دنیا

تیپس سنتر یک مجله اینترنتی به روز و جدید است

مجله داغ اخبار روز دنیا

تیپس سنتر یک مجله اینترنتی به روز و جدید است

در مجله اخبار مربوط به وب سایت تیپس سنتر مقالاتی در زمینه های تکنولوژی، فیلم، سریال، سفر، گردشگری، غذا، رستوران و بسیاری از زمینه های دیگر ارائه می شود.

۹ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

نکاتی که باید درباره سایت‌های خرید و فروش خودرو دست دوم و نو بدانید

همانطور که می‌دانید خرید و فروش خودرو یک پروسه کاملا آنلاین نیست و بخشی از آن توسط اینترنت انجام می‌شود.

پس از آن فروشنده و خریدار باید کارهای قانونی انتقال را انجام دهند.

اما ما در این صفحه به بررسی سایت‌های خرید و فروش خودرو می‌پردازیم. به نکاتی اشاره می‌کنیم که دانستن آن برای شما می‌تواند مناسب باشد.

هر کدام از این وب‌سایت‌ها ویژگی دارند که به خریداران و فروشندگان کمک می‌کند سریع‌تر به خواسته خودشان برسند.

شما به عنوان خریدار و فروشنده باید به نکات ریز و درشت سایت‌های خرید ماشین توجه داشته باشید.

در ادامه درباره آنها صحبت می‌کنیم.

تعداد آگهی

تعداد آگهی‌های درج شده یکی از اصلی ترین موارد برای تشخیص بهترین سایت‌های خرید و فروش خودرو به شمار می‌رود.

به طور کلی هرچه تعداد آگهی‌های فروش بیشتر باشد، می‌توان تخمین زد که آن وب سایت کاربران زیادی دارد که از خدمات استفاده می‌کنند.

به عنوان خریدار، آگهی‌های زیاد به شما این امکان را می‌دهد تا گزینه‌های متنوعی برای خرید داشته باشید. 

همچنین به عنوان فروشنده نیز این امکان را خواهید داشت تا قیمت‌ها، توضیحات و بسیاری موارد دیگر که فروشندگان به آنها اشاره کرده‌اند را ببینید و محتوای آگهی خود را کامل کنید.

اگرچه دقت کنید که آگهی‌ها ساختگی نباشند و توسط صاحب وب سایت برای گول زدن کاربران ایجاد نشده باشند. به عنوان مثال، اگر آگهی‌های بسیاری بدون عکس، قیمت و توضیحات کافی در وب‌سایتی وجود داشته باشد بهتر است به صورت جدی و دقیق آن را بررسی کنید.

عموما برندهای فعال در این زمینه، صفحات زیاد این چنینی ندارند و محتوای آنها توسط فروشندگان تکمیل شده‌اند.

فعالیت تخصصی

این‌که وب سایت مورد نظر شما چه فعالیت تخصصی دارد، بسیار مهم است.

سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور که در زمینه خرید و فروش خودرو فعال هستند جزو استثنا به شمار می‌روند.

بهتر است از جایی خرید کنید یا در جایی کالای خود را در معرض فروش بگذارید که در زمینه مورد نظر شما فعال باشد.

 

سایت های خرید و فروش ماشین نو و دست دوم

 

مثلا اگه من بخوام برای سگم غذا بخرم از پت‌شاپ‌های آنلاین استفاده می‌کنم. سایت‌هایی مثل دیجی کالا، دیوار و شیپور هم این امکان‌ها رو به من میدن اما تخصص اصلی اون‌ها زمینه پت شاپ نیست!

بنابراین قبل از اینکه آگهی خودتون رو ثبت کنید یا برای خرید ماشین اقدام کنید، بهتره زمینه اصلی وب سایت رو تشخیص بدید.

اگه فعالیت زیادی در اینترنت ندارید، ممکنه فکر کنید که این کار سختی هست؛ اما اصلا اینطور نیست.

کافیه به صفحه اصلی وب سایت مورد نظرتون مراجعه کنید و چند پاراگراف از آن را بخوانید. بدون شک متوجه می‌شوید که در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند. مگر اینکه سایت مذکور از کیفیت کافی برخوردار نباشد!

به عنوان مثال، فعالیت ما در نت چین معرفی کسب و کارهای اینترنتی است. اگر با مراجعه به دسته بندی‌ها متوجه این موضوع نشوید، از طریق صفحه اصلی به این اطلاعات دسترسی خواهید داشت.

بنابراین بهتر است در سایت‌های فعالیت کنید که در زمینه خرید و فروش خودرو تخصص دارند.

 

امکانات وب سایت

کاربردی بودن امکانات وب سایت اهمیت بسیاری دارد. یکی از اصلی ترین امکانات وجود دسته بندی‌ها یا فیلترهای پیشرفته برای ساده تر شدن مسیر کاربران است.

به عنوان مثال، کاربران باید این امکان را داشته باشند تا برندهای تولید کننده را انتخاب کنند. مدل خودرو مد نظر را ببینند و تصمیم بگیرند آگهی‌هایی را مشاهده کنند که از تصویر در آنها استفاده شده است.

به زبان ساده می‌شود:

صفحه اصلی/ برند / مدل / فقط عکس‌دار

بسیاری فیلتر دیگر لازم است که در سایت‌های خرید و فروش ماشین وجود داشته باشد. به عنوان مثال، فیلتر قیمت تا خریدار بتواند خودروهایی با قیمت حداکثر 700 میلیون تومن را ببیند.

یا به عنوان مثال دیگر، خودروهای کارکرده از خودروهای نو جدا شوند. و ده‌ها مثال دیگر در این زمینه وجود دارد.

همچنین سایت‌های خرید و فروش خودرو بهتر است ماشین نو و دست دوم به کاربران ارائه کنند. با این حال، فقط بخشی از امکانات را به کاربران خود ارائه کرده‌اند.

کاربردی بودن امکانات یک وب سایت فقط به فیلتر یا دسته بندی محدود نمی‌شود. در ادامه برخی از مهم‌ترین موارد را بررسی می‌کنیم.

جستجوی آسان

کاربران در تمامی صفحات باید بتوانند به راحتی از جستجوی سایت استفاده کنند.

 

امکان جستجوی ساده در سایت های خرید و فروش خودرو دست دوم و نو

 

بدون شک جستجوی "پرشیا 99" ساده‌تر است تا کاربر به صفحه پژو، پارس مراجعه کند و از فیلتر سال تولید گزینه 99 را انتخاب کند.

عموما در وب‌سایت‌های خرید خودرو امکان جستجو درنظر گرفته نشده که این نمی‌تواند خیلی مناسب باشد.

کارشناسی خودرو

سرویس کارشناسی خودرو امکان ایده‌آلی است که برای راحتی هرچه بیشتر کاربران درنظر گرفته شده است. برخی از وب‌سایت‌ها این امکان را به شما ارائه می‌کنند که می‌توانید به صورت آنلاین یا با برقراری تماس از این خدمات استفاده کنید.

قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی

درج قیمت‌های بروز برای سایت‌های خرید و فروش خودرو از دو منظور اهمیت دارد.

به فروشندگان کمک می‌کند تا قیمتی با شرایط روز بازار برای خودرو تعیین کنند.

به خریداران نیز کمک می‌کند تا از قیمت‌های روز آگاهی داشته باشند و تحت تاثیر قیمت‌های عجیب عده محدودی از فروشندگان قرار نگیرند.

توضیح کامل و واقعی درباره وسایل نقلیه

بهتر است از وب‌سایتی استفاده کنید که آگهی‌های ثبت شده آن توضیحات کاملی درباره وسیله نقلیه داشته باشد. همانطور که قبلا اشاره کردیم، اگر درصد بالایی از آگهی‌ها شامل توضیحات و تصویر یا سایر اطلاعات نشود، بهتر است از خدمات سایت‌های دیگر استفاده نمائید.

فروش اقساطی خودرو

اخیرا وب‌سایت‌های فعال در این زمینه فروش اقساطی را در نظر گرفته‌اند تا تجربه بهتری برای خریداران و فروشندگان ایجاد کنند.

این امکان کاملا برای افرادی که نمی‌توانند به صورت یکجا هزینه وسیله نقلیه را بپردازند مناسب است. شما می‌توانید از طریق فیلترهای موجود در وب‌سایت یا از طریق منو از این خدمات مطلع شوید. برخی وب‌سایت‌ها مانند باما، همراه مکانیک، سایا خودرو و برخی وب‌سایت دیگر در این زمینه فعالیت دارند.

قبل از همکاری با سایت‌های خرید و فروش خودرو نظرات ثبت شده درباره آنها را بخوانید

در صورتی که با سایت‌های خرید و فروش ماشین آشنایی ندارید، بهتر است که نظرات ثبت شده درباره آنها را بخوانید. در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید فعالیت آنها را زیر نظر بگیرید و تجربیات کاربران درباره آنها را بخوانید.

همچنین ما در نت چین فضایی ایجاد کرده‌ایم تا نظرات ثبت شده درباره این سایت‌ها را ببینید. همچنین اگر خودتان در این زمینه تجربه‌ای دارید پیشنهاد می‌کنیم نظر خود را ثبت نمائید. با این کار می‌توانید به سایر کاربران کمک کنید تا از بهترین سایت‌های خرید خودرو استفاده کنند.

بهترین سایت‌های خرید و فروش خودرو

در این صفحه به بررسی بهترین سایت‌های خرید و فروش خودرو نو و دست دوم پرداخته‌ایم. شما این امکان را دارید تا به صفحات ساخته شده هرکدام از آنها مراجعه کرده و اطلاعاتی همچون شماره تماس، آدرس وب‌سایت و … را کسب کنید.

در ادامه 10 مورد از بهترین آنها را به شما معرفی می‌کنیم:

  1. باما
  2. همراه مکانیک
  3. خودرو 45
  4. کارنامه
  5. دورهاتو
  6. دیوار
  7. شیپور
  8. مبین خودرو
  9. آرشا خودرو
  10. سایا خودرو

در صورتی که صاحب وب سایت‌ خرید و فروش ماشین نو و دست دوم هستید، به صورت رایگان می‌توانید در این دسته بندی وب سایت خود را درج نمائید.

منبع: سایت های خرید و فروش ماشین

  • علی کریمی

شرکت‌های برنامه نویسی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید از طریق آنها وب سایت و اپلیکیشن خود را ایجاد کرده و حتی برای ساخت سیستم‌های دیگر از آنها درخواست نمائید و پیشنهاد می‌کنیم قبل از همکاری نظرات ثبت شده درباره آنها را مشاهده نمائید. پیشنهاد می‌کنیم شما نیز نظرات خود را درباره شرکتی که با آن همکاری کرده‌اید ثبت کنید تا به کاربران دیگر کمک کنید سایت برنامه نویسی مناسب تری را انتخاب کنند. هدف ما در نت چین این است که شما به خدمات مورد نیازتان دست پیدا کنید و تلاش می‌کنیم تا همواره روند ارائه خدمات خود را بهبود بخشیم. شما در نت چین این امکان را خواهید داشت تا معتبرترین سایت‌های ایرانی را مورد بررسی قرار داده و از بین آنها بهترین گزینه ممکن را انتخاب نمائید.

منبع: شرکت های برنامه نویسی

  • علی کریمی

پیانو

پیانو یکی از بهترین سازهای قدیمی دنیا است که در سال 1700 و در کشور ایتالیا ساخته شده است.

 

پیانو یکی از بهترین سازهای جهان

 

پیانو انواع مختلفی دارد که با نام‌های گرند پیانو، پیانو رویال، پیانو دیواری، پیانو الکتریک، پیانوی چهارگوش، پیانوی اسپینت شناخته می‌شوند.

البته با گذشت زمان برخی از این مدل‌ها دیگر ساخته نمی‌شوند؛ مانند پیانوهای چهارگوش و اسپینت.

از پیانو به طور گسترده در موسیقی جاز، کلاسیک، سنتی استفاده می‌شود. همچنین برای اجراهای انفرادی، گروهی، همراهی، آهنگسازی و … نیز از آن استفاده می‌شود.

میانگین قیمت پیانو:

پیانوها یکی از گران‌ترین سازهای جهان به شمار می‌روند. البته قیمت‌های متفاوتی با توجه به میزان کیفیت مواد اولیه استفاده شده و نحوه طراحی آن تعیین می‌شود.

  • میانگین قیمت: 1000 تا 60000 دلار

قیمت‌های بالاتر نیز با توجه به میزان ساخته شدن پیانو تعیین می‌شود.

از کجا می‌توانیم پیانو بخریم؟

سایت‌های متنوعی در فروش پیانو فعال هستند که در ادامه برخی از بهترین‌ها را معرفی می‌کنیم:

گیتار

گیتار یکی از انواع سازهای زهی است و داستان‌های بسیاری از پیدایش آن نیز شنیده می‌شود.

 

گیتار از محبوب ترین سازهای جهان

 

برخی می‌گویند سررشته آن از ایران و برخی دیگر معتقدند توسط یونانی‌ها و رومی‌ها ساخته شده است. گفته می‌شود در سال 714 میلادی یا 92 قمری گیتار توسط زریاب دارابگردی بوجود آمده است.

گیتارها انواع مختلفی دارند که می‌توان به مدل‌های آکوستیک، کلاسیک، الکتروآکوستیک، گیتار فلامنکو، گیتار الکتریک، گیتار بیس و رزونانسی اشاره داشت. با بدنه‌های چوبی توخالی، نیمه خالی، چوبی توپر و با بدنه فلزی نیز ساخته می‌شود.

بدون شک یکی از محبوب‌ترین سازهای دنیا به شمار می‌رود.

میانگین قیمت گیتار:

گیتارها گاهی ارزان و گاهی گران هستند. با توجه به شیوه ساخت، قیمت گذاری روی آنها انجام می‌شود. گیتار به نسبت پیانو که یکی از سازهای گران جهان است، گزینه به صرفه‌تری به شمار می‌رود.

گاهی می‌توان این ساز را با قیمت کمتر از 20 یورو خرید؛ اما برخی از مدل‌ها بیش از 1000 یورو قیمت دارند.

از چه سایتی گیتار بخریم؟

امروزه در ایران سایت‌های بسیاری در زمینه فروش گیتار فعالیت دارند که به مهم‌ترین آنها اشاره می‌‌کنیم:

درام کیت

این ساز عموما با نام‌های درام، درام کیت، درامز و ست درام شناخته می‌شود. در کنار هم قرار گرفتن برخی از سازها مانند طبل، سنج و … باعث ایجاد درام کیت شده است.

 

درام کیت - سازی ساخته شده از ترکیب چند ساز اصلی

 

یکی از بهترین سازهای جهان به شمار می‌رود و از آن در سبک‌هایی مانند جاز، بلوز، کانتری، راک و پاپ استفاده می‌شود.

در سال 1860 بود که پرکاشنیست‌ها (موسیقی دان) شروع به استفاده از درام‌های کوچک کردند. البته آنها با مدل‌های امروزی تفاوت‌هایی دارند و در قرن بیستم میلادی استفاده از این ساز به طور چشم‌گیری افزایش یافت.

میانگین قیمت درام کیت:

با توجه به اینکه از چندین ساز مختلف در درام کیت استفاده می‌شود، اما خیلی گران نیست. گاهی با قیمتی کمتر از 100 یورو قابل خرید است، اما برخی از مدل‌های آن نیز بالاتر از 2000 یورو نیز فروخته می‌شوند.

بنابراین با توجه به نیازی که درامر داشته باشد، قیمت‌های کاملا متفاوتی برای خرید وجود دارد.

فلوت

فلوت در دسته بندی سازهای بادی چوبی قرار دارد و یکی از قدیمی ترین آلات موسیقی به شمار می‌رود.

 

فلوت از قدیمی ترین و بهترین سازهای دنیا

 

طبق گفته ویکی پدیا پیدایش این ساز به 50000 سال قبل بازمی‌گردد. امروز دیگر آنها با چوب ساخته نمی‌شوند و از آلیاژهای دیگر برای تهیه آن استفاده می‌شود.

فلوت نیز انواع مختلفی دارد که می‌توان به نوع چینی، هندی، اوکارینا، Dizi، Xiao، Paixiao و Koudi اشاره کرد.

میانگین قیمت فلوت:

فلوت‌ها از انواع ارزان‌‌ترین سازهای دنیا هستند و حتی می‌توان با قیمت 5 یورو نیز آنها را تهیه کرد. اما با توجه به آلیاژ استفاده شده مانند طلا و نقره، قیمت آن تا 5 هزار یورو و حتی بیشتر نیز افزایش می‌یابد.

از کجا فلوت بخریم؟

ساز فلوت در ایران علاقه‌مندان زیادی دارد و سایت‌های مختلفی نیز این محصول را می‌فروشند. در ادامه برخی از آنها را به شما معرفی می‌کنیم:

ویولن

ویولن یکی دیگر از بهترین سازهای دنیا است که ایتالیایی‌ها آن را به وجود آورده‌اند.

 

ساز ویولن

 

گفته می‌شود ایجاد این ساز به قرن 9 میلادی بازمی‌گردد. شاید باور آن کمی سخت باشد، اما ویولن از 58 تکه متفاوت ایجاد شده است. 

یک ساز زهی و آرشه‌ای است. نوازنده آن را روی شانه خود گذاشته و با استفاده از آرشه می‌تواند نوازیدن را آغاز کند.

ویولن عموما برای موسیقی‌های کلاسیک و محلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین تقریبا در تمامی قاره‌ها مانند آسیا، اروپا و آمریکا طرفداران بسیاری دارد.

میانگین قیمت ویولن:

ویولن‌ها عموما ساز گرانی نیستند، اما برخی از مدل‌ها آن با توجه به ابعاد و متریال استفاده شده در آنها قیمت بالایی دارند. به عنوان مثال، این امکان وجود دارد که با کمتر از 70 یورو یک ویولن تهیه کرد، اما برخی از مدل‌های آن بیش از 600 یورو قیمت دارند.

گیتار الکتریک

تفاوت گیتار برقی با گیتار معمولی در این است که تقویت‌کننده‌ای صدای آن را شدیدتر می‌کند. به همین دلیل است که از آن در سبک‌های موسیقی مانند راک، متال، بلوز، جاز و کانتری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

انواع مختلف گیتار الکتریک

 

تقریبا از 100 سال گذشته و در ابتدای دهه 1930 بود که گیتار الکتریک ساخته شد. طبق گفته ویکی‌پدیا، دلیل ساخت این نوع گیتار به دلیل شنیده نشدن کافی صدای گیتار بین سازهای دیگر بوده است. و به همین دلیل از تقویت کننده صدا در این نوع گیتار استفاده شد.

گیتار الکتریک طیف گسترده‌ای ندارد و تنها از نظر بدنه (بدنه توپر و توخالی)، و از نظر تعداد سیم‌ها (شش سیم و 12 سیم) متفاوت هستند.

قیمت گیتار برقی:

عموما گیتارهای برقی با قیمت 100 تا 400 دلار فروخته می‌شوند. اما با قیمت‌های بالاتر از 1000 دلار نیز فروخته می‌شوند.

ساکسیفون

ساکسیفون نوع دیگری از سازهای بادی است که در سال 1840 توسط آدولف ساکس ایجاد شده است.

 

ساکسیفون یکی از بهترین و محبوب ترین سازهای جهان

 

مدل‌های متفاوتی از این ساز وجود دارد که با نام‌های سوپرانو، آلتو، باریتون، و تنور شناخته می‌شوند. 

عموما از ساکسیفون در مراسم‌های رسمی مانند رژه‌ها استفاده می‌کنند.

روز 6 نوامبر که روز تولد آدولف ساکس است به عنوان روز ساکسیفون شناخته شده است. البته این ساز فقط برای روزهای رسمی و مراسم‌های ارتش استفاده نمی‌شود؛ بلکه در سبک جاز نیز به سرعت محبوب شد.

هیچ شکی نیست که ساکسیفون یکی از بهترین سازهای دنیا بوده و به مرور زمان نیز محبوبیت آن افزایش پیدا می‌کند.

میانگین قیمت ساکسیفون:

عموما ساکسیفون با قیمت بالا فروخته می‌شود. میانگین قیمت خرید این ساز بادی بین 800 تا 2700 دلار است. البته قیمت‌های بالاتری نیز روی این ساز گذاشته شده است.

سنتور

سنتور یکی دیگر از بهترین سازهای جهان است که از نوع زهی کوبه‌ای می‌باشد. از دیگر سازهای ایرانی بوده و توسط سیم‌های بسیاری تشکیل شده است.

 

سنتور از اصیل ترین سازهای ایرانی

 

سنتور قدمت طولانی دارد و طراحی‌های خاص انجام شده توسط بابلیان اثبات کرده که این ساز متعلق به ایرانیان است. پژوهشگران معتقدند که این ساز از کشور ایران به سایر کشورهای دور و نزدیک فرستاده شده. مانند چین، یونان، عراق، هند، تاجیکستان و …

باید بدانید که سنتور به شکل ذوزنقه متساوی الساقین ساخته می‌شود و عموما دارای 72 سیم است. هر 4 سیم آن از روی یک خرک رد شده و یک کوک برای تنظیم شدن دارد. توسط دو تکه چوبی که به آنها مضراب گفته می‌شود، سیم‌های سنتور به صدا درمی‌آیند.

امروزه برای ساخت سنتورها از چوب درخت گردو استفاده می‌شود و مناسب‌ترین چوب‌ها برای ساخت این ساز شامل درخت گردوهای تویسرکان، سنندج، طالقان و زنجان می‌باشد. چون چوب‌های مناطق سردسیر کیفیت صدا را مطلوب‌تر می‌کند.

میانگین قیمت سنتور:

با توجه به استفاده از چوب و سیم‌های زیاد در ساخت این ساز، عموما با قیمت بالایی فروخته می‌شود.

به طور کلی سنتور با قیمت‌هایی مانند 200 یورو، 500 یورو و حتی بالاتر از آن نیز به فروش می‌رسد.

از کجا سنتور بخریم؟

ترومپت

اگر انیمیشن 101 سگ خالدار را دیده باشید، احتمالا با ترومپت آشنا هستید! موسیقی دلنواز کروئلا دویل نیز با استفاده از همین ساز زده شده است. یکی از بهترین سازهای جهان است و از نوع بادی برنجی می‌باشد.

 

ساز ترومپت

 

ترومپت در بسیاری از سبک‌های موسیقی استفاده دارد که می‌توان به موسیقی کلاسیک، جاز و پاپ اشاره داشت. این ساز برای اولین بار توسط اروپاییان ساخته شده است. البته در چین و مصر نیز انواع مختلفی وجود دارد.

در ترکیه و ایران نیز ترومپت اروپایی از زمان‌های بسیار قدیم شناخته شده و مورد استفاده نیز قرار گرفته است.

میانگین قیمت:

ترومپت‌ها قیمت نسبتا معقولی دارند و برای کسانی که علاقه‌مند به یادگیری آن هستند گران شناخته نمی‌شود. قیمت آن عموما بین 100 تا 300 یورو می‌باشد. البته با توجه به مواد اولیه استفاده شده در آن با قیمت‌های بالاتر نیز فروخته می‌شود.

چنگ

چنگ یا هارپ یکی از زیباترین سازهای زهی است و قدمت طولانی دارد. قدمت این ساز به دوره حکومت ساسانیان بازمی‌گردد.

 

چنگ از بهترین و جذاب ترین سازهای موسیقی

 

چنگ توسط ایرانیان ساخته شده و در طول قرن‌ها انواع مختلفی از آن وجود داشته است. تارهای آن در گذشته 4 عدد بوده و در طول زمان به 11 تار رسیده است. در زمان اسلام نیز برخی از انواع آن تا 35 رشته تار داشته‌اند.

چهار دسته کلی برای چنگ وجود دارد که شامل چنگ ارکستری، سنتی، باستانی و تزئینی می‌شود. و از لحاظ ظاهری به انواع مختلفی تقسیم می‌‌شود که می‌توان به چنگ زاویه دار، منحنی، ون، کندوگ و … اشاره داشت.

چنگ‌های امروزی با توجه به اندازه‌های درنظر گرفته شده می‌تواند از 19 تا 47 سیم داشته باشد.

میانگین قیمت:

ساز چنگ عموما از چوب گردو و افرا ساخته می‌شود که خود دلیلی برای گران بودن آن به شمار می‌رود. چنگ‌ها عموما قیمت‌های بالایی دارند.

به عنوان مثال، یک چنگ متوسط حداقل 1000 یورو قیمت دارد و حتی با قیمت‌های بالاتر از 5000 یورو نیز خرید و فروش می‌‌شود. اگر یک جنس کوچک با کیفیت نه چندان بالا بخواهید، این امکان وجود دارد که با کمتر از 500 یورو بتوان آن را تهیه کرد.

از چه سایتی باید چنگ بخریم؟

با توجه به قدرت خرید پایین مردم و قیمت بالای این ساز، وب سایت‌های معدودی در زمینه فروش چنگ فعالیت دارند. 2 مورد از آنها را به شما معرفی می‌کنیم:

طبل بانگو

ممکن است با طبل بانگو آشنایی نداشته باشد. این یک ساز آفریقایی-کوبایی است که از یک جفت طبل تشکیل شده و جزو پرطرفدارترین طبل‌های کشور کوبا و قاره آفریقا نیز به شمار می‌رود.

 

طبق بانگو آفریقایی کوبایی

 

استفاده آن در سبک‌های موسیقی جاز آفریقایی کوبایی، سان کوبایی و سالسا است. از این ساز برای تکنوازی و اجراهای گروهی نیز استفاده می‌شود.

تاریخچه دقیق و مشخصی برای پیدایش این ساز وجود ندارد. اما طبق گفته ویکی پدیا اولین استفاده از آن در قرن نوزدهم و در کشور کوبا بوده است.

طبل بانگو صدای زیادی نسبت به طبل کنگا دارد که یکی دیگر از سازهای آفریقایی است. به همین دلیل بین زانو نگه داشته می‌شود و طبل بزرگ‌تر باید پشت زانوها نگه داشته شود.

میانگین قیمت بانگو:

طبل بانگو یکی از محبوب‌ترین سازهای دنیاست، اما قیمت بالایی ندارد. عموما با قیمت‌های بین 30 تا 50 یورو خرید و فروش می‌شود.

بنابراین می‌توانید با قیمت مناسب یکی از این طبل‌ها را خریداری کنید. توجه داشته باشید که در ایران به ندرت پیدا می‌شود؛ اما برخی از وب سایت‌های ایرانی به فروش آن می‌پردازند.

آکاردئون

آکاردئون یک ساز اروپایی است که ابتدا در قرن نوزدهم ساخته شد و در سبک موسیقی‌های آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و روسیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

ساز آکاردئون

 

اگر فیلم اخراجی‌ها را دیده باشید، از نوعی از این ساز برای نواختن موسیقی‌های مختلفی استفاده شده است. آکاردئون، سازی است که برای تک نوازها مناسب بوده و در کوچه خیابان‌ها نیز بسیار پرطرفدار است. لازم به ذکر است که این ساز برای دریانوردان نیز جذاب بوده و در سفرهای خود از آن استفاده می‌کنند.

میانگین قیمت:

قیمت‌های متنوعی با توجه به نوع ساخت آکاردئون وجود دارد. با قیمت کمتر از 500 یورو موجود بوده، اما برخی از مدل‌های آن بیش از 10000 یورو قیمت دارند.

بهترین سایت ها برای خرید ساز

ما در نت چین سایت‌های ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم. این امکان را خواهید داشت تا در دسته بندی‌های مختلف با کسب و کارهای اینترنتی آشنا شده و اطلاعات مناسبی از آنها دریافت کنید.

در Netchain می‌توانید نظرات کاربران را بخوانید، از تخفیف‌ها مطلع شوید، رزومه آنها را ببینید و بسیاری موارد دیگر.

شما می‌توانید برای خرید انواع ساز به سایت‌های لوازم موسیقی که در نت چین معرفی کرده‌ایم مراجعه نمائید.

در این دسته بندی بیش از 50 وب سایت را به شما معرفی کرده‌ایم. در ادامه 10 مورد از بهترین سایت‌ها برای خرید ساز را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. ساز 24
  2. سازکده
  3. سازبازار
  4. سازفروش
  5. موزیک دلشاد
  6. سازباز
  7. موسیقی دلارام
  8. گیتار سنتر
  9. ساز استور
  10. موسیقی باربد

امیدواریم که از خواندن این مقاله در نت چین اطلاعات مناسبی کسب کرده باشید. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره بهترین سازهای جهان در انتهای همین صفحه اعلام نمائید.

منبع: بهترین سازهای دنیا

  • علی کریمی

دلایل موفقیت کسب و کارهای ایرانی

علاوه بر کسب و کارهای موفق ایرانی، تمامی کسب و کارهای ایجاد شده در جهان نیز از چندین عامل برای رسیدن به موفقیت استفاده می‌کنند.

باید درنظر داشته باشید که هیچ نکته، راز، راه یا روشی وجود ندارد که به تنهایی از آن استفاده کنید تا باعث موفقیت بیزینس شما شود.

جیم کالینز و گروه تحقیقاتی او در کتاب از خوب به عالی این نکته را به گوش جهانیان رسانده‌اند. آنها 11 شرکت عالی را بیش از 20 سال مورد بررسی قرار داده‌اند و متوجه شدند که هیچ‌کدام از آنها تنها با یک استراتژی تنها به میزان موفقیتشان نرسیده‌اند.

عوامل متعددی در موفقیت یک بیزینس تاثیر گذار است و در ادامه درباره آنها صحبت می‌کنیم.

رهبری عالی و تاثیر گذار

رهبری یکی از اصلی ترین نقش‌ها در موفقیت کسب و کارهای ایرانی به شمار می‌رود. این موضوع در سطح جهان نیز همینطور است. بسیاری از بزرگ‌ترین برندهای دنیا توسط رهبری فوق‌العاده ایجاد شده‌اند.

ایلان ماسک با سال‌ها سختی و مشقت توانست اسپیس ایکس را بسازد. فیل نایت سال‌ها با شرکت‌های ژاپنی همکاری کرد و زمان بسیار زیادی صرف کرد تا توانست نایکی را به بزرگ‌ترین کفش‌فروشی جهان تبدیل کند. سم والتون ابتدا با یک مغازه کوچک شروع کرد و 30 سال بعد امپراطوری وال مارت در دنیا ورد زبان‌ها شد. والت دیزنی سال‌ها برای ساخت انیمیشن‌های طولانی و ساخت تم‌پارک‌ها زحمت کشید تا دیزنی به برند امروز تبدیل شود.

در واقع این لیست همواره ادامه دارد. من می‌تونم چند صفحه راجع به قدرت رهبری بنویسم.

نکته این است: برای این‌که کسب و کاری موفق در ایران یا سایر کشورهای جهان داشته باشید، لازم است که مهارت‌های رهبری را بیاموزید.

رهبری از خود گذشته و باتجربه این توانایی را دارد که بیزینس را به جایگاه بسیار مناسبی در زمینه فعالیتش برساند. تنها کافیست که خدماتی مناسب به مشتریان کسب و کار خود ارائه کنید. که این یکی از اصلی ترین شایستگی‌های مورد نیاز رهبری است.

تفاوت اصلی بین مدیریت و رهبری در این است که مدیریت به معنی درست انجام دادن کارها و رهبری به معنی انجام دادن کارهای درست است.

افراد با استعداد و متخصص

هرچقدر که رهبری پرشوق و پرجنب و جوش باشید، به تنهایی نمی‌‌توانید یک کسب و کار را به جایگاه عالی برسانید. مانند اینکه یک مربی فوتبال بتواند بدون بازیکن قهرمان یک لیگ شود!

بنابراین برای موفقیت به افراد با استعداد نیاز خواهید داشت.

در ابتدا بسیار مهم است که افراد مناسب را استخدام کرده و نسبت به توانایی آنها، اهداف و برنامه‌های شرکت را برایشان مشخص کنید. پس از آن کافیست اجازه دهید آنها به شیوه خود عمل کرده و نتایج را رقم بزنند.

ما آدم‌های باهوش را استخدام می‌کنیم تا به ما بگویند چه‌کار کنیم

استیو جابز

بنابراین منطقی نیست که شما به افراد متخصص در زمینه کاری‌شان امر و نهی کنید که چگونه، کی، کجا کارها را انجام دهند. تنها کافیست آزادی عمل مورد نیاز را در اختیارشان قرار داده و نتایج فعالیت‌های آنها شما را شگفت زده خواهد کرد.

نیروی انسانی قطعا یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه‌ها برای کسب و کارهای موفق ایرانی به شمار می‌رود.

نظم و انضباط

نظم و انضباط در یک کسب و کار لازم است همچون عملکرد سیستم بدن انسان باشد. کاملا منطقی است که جای جای سازمان نظم و انضباط وجود داشته باشد و همه افراد به این موضوع پایبند شوند.

صحبت ما این نیست که برای پنج دقیقه تاخیر جریمه‌های سنگین وضع شود، یا اینکه برای چند دقیقه صحبت کردن همکاران با یکدیگر آنها را به شدت مواخذه کنید.

منظور این است که نظمی در سازمان وجود داشته باشد که از بالاترین فرد تا پایین ترین فرد وظیفه خود را به درستی انجام داده و نسبت به آن احساس مسئولیت داشته باشند.

به عنوان مثال، در کمپ تمرینی تیم‌های فوتبالی، اگر بازیکنی مکرر دیر به تمرین برسد با او برخورد خواهد شد؛ حال فرقی نمی‌کند که فوق ستاره باشد یا یک بازیکن کاملا معمولی. اگرچه این امر برای مربی تیم و اعضای کادر فنی نیز رخ خواهد داد.

رهبر و اعضای رده بالای سازمان می‌توانند به خوبی نظم و انضباط را رونق دهند. اگر آنها به این قوانین پایبند نباشند، بنابراین نمی‌توانند انتظار داشته باشند که کارمندان نیز برای نظم ارزش قائل شوند.

اهداف و چشم‌اندازها

تصور کردن اهداف به افراد انگیزه می‌دهد تا برای چیزی که خواستار آن هستند تلاش کنند. تقریبا همه انسان‌های موفق اهداف و چشم‌انداز مشخصی داشته‌اند و هیچ‌گاه نخواسته‌اند که آنها را نسبت به حرف دیگران تغییر دهند. حتی شکست نیز باعث نشده تا از این اهداف دلسرد شوند.

زمانی که از توماس ادیسون پرسیدند که احساس تو درباره هزاران بار شکست خوردن چیست، پاسخ داد:

من هرگز شکست نخوردم، من هزاران روش مختلف را امتحان کردم که نتیجه نداد.

اگر زندگی‌نامه ایلان ماسک را خوانده باشید، نکته‌ای بسیار جالب از دفتر کار او در اسپیس ایکس متوجه‌می‌شوید. اقای ماسک مدت‌هاست که قصد دارد مریخ را برای زندگی انسان‌ها قابل زیستن کند. در نزدیکی دفتر او 2 تابلو عکس وجود دارد که یکی از آنها عکس ساده مریخ است و دیگری عکسی از مریخ است که مملو از گیاهان و فضاهای مناسب برای زندگی انسان‌هاست.

یا به عنوان مثال دیگر، دونالد ترامپ می‌گوید من وقتی در نزدیکی یک ساختمان خرابه قدم می‌زنم، تصویری زیبا از یک آسمان خراش را می‌بینم.

چشم انداز و اهداف مشخص برای کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است. باید بدانید که تعیین هدف رسیدن به فلان مقدار پول نمی‌تواند هدف خیلی مهمی باشد؛ نه اینکه پول بد باشد اما تعیین این هدف باعث می‌شود در مسیر به خدمت رسانی از مشتریان وفادار کسب و کار خود غافل شوید.

بنابراین اصلا اشکالی ندارد که رویاپردازی‌های بزرگ کنید و اجازه ندهید دیگران به شما بگویند که نمی‌توانید این کارها را انجام دهید. آنها این حرف‌ها را می‌زنند چون خودشان نمی‌توانند این کارها را انجام دهند! هر روز کمی به اهداف خود نزدیک‌تر شوید و مطمئن باشید که روزی به آنها خواهید رسید.

استفاده از تکنولوژی

در قرن 21 استفاده از تکنولوژی امری بدیهی به نظر می‌رسد. کسب‌ و کارهای موفق ایران نیز همگی از آن استفاده می‌کنند؛ اما ویژگی یا مزیت اصلی برای برتری نسبت به رقبایشان محسوب نمی‌شود.

به عنوان مثال، اینترنت کمک بسزایی به بیزینس‌ها خواهد کرد و ارتباط با مشتریان را نیز ساده‌تر می‌کند. لازم به ذکر است که هرچقدر هم که تکنولوژی‌های جدید در یک کسب و کار استفاده شود، اگر عوامل موفقیت بالا در آنها وجود نداشته باشد، نمی‌توان موفقیت زیادی برای شرکت درنظر گرفت.

همانطور که حباب شرکت‌های دات کام در سال 2000 میلادی منفجر شد و بیش از هزاران شرکت در معرض نابودی قرار گرفتند.

به تکنولوژی به عنوان برگ برنده خود در رقابت نگاه نکنید، به این فکر کنید که آیا استفاده از تکنولوژی باعث می‌شود خدمات دهی بهتری داشته باشید؟ در صورتی که با اهداف شما همخوانی ندارد، بهتر است تمرکز خود را روی استراتژی دیگری بگذارید.

چرخه تکرار

بدون چرخه تکرار هیچ موفقیتی کسب نمی‌شود.

کودکی را در نظر بگیرید که می‌خواهد اولین قدم‌هایش را بردارد. به سختی روی دو پا ایستاده و بعد از حرکت زمین می‌خورد. همه ما بقیه مراحل را می‌دانیم. او آنقدر این کار را تکرار می‌کند تا بتواند راه برود، بدود و دوچرخه سواری کند.

کسب و کارها نیز در ماه‌ها و سال‌های اولیه نیز چنین شرایطی دارند. سپس با تکرار این چرخه می‌توانند سرعت رشد و موفقیتشان را افزایش دهند و حتی به سایر بازارها نیز راه پیدا کنند.

آمازون که امروز یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان است، ابتدا با فروش کتاب کار خود را شروع کرد و به سایر بازارها نیز وارد شد.

کسب و کارهای موفق ایران بدون چرخه تکرار نمی‌توانند در جایگاه همیشگی‌شان باقی بمانند و کسب و کارهای رقیب که به طور منظم این کار را انجام می‌دهند جای آنها را خواهند گرفت.

کسب و کارهای موفق ایران

دیوار

دیوار یکی از کسب و کارهای موفق ایران است که بر بستر اینترنت کار خود را آغاز کرد. از سال 1392 خدمات نیازمندی اینترنتی به کاربران ارائه می‌دهد. ابتدا قرار بود که دیوار فضایی برای معاملات کالاهای دست دوم باشد که امروزه علاوه بر آن، کالاهای نو، خدمات، بخش املاک و استخدام نیز به آن اضافه شده است.

 

دیوار - معرفی کسب و کارهای موفق ایران

 

به دلیل استقبال بیش از حد از دسته بندی خودرو در وب سایت دیوار، تصمیم گرفته شد که سایتی دیگر به نام (کارنامه) ایجاد شود تا خدمات مناسبی در این زمینه به کاربران ارائه شود.

دیجی کالا

یکی از اولین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران که روزانه بیش از 5 میلیون بازدیدکننده دارد. برادران محمدی در سال 1385 تصمیم به راه‌اندازی دیجی کالا گرفتند و ابتدا کار خود را با 5 نفر شروع کردند که این تعداد در سال 1397 به بیش از 2000 نفر رسید و این شرکت امروزه بیش از 8000 کارمند دارد.

 

دیجی کالا - بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران

 

اگرچه نسبت به خدمات دهی این شرکت نظرات منفی بسیاری شنیده می‌شود، اما با این حال نمی‌توان کتمان کرد که Digikala یکی از موفق‌ترین‌ها در ایران به شمار می‌رود.

این شرکت امروزه والد سازمان‌های دیجی استایل، فیدیبو، دیجی نکست، دیجی کلاب، کمدا و پیندو می‌باشد.

هلدینگ گلرنگ

بدون شک گروه صنعتی گلرنگ یکی از بهترین و موفق ترین کسب و کارهای ایران به شمار می‌رود. این شرکت از سال 1351 تاسیس شد و با نام گروه صنعتی پاکشو نیز شناخته می‌شود. محصولات متنوعی توسط این هلدینگ و شرکت‌های زیرمجموعه آن تولید شده که شامل غذاها، نوشیدنی‌ها، لوازم بهداشت شخصی و تمیز کننده، داروهای تجویز شده و … می‌شوند. بیش از 50 برند زیر نظر این هلدینگ معتبر تولید شده‌اند که معروف ترین آنها اوه، اویلا، فامیلا، مای، شون و مریدنت هستند.

پونیشا

پونیشا یکی از بهترین سایت‌های فریلنسری ایرانی به شمار می‌رود. در پونیشا شما این امکان را خواهید داشت که فریلنسر استخدام کنید و یا پروژه آنلاین دریافت کنید. روزانه بیش از 100 پروژه در این وب سایت ثبت می‌شود و توسط فریلنسرها تکمیل خواهد شد. این وب سایت در پایین آوردن هزینه‌ها تاثیر گذار بوده و با حذف کردن شرکت‌های واسطه این امکان را در اختیار فریلنسرها و کارفرمایان قرار می‌دهد تا به صورت مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و فعالیت‌هایشان را انجام دهند.

هلدینگ میهن

هلدینگ میهن نیز یکی از موفق ترین کسب و کارهای ایرانی به شمار می‌رود و بیش از 50 سال سابقه فعالیت دارد. محصولات متنوعی تابحال توسط این شرکت‌ و برندهای زیرمجموعه آن تولید شده است. عموما ما میهن را با انواع بستنی و محصولات لبنی می‌شناسیم.

 

هلدینگ میهن - موفق ترین کسب و کارهای ایرانی

 

اما زیرمجموعه‌های این شرکت محصولات دیگری همچون چای (برند طبیعت) تولید می‌کنند. زیرمجموعه‌های هلدینگ میهن عبارتند از: خوشبخت، اوگور، پلی پک، کاسپین، طبیعت، زرین صنعت خوشبخت، کارنیلا، امروز، مکنزی و دیلی مارکت.

شرکت ایران خودرو

ایران خودرو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی ایران است که توسط برادران خیامی در سال 1341 تاسیس شد. در آن زمان‌ها با نام ایران ناسیونال نیز شناخته میشد. یکی از تولیدات قدیمی این شرکت نوعی اتوبوس بود و بعد از قرارداد با شرکت انگلیسی، پروژه تولید انبوه پیکان کلید خورد. طبق گفته ویکی پدیا، سود خالص این شرکت در سال 1399 منفی 211 میلیارد ریال است! بیش از 50000 نفر در این شرکت مشغول کار هستند و تولیدات ایران خودرو شامل، خودرو، مینی بوس، اتوبوس، کامیون و قطعات خودرو است. ایران خودرو شعبات بسیاری در شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، مشهد و تبریز دارد و در کشورهای خارجی مانند ونزوئلا، سنگال، عراق، سوریه، جمهوری آذربایجان و بلاروس نیز شعباتی تاسیس کرده است.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس

پتروشیمی خلیج فارس یکی از کسب و کارهای موفق ایران به شمار می‌رود که از سال 1389 تاسیس شده و پس از 5 سال توانست درآمدی بیش از 25 هزار میلیارد تومان کسب کند. حداقل 15 شرکت تولیدی و خدماتی به عنوان زیرمجموعه این شرکت فعالیت دارند از جمله آنها می‌توان به پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی اروند، پتروشیمی فجر، پتروشیمی بوعلی و پالایشگاه گاز بیدبلند اشاره داشت. سود خالص این شرکت در سال 1398 بالغ بر 213 میلیارد ریال بوده است. همچنین ارزش مالی این شرکت به همراه زیرمجموعه‌های آن حدود 120 میلیارد دلار تخمین زده شده است. بیش از 40 درصد مالکیت صنایع پتروشیمی خلیج فارش در اختیار سهام عدالت قرار دارد.

نان سحر

مهدی خان محمدی به دلیل ورشکستگی پدرش برای کار به تهران مهاجرت می‌کند و کار خود را با شاگردی کردن و کار در کفش ملی آغاز می‌کند. او 6 روز به جای عموی خود توزیع نان را انجام می‌دهد و به این کار علاقه‌مند می‌شود. پس از آن کسب و کار خود را شروع کرده و مغازه‌ای با نام نان سحر باز می‌کند. به این دلیل که قبل از سحر برای تحویل نان از خانه بیرون می‌زد. با استفاده از دستگاه‌های صنعتی برای پخت نان، تولید را گسترش داده اما با خروج شرکت‌های خارجی در سال 1357 با مشکل روبرو می‌شوند. در مدت کوتاهی تعمیر این دستگاه‌ها را یاد می‌گیرند و سال‌های بعد نان سحر با بیش از 25 شعبه به فعالیت خود ادامه می‌دهد. امروزه این شرکت ماشین‌های نان‌پزی و مواد اولیه تولید نان را به کشورهای همسایه صادر می‌کند.

علی بابا

علی بابا در زمینه سفر و گردشگری یکی از کسب و کارهای موفق ایران شناخته می‌شود. نام آن از هلدینگ چینی معروف برداشته شده اما خدمات آنها شباهتی با یکدیگر ندارد. این شرکت در زمینه خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، تور گردشگری و رزرو هتل فعالیت دارد.

 

علی بابا - معرفی کسب و کارهای موفق ایران

 

به تازگی خدمات اجاره ویلا و اقامت‌گاه نیز به خدمات این وب ‌سایت اضافه شده است. بیش از 240 نفر در تیم علی بابا آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند و این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ توشا می‌باشد.

آپارات

آپارات بزرگ‌ترین رسانه ویدیویی کشور است و روزانه میلیون‌ها بازدیدکننده ایرانی را سرگرم می‌کند. آپارات در سال 1389 تاسیس شد و با فیلتر شدن یوتیوب این امکان را داشت تا کاربران بسیاری از ایران را به وب سایت خود جذب کند. امروزه همه این امکان را دارند تا در آپارات ویدیو آپلود کنند و حتی زیرنویس نیز به آن اضافه کنند.

 

آپارات - بزرگ ترین رسانه اشتراک گذاری ویدیو در ایران

 

اما شرایط و قوانین آن اجازه نمی‌دهد تا هر ویدیویی قابل انتشار باشد. به دلیل قوانین کپی رایت نیز امکان آپلود فیلم‌های ایرانی در آپارات وجود ندارد؛ اما این قانون برای فیلم‌ها و انیمیشن‌های خارجی نیست. در تابستان 1400 امکان جدیدی با نام آپارات گیم به این رسانه اضافه شد که محتوای آن کاملا مناسب گیمرها می‌باشد.

مپنا

گروه مپنا در سال 1371 تاسیس شد و این افتخار را دارد که بیش از 85 درصد از ظرفیت شبکه برق ایران را نصب کرده است. شرکت مپنا در چندین شهر بزرگ ایران مانند اصفهان، کرج و اراک دفتر دارد، اما اصلی ترین دفتر آن در پایتخت دایر است. علاوه بر زمینه برق، این گروه در پروژه های نفت و گاز نیز حضور داشته و درآمد خالص آن در سال 1398 بالغ بر 57 میلیارد ریال بوده است. بیش از 14000 نفر در این گروه صنعتی فعالیت دارند و شرکت‌های بسیاری به عنوان زیر مجموعه مپنا شناخته می‌شوند. شرکت‌هایی مانند واگن پارس، پارس ژنراتور، مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) مهندسی مواد کاران جاهد، شرکت مهندسین موننکو و نصب نیرو اراک. در سال 1397 نیز مپنا با خرید سهام شرکت‌های آلومینیوم المهدی و هرمزال به صورت رسمی فعالیت خود در حوزه صنایع معدنی و فلزی را آغاز کرد.

اسنپ

بدون شک در این روزها از اسنپ مطالب زیادی شنیده‌اید. ممکن است به دلیل وارد شدن این شرکت در حوزه‌های متنوع مانند خدمات پزشکی باشد، یا شکایت کاربران از خدمات یا سایر دلایل. اسنپ در سال 1393 تاسیس شد و در ابتدا در زمینه خدمات حمل و نقل آنلاین فعالیت داشت.

 

اسنپ - ارائه دهنده خدمات حمل و نقل در ایران

 

سپس با گذشت سال‌ها خدمات دیگری به اسنپ اضافه شد که از جمله آنها اسنپ فود، اسنپ مارکت، اسنپ اکسپرس، اسنپ دکتر و بسیاری موارد دیگر می‌باشد. یکی از کسب و کارهای موفق ایران می‌باشد، اما تعداد مخالفان زیادی در ایران دارد؛ اما بازهم نمی‌توان گفت که خدمات مناسبی ارائه نمی‌کنند. همانطور که احتمالا می‌دانید ایده اصلی ساخت اسنپ نسبت به اوبر که یک شرکت خدمات حمل و نقل آمریکاییست گرفته شده است.

اکبرجوجه

اکبرجوجه یکی از موفق‌ترین کسب و کارهای ایرانی به شمار می‌رود و برخی افراد آن را مک دونالد ایران نام‌گذاری کرده‌اند. این یک رستوران زنجیره‌ای است که در سال 1330 در استان مازندران و توسط شخص علی اکبر کلبادی نژاد تاسیس شد. زمانی که مشخص شد مردم از این سبک غذا لذت می‌برند، آقای کلبادی به همراه خانواده‌اش تلاش کرد تا شعبه‌های بیشتری در استان مازندران و گلستان افتتاح کند. در سال 1364 رستوران‌های اکبرجوجه به صورت رسمی ثبت شد و محبوبیت آن بیش از پیش افزایش یافت. البته در این مسیر آقای کلبادی با مشکلات عمده‌ای نیز مواجه شد؛ مانند مشکلی که برای جاده اصلی رخ داد و جاده قدیم به جاده‌ای جدید در فاصله‌ای زیادی از مغازه اصلی او احداث شد. اما این آشپز تغییراتی در شیوه خود ایجاد کرد و مغازه‌ای جدید با متراژ بالا خریداری کرد تا مسافرین در کنار خوردن غذا استراحت نیز کنند.

خدمات نت چین برای موفقیت کسب و کارهای اینترنتی ایران

ما در نت چین معرف سایت های ایرانی هستیم. صاحبین وب سایت به راحتی و به صورت رایگان این امکان را دارند تا کسب و کارشان را در نت چین معرفی کنند. شما این امکان را خواهید داشت تا اطلاعات اصلی کسب و کار خود مانند آدرس وب سایت، شماره تماس، شبکه‌های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر را به کاربران ارائه کنید.

همچنین در صورتی که در زمینه‌های مختلف فعالیت دارید (مثلا خدمات سئو و طراحی سایت دارید) این امکان را خواهید داشت تا در چندین دسته بندی در نت چین دیده شوید. همین حالا پیشنهاد می‌کنیم تا وب سایت خود را در نت چین ثبت کرده و شانس خود برای جذب مشتری را افزایش دهید. همچنین کاربران نیز می‌توانند از نظرات ثبت شده در صفحه کسب و کارها استفاده کنند و بهترین گزینه ممکن برای خدمات مورد نیازشان را انتخاب نمایند.

برای بیشتر شناخته شدن پیشنهاد می‌کنیم مقاله دیگر ما درباره نحوه معرفی کسب و کار را بخوانید.

منبع: معرفی کسب و کارهای موفق ایران

  • علی کریمی

با خرید از پت شاپ رابینسه این امکان را خواهید داشت تا از هرکجای ایران که سفارش بدهید، محصول مورد نیاز حیوان خانگی خود را به صورت رایگان درب منزل دریافت کنید. علاوه بر آن، می‌توانید انواع غذا و سایر محصولات مورد نیاز پت خود را با تخفیف از فروشگاه اینترنتی ما بخرید. اگر حیوانات خانگی مانند سگ، گربه، انواع پرندگان و جوندگان دارید، رابینسه یکی از بهترین پت‌شاپ‌ها برای شما به شمار می‌آید.

فارسروید یکی از کامل‌ترین مراجع برای دانلود نرم افزار و بازی اندروید به شما می‌رود. بیش از 16 هزار اپلیکیشن در فارسروید وجود دارد و ما مفتخر هستیم که توانسته‌ایم بیش از 10 سال در خدمت شما کاربران گرامی باشیم. شما می‌توانید بازی‌ها و برنامه‌های برتر طبق نظرات کاربران را مشاهده کرده و به راحتی آنها را دانلود نمائید. همچنین می‌توانید در انجمن فارسروید فعالیت کنید و دانش خود را نیز افزایش دهید.

همراه مکانیک به عنوان سامانه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد و شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت یا اپلیکیشن این شرکت برای خرید خودرو اقدام نمائید. این مجموعه اقدامی انجام داده تا بسیاری از شهروندان امکان تهیه خودرو را داشته باشند و تسهیلات متنوعی ارائه می‌کند که دریافت آنها با چک و بازپرداخت آنها طی بین 12 تا 24 ماه متغیر می‌باشد. علاوه بر اینکه همراه مکانیک خدماتی از جمله کارشناسی خودرو، قیمت روز خودرو داخلی و خارجی را در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید از طریق این مجموعه خودروی مورد نظرتان را نیز قسطی تهیه کنید. در صورتی که نیاز به راهنمای بیشتر داشتید با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره تماس در ارتباط باشید.

به راحتی از طریق فروشگاه الیسام پوشاک مورد نیاز کودک خودتان را تهیه کنید. شما می‌توانید انواع لباس و شلوار تابستانه و زمستانه را در فروشگاه اینترنتی ما پیدا کرده و هر زمان از روز که خواستید آنها را سفارش دهید. پس از تهیه به راحتی می‌توانید با ارائه کد رهگیری از طریق وب سایت، وضعیت محصول پستی خود را بررسی نمائید.

تیم ایران فرتاک از شبکه 2000 نفری تشکیل شده و این توانایی را دارد تا ترجمه‌های مورد نیاز شما را با کیفیت بالا ارائه کند. شما می‌توانید با وارد شدن و ثبت نام در وب سایت از هزینه پروژه‌های مورد نیازتان آگاه شوید. علاوه بر آن، می‌توانید از طریق تلگرام یا واتس اپ نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فیلم‌ها و سریال‌های جدید خارجی و ایرانی را به راحتی از طریق وب سایت دوستی ها دانلود کنید. با پرداخت هزینه‌ای اندک کیفیت‌های متنوعی از برنامه مورد علاقه‌تان دریافت خواهید کرد و می‌توانید در اوقات فراغت خود به تماشای آنها بنشینید. علاوه بر آن، می‌توانید با مراجعه به وب سایت ما از فیلم‌هایی که در آینده‌ای نزدیک به محتوای سایت اضافه خواهند شد مطلع شوید.

فیلم‌ها و سریال‌های روز جهان را می‌توانید به راحتی از طریق فیلم تو مووی دانلود نمائید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید. وب سایت ما تابع قوانین جمهوری اسلامی است و شما قادر خواهید بود از آخرین اخبار سینمای جهان مطلع شوید. فقط کافیست وارد وب سایت ما شوید تا بتوانید فیلم یا سریال مورد نظر خود را خریداری کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

پارسی مزون فروشگاهی کامل برای بانوان عزیز است تا هر نوع لباس زیبا و جذابی که نیاز دارند را با قیمتی مناسب تهیه کنند. محصولات فروشگاه ما شامل شلوار، پیراهن، پلیور، مانتو، کیف و بسیاری موارد دیگر است. توصیه می‌کنیم برای اطلاع کامل از محصولاتی که در پارسی مزون وجود دارد وارد وب سایت ما شده و به راحتی لباس مورد علاقه خود را تهیه کنید.

در وب سایت رز موزیک جدیدترین آهنگ‌های هفته، ماه و سال را به صورت گلچین می‌توانید دانلود کنید و همچنین لیست آهنگ‌‌های ویژه که توسط بهترین خوانندگان منتشر شدند نیز در دسترس شما خواهد بود. علاوه بر آن، امکان دانلود موزیک بر اساس خواننده را خواهید داشت که با مراجعه به وب سایت و انتخاب اسم خواننده مورد نظر به راحتی می‌توانید آثار آنها را دریافت کنید.

بیش از 22000 آهنگ ایرانی در وب سایت بیرصدا وجود دارد که آثار جمع آوری شده از بهترین خوانندگان ایرانی است و شما به راحتی می‌توانید آثار مورد علاقه خود را از بین آنها دانلود نمائید. علاوه بر آن، بیش از 700 موزیک ویدیو در وب سایت آپلود شده که با کیفیت مناسب امکان دانلود آنها را خواهید داشت. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره مواردی که دانلود کرده‌اید بیان کنید.

با مراجعه به وب سایت ژاکت به راحتی می‌توانید طراحی مورد علاقه خود برای کسب و کار اینترنتی‌تان را انتخاب کرده و از آن استفاده نمائید. قالب‌های متنوعی در ژاکت وجود دارد که شامل قالب سایت خبری، فروشگاهی، شرکتی، شخصی، پزشکی، چند منظوره و بسیاری موارد دیگر می‌شود. می‌توانید برای برخی از خریدهای خود تخفیف نیز دریافت نمائید و پیشنهاد می‌کنیم وارد سایت ژاکت شده تا از این جزئیات مطلع شوید.

در وب سایت ما می‌توانید آثار تولید شده توسط خوانندگان ایرانی را دانلود کنید و لازم به ذکر است نکس وان موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی می‌باشد و موزیک‌های افراد غیر تائید شده در سایت ما جایی ندارد. موسیقی‌‌های آپلود شده را با چند کیفیت می‌توانید دانلود کنید و قبل از دانلود نیز می‌توانید از پخش آهنگ با تمامی کیفیت‌ها استفاده نمائید.

ما در Vajeban معتقدیم که محتوای ارزشمند یک سرمایه است. سرمایه‌ای که می‌تواند کسب و کار شما را متحول کند و به تعداد مشتریان خود بیافزایید. علاوه بر خدمات تولید محتوا شما می‌توانید ترجمه‌های خود را نیز به ما بسپارید. تنها کافیست با ما ارتباط بگیرید تا در زمینه بازاریابی محتوایی به شما کمک کنیم.

  • علی کریمی

با مصرف تریاک، ماده مرفین وارد بدن شده و گیرنده‌های عصبی مغز (برای اندروفین‌ها) و سلول‌های عصبی را متاثر کرده و مانع از انتقال احساسات و درد می‌شوند که این حالت، باعث ایجاد حالت سرخوشی و شادی در مصرف کننده‌ی تریاک می‌شود. با مصرف مکرر این ماده، مغز به حضور مرفین در بین سلول‌های عصبی عادت کرده و با کم کردن یا حذف مصرف، علائم درد و بی‌حالی در فرد ظاهر می‌شود.

ترک تریاک

مشکل اصلی مصرف افیون‌ها، ایجاد حالتی به نام “تحمل” است. با گذر زمان، بدن به حضور مقدار مشخصی مورفین در بدن عادت کرده و مصرف مجدد، باعث ایجاد حال خوب در فرد نخواهد شد. به همین دلیل نیز عموما مصرف تریاک در گذر زمان همواره افزایش یافته و حتی ممکن است فرد به موادی که حاوی مورفین بیشتر (مثلا سوخته، شیره یا هروئین) روی بیاورند.

تریاک چگونه مصرف میشود؟

سه روش کلی برای مصرف تریاک وجود داشته که شامل دود کردن، خوردن و تزریق است. در روش دود کردن، تریاک با استفاده از وافور، سیخ و سنجاق، قل قلی و … بخار شده و دود آن با استفاده از لول به داخل ریه منتقل می‌شود. بعضی از معتادان، تریاک را در آب یا چای حل کرده و سپس آن را می‌خورند، در بعضی موارد نیز تریاک به صورت قرص‌های کوچک درآورده شده و بلعیده می‌شود که به آن، روش بمبی گفته می‌شود. آخرین روش مصرف تریاک نیز تزریق آن است. 

علائم مصرف تریاک

در بعضی موارد، اطرافیان فرد به مصرف تریاک مشکوک شده و سوالی که برای آن‌ها ایجاد می‌شود، این است که از کجا بفهمیم کسی به تریاک معتاد است؟ علائم اعتیاد این مخدر به دو بخش ذهنی و جسمی تقسیم‌بندی شده که در صورت مصرف نکردن تریاک مشخص شده و شامل موارد زیر است:

  • عدم ثبات درجه حرارت بدن
  •  گرفتگی عضلانی و درد استخوانی
  •  بی‌قراری، تحریک پذیری و افسردگی
  •  آب ریزش بینی، عرق کردن و خمیازه کشیدن
  •  تمایل شدید به مصرف مجدد
  •  سیخ شدن موهای بدن
  • بازشدن مردمک‌های چشم
  • اسهال و بیرون روی

سوال دیگری که در ذهن اطرافیان شکل می‌گیرد، این است که علائم مصرف تریاک چیست؟ این علائم زمانی رخ می‌دهد که فرد تریاک کشیده باشد:

  • عرق کردن
  • تکرار ادرار
  • کاهش میل و اشتها
  • حالت تهوع و استفراغ
  • ضعف در تمرکز
  • اختلال بینایی
  • خواب آلودگی
  • ناهماهنگی حرکتی
  • سرخوشی و سرحالی
  • فقدان درد یا استرس
  • کاهش تحرکات جنسی
  • خارش نقاط مختلف بدن

چه موادی از تریاک تولید میشود؟

از تریاک، بیست و پنج ماده‌ی آلکالوئید دیگر تولید شده که شامل مرفین، کدئین، متادون، نارکوتین، پاپاورین، تبائین و نارسئین است. اکثر این مواد در علم پزشکی نیز کاربرد داشته و از آن‌ها به عنوان ضددرد یا همان مسکن استفاده می‌شود. تمامی این مواد با شدت و ضعف متفاوت، باعث کاهش درد و افزایش سرخوشی می‌شوند. همانطور که احتمالا می‌دانید، حتی قرص مسکن کدئین ساده نیز می‌تواند تا حد بسیار کم، باعث ایجاد حالت سرخوشی در افراد شود.

سایر روش های مصرف تریاک

سوخته و شیره‌ی تریاک نیز از خانواده‌ی افیونی هستند که هر دو، پس از مصرف تریاک بدست می‌آیند. شیره بسیار قوی‌تر از تریاک بوده و رنگ آن، قهوه‌ای روشن است. سوخته نیز به رنگ قهوه‌ای بوده که عموما پس از حل کردن در آب، به رنگ بنفش در می‌آید. افرادی که سطح تحمل آن‌ها بالا رفته است، عموما برای تجربه کردن مجدد حالت سرخوشی یا همان نئشگی، به مصرف این مواد روی آورده و کار ترک اعتیاد تریاک را سخت‌تر می‌کنند.

منبع: ترک اعتیاد

  • علی کریمی

خدمات نت چین

نت چین در زمینه معرفی سایت‌های ایرانی فعالیت دارد. همه کسب‌وکارها که وب سایت در اختیار دارند، می‌توانند به صورت رایگان در نت چین ثبت نام کنند.

ما دسته بندی‌های متنوعی ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید با توجه به زمینه کاری خود به مشتریان بالقوه نمایش داده شوید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا کسب و کار خود را در چند زمینه کاری نمایش دهید.

فرض می‌گیریم شما در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارید. در صورتی که خدمات سئو ارائه می‌دهید می‌توانید در شرکت‌های سئو و اگر خدمات طراحی سایت نیز ارائه می‌کنید در بین شرکت‌های طراحی سایت نیز نمایش داده خواهید شد.

بنابراین شما به صورت رایگان می‌توانید در چندین دسته بندی وب سایت خود را ثبت کرده و شانس خود برای افزایش ترافیک سایت را بالا ببرید.

 

ثبت نام رایگان در نت چین - روش های افزایش بازدید سایت

 

البته ما در نت چین مسیر ویژه‌ای برای افزایش بازدید سایت درنظر گرفته‌ایم. شما می‌توانید با تهیه پلن جستجو، کسب و کار خود را در دسته بندی مرتبط در بالاترین جایگاه قرار دهید.

همچنین می‌توانید از پلن اونت یا رویداد نیز استفاده نموده و ورودی وب سایت خود را افزایش دهید. اطلاعات کامل را در صفحه هزینه تبلیغات سایت دریافت کنید.

1. هیچگاه از سئو غافل نشوید

غافل شدن از سئو ممکن است مشکلات عمده‌ای برای شما به همراه داشته باشد.

ممکن است وب سایت بزرگی داشته باشید و به این فکر باشید که دیگر به سئو نیازی ندارید. اما سخت در اشتباه هستید. همه وب‌سایت‌ها که قصد جذب مشتری را دارند باید به سئو اهمیت بدهند.

غافل شدن از سئو همانند این است که در فرمول یک شرکت کنید، اما راننده‌ای نداشته باشید. یا تیم فوتبالی داشته باشید که مربی نداشته باشد!

در حال حاضر بیش از 63000 جستجو در ثانیه در موتور جستجوی گوگل انجام می‌شود. این رقم در طول روز بیش از 5.6 میلیارد می‌رسد.

 

اهمیت به سئو - روش های افزایش ترافیک سایت

 

البته باید بدانید که سئو یک پروسه طولانی مدت است. به عنوان مثال، پس از راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود، در 6 ماه یا 1 سال اول نباید انتظار نتایج شگفت انگیز داشته باشید. با توجه به بودجه‌ای که برای این کار درنظر می‌گیرید نتایج مناسبی خواهید گرفت؛ اما سئو نیاز به زمان دارد. حتی با هزینه‌های گزاف.

مهم‌ترین نکات در سئو سایت:

  • عناوین جذاب و پربازدید انتخاب کنید (به جای عنوان غذاهای ایرانی از بهترین غذاهای ایرانی برای ناهار و شام استفاده کنید)
  • محتوای منحصر بفرد بنویسید (اگر در زمینه کاری‌تان تخصص دارید، خودتان محتوا بنویسید یا اطلاعات خود را به تولید کننده محتوا منتقل کنید)
  • لینک سازی داخلی را فراموش نکنید (صفحات تولید شده خود را با لینک سازی داخلی به یکدیگر ارتباط دهید)
  • سرعت وب سایت را تا حد امکان کاهش داده تا کاربران بتوانند به راحتی از صفحات شما استفاده کنند
  • بک لینک خارجی دریافت کنید؛ اما همیشه کیفیت را ترجیح دهید
  • تجربه کاربری را بهبود دهید

2. ایجاد محتوای تازه و منحصر بفرد

یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش کلیک از گوگل ایجاد محتوای تازه و منحصر بفرد می‌باشد.

به هیچ عنوان از وب‌سایت‌های دیگر کپی برداری نکنید. الگوریتم‌های موتورهای جستجو آنقدر هوشمند هستند که بخش به بخش محتوای تمامی وب‌سایت‌ها را جمع کنند. 

در این صورت شما نمی‌توانید رتبه مناسبی در نتایج جستجو کسب کنید.

تلاش کنید تا در زمینه کاری خود، اطلاعات مناسبی به کاربران ارائه کنید. به عنوان مثال، اگر در زمینه گل و گیاه فعالیت دارید، انواع گیاهان را معرفی کنید یا نحوه نگهداری از آنها را توضیح دهید.

در هر زمینه کاری که فعالیت کنید، موضوعات متنوعی هستند که می‌توانید به آنها بپردازید.

اما کامل بودن و منحصر بفرد بودن محتوا بسیار مهم است و حتما برای افزایش بازدید سایت باید به آن توجه داشته باشید.

محتوایی که شما به عنوان یک متخصص منتشر می‌کنید با محتوایی که از جایی کپی شده یا الهام گرفته شده زمین تا آسمون متفاوت است.

نوشتن محتوا مهارتی است که می‌توانید یاد بگیرید، اما اگر زمان کافی برای این کار ندارید پس لازم است آن را برون سپاری کنید.

ما پیشنهاد می‌کنیم از سایت‌های تولید محتوا بازدید کرده و با توجه به مهارتی که دارند آنها را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از بهترین سایت‌های فریلنسری ایرانی نیز استفاده نمائید.

3. ویرایش نوشته‌های قدیمی

در صورتی که نوشته‌های وب سایت شما بیش از حد قدیمی شده‌اند و اطلاعات مفیدی به کاربران ارائه نمی‌کنند زمان آن است تا تغییراتی در آنها اعمال کنید.

یکی از بهترین راه‌های افزایش بازدید سایت همین ویرایش نوشته‌های قدیمی است.

فرض کنید شما در مورد پرفروش ترین فیلم‌های سینمای جهان مطلبی تولید کرده‌اید. به عنوان مثال، تا سال 2019 آواتار به عنوان پرفروش ترین فیلم جهان شناخته میشد. سپس اونجرز پایان بازی جای آن را گرفت. (در این مطالب باید ویرایش انجام میشد). البته پس از مدتی و اکران مجدد آواتار، به جایگاه خود بازگشت. سپس مقالات مجددا باید ویرایش شوند. و این مسئله همیشه ادامه خواهد داشت.

دقت کنید تا زمانی که نیاز باشد تغییرات و ویرایش‌ها را انجام دهید.

اگر مطالبی تولید می‌کنید که باید قیمت آنها ذکر شود، سعی کنید تا حد ممکن از قیمت دلار یا سایر ارزهای خارجی استفاده کنید. خودتان بهتر می‌دانید که امروزه قیمت‌ها لحظه‌ای جابجا می‌شوند و این ویرایش‌ها برای شما ممکن نیست.

اگر نتوانستید، حتما از سیستمی استفاده کنید که به صورت خودکار قیمت‌ها را تغییر دهد.

پیشنهاد می‌کنم بازه زمانی برای ویرایش‌ها تنظیم نکنید. چون برای بسیاری از مطالب ممکن است فقط زمان خود را هدر بدهید.

گوگل می‌گوید:

اگر صفحه شما مفید است، چه جدید و چه قدیمی مفید خواهد بود.

If your page is useful. It’s useful, wether it’s new or old.

ادامه مطلب در نت چین:

افزایش ترافیک سایت

  • علی کریمی

1. بهترین روش جذب مشتری اینترنتی - ثبت نام در نت چین

نت چین در زمینه معرفی سایت‌های ایرانی فعالیت دارد.

شما این امکان را دارید تا در نت چین به صورت رایگان کسب و کار اینترنتی خود را به مشتریان بالقوه معرفی نمائید.

دسته بندی‌های متنوعی درنظر گرفته شده تا شما به راحتی بتوانید وب سایت خود را درج نمائید.

همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا بدون هزینه، کسب و کار خود را در چند دسته بندی به کاربران معرفی کنید.

به عنوان مثال، فرض می‌کنیم شما در دسته بندی فروشگاه‌های اینترنتی فعالیت دارید. بنابراین ممکن است در زمینه لوازم دیجیتال، لوازم خواروبار و لوازم آرایشی نیز محصولاتی داشته باشید.

در این شرایط، در نت چین می‌توانید در آن دسته بندی‌ها نیز سایت خود را به مشتریان بالقوه نمایش دهید. (به صورت رایگان).

برای انجام این کار، در زمان ثبت نام، کافیست در بخش فعالیت شغلی اطلاعات مورد نظر خود را وارد نمائید.

فراموش نکنید که در صفحه کسب و کار ایجاد شده خود می‌توانید محصولات و خدمات مور نظرتان را به کاربران نت چین معرفی کنید.

به همین دلیل است که عنوان این بخش را بهترین روش جذب مشتری اینترنتی انتخاب کرده‌ایم.

پیشنهاد ویژه

ما بخش ویژه‌ای در نت چین درنظر گرفته‌ایم تا حتی شانس بیشتری برای جذب مشتری اینترنتی داشته باشید. البته این پیشنهاد ما شامل هزینه می‌شود و باید بدانید که مقرون به صرفه است.

در بخش جستجوی هر دسته بندی، شما می‌توانید با تهیه پلن‌های ما از سایر کسب و کارها متمایز شده و بالاتر دیده شوید.

تنها کافیست کسب و کار خود را ثبت کرده و سپس از طریق صفحه هزینه تبلیغات سایت، پلن مورد نظر خود را تهیه نمائید.

پیشنهاد دیگری نیز برای صاحبان کسب و کار درنظر گرفته‌ایم. شما این امکان را خواهید داشت تا از پلن اونت یا رویداد استفاده کنید.

لازم به ذکر است که اونت مورد نظر شما باید به اندازه کافی محبوب و مورد توجه باشد تا امکان تبلیغ را داشته باشید.

به عنوان مثال، هر ساله در ماه‌های مهر و آذر زمان ثبت نام لاتاری است. اگر کسب و کار شما در این زمینه فعالیت دارد، می‌توانید قبل از شروع این پلن را خریداری کنید.

یا به عنوان مثال دیگر، جشنواره کتاب عموما در اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود. اگر در زمینه خرید و فروش کتاب فعالیت دارید می‌توانید از این پیشنهادهای تبلیغاتی ما استفاده نمائید.

2. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

یکی دیگر از روش‌های جذب مشتری آنلاین فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است.

در واقع این فضایی است که مشتریان بالقوه هر کسب‌وکاری در آن وقت می‌گذرانند.

ما پیشنهاد می‌کنیم در یک یا دو شبکه فعالیت کنید تا بتوانید تمرکز کافی داشته و محتوای جذاب نیز ایجاد کنید.

 

فعالیت در شبکه های اجتماعی یکی از روش های افزایش مشتری های اینترنتی

 

به عنوان مثال ما خدمات خودمان را درنظر می‌گیریم. اینستاگرام شبکه محبوبی برای ما به شمار نمی‌رود؛ چون ما در زمینه کسب و کارهای اینترنتی فعال هستیم و مخاطبین بالقوه ما حضور کم‌رنگی در اینستاگرام دارند. به جای آن روی لینکدین و تلگرام یا توئیتر سرمایه گذاری می‌کنیم.

اما این استراتژی ممکن است برای یک فروشگاه آنلاین مناسب نباشد. عموما بیشتر مشتریان فروشگاه‌ها در اینستاگرام فعال هستند. به همین دلیل است که فروشگاه‌ها نیز در این شبکه اجتماعی فعالیت زیادی دارند.

بنابراین قبل از شروع فعالیت خود در شبکه های اجتماعی بهتر است تحقیق کنید که مشتریان شما در کدام یک از آنها فعال تر هستند.

پیشنهاد: شرکت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی که در نت چین معرفی کرده‌ایم، برای جذب مشتری اینترنتی به شما کمک می‌کنند.

3. بهینه سازی وب سایت

سئو یکی از الزامی ترین روش‌ها برای رسیدن به مشتریان بالقوه در هر کسب و کاری می‌باشد.

می‌پرسید چگونه آنلاین مشتری بگیریم؟ با سئو یا بهینه سازی وب سایت.

هرچقدر هم که تبلیغات مفید و تاثیر گذار باشد، اما شامل هزینه‌های زیادی می‌شود.

 

چگونه با بهینه سازی وب سایت مشتری اینترنتی جذب کنیم؟

 

تنها هزینه قابل توجهی که در پروسه سئو می‌پردازید، زمان است.

البته سئو ممکن است هزینه‌های زیادی را دربر بگیرد، اما با توجه به میزان بازگشت آن، شیوه جذب مشتری پرهزینه‌ای به شمار نمی‌رود.

بهینه سازی وب سایت پروسه زمان‌بری است. اگر با این زمینه آشنا نیستید، باید بدانید که حداقل 6 ماه زمان لازم است تا نتیجه فعالیت‌های انجام شده را ببینید. گاهی اوقات این زمان تا 1 سال نیز افزایش می‌یابد.

نکته طلایی همین است. هرچه زمان بیشتری برای بهینه سازی درنظر گرفته شود، نتیجه نیز ممکن است بهتر باشد. به این دلیل می‌گویم ممکن است، چون هیچ چیز در سئو تضمین شده نیست.

ممکن است استراتژی سئو موفق شما در زمینه گردشگری، در زمینه‌های دیگر مانند فروشگاه و دیجیتال مارکتینگ پاسخگو نباشد.

با فعالیت مستمر رقبا نیز می‌توان گفت تضمینی در زمینه سئو وجود ندارد.

در صورتی که با بهینه سازی وب سایت آشنایی ندارید، دو لینک مفید به شما معرفی کرده‌ایم. 

لینک‌های کمک کننده:

پیشنهاد: ما در نت چین بیش از 170 مورد از شرکت‌های سئو را به شما معرفی کرده‌ا‌یم. با دریافت خدمات آنها می‌توانید مشتری اینترنتی جذب کنید.

4. ارسال پوش نوتیفیکیشن

امروزه بیش از 87 درصد از افراد به صورت روزانه از اپلیکیشن‌های گوشی خود استفاده می‌کنند.

شما با ارسال پوش نوتیفیکیشن شانس خوبی برای جذب این مشتریان خواهید داشت. پیام‌های شما از طریق اپلیکیشن‌ها، از طریق جیمیل، گوگل مپ و بسیاری موارد دیگر به مشتریان بالقوه نمایش داده خواهد شد.

توجه داشته باشید که استفاده از این شیوه آگاهی از برند شما را نیز افزایش خواهد داد. خبر خوب این است که بودجه زیادی نیاز ندارد و تقریبا تمامی کسب‌وکارها می‌توانند از این ویژگی تبلیغاتی بهره مند شوند.

استفاده از Push Notification می‌تواند تا 88 درصد نرخ تعامل کاربران با کسب و کار شما را افزایش دهد.

سرویس‌‌های ارسال نوتیفیکیشن ایرانی:

5. تبلیغ در موتور جستجوی گوگل

تبلیغ در گوگل یکی از سریع‌ترین روش‌های جذب مشتری آنلاین به شمار می‌رود.

با این کار شما در یک مزایده اینترنتی شرکت می‌کنید. و به ازای هر کلیک روی نتایج شما هزینه پرداخت می‌شود.

به عنوان مثال، شما این امکان را خواهید داشت تا با کلمات کلیدی "خرید گوشت" یا "خدمات دیجیتال مارکتینگ" و "خرید بلیط هواپیما" در صفحه اول گوگل دیده شوید.

 

روش های جذب مشتری آنلاین - استفاده از تبلیغات گوگل

 

ابتدا هزینه‌ای برای هر کلیک روی کلمات شما تعیین می‌شود و تنها در صورتی که کلیک انجام شود شما هزینه می‌پردازید. به ازای نمایش در موتور جستجوی گوگل هیچ هزینه‌ای از اکانت شما کسر نمی‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم در صورت امکان از تبلیغات گوگل استفاده نمائید. در این صورت می‌توانید با مشتریان بالقوه کسب و کار خود ارتباط برقرار کرده و در عین حال زمان خود را روی بهینه سازی سایت نیز بگذارید.

همچنین اگر بتوانید صفحات مناسبی به کاربران معرفی کنید و برندسازی خوبی انجام دهید، ممکن است کاربران هدایت شده از تبلیغات گوگل به مشتریان وفادار برند شما تبدیل شوند.

از همه مهم‌تر اینکه در زمان استفاده از تبلیغات گوگل، این امکان را خواهید داشت تا پروموشن تبلیغاتی نیز دریافت کنید.

گوگل برای تشویق تبلیغ کنندگان به هر اکانت پروموشن‌های تبلیغاتی ارائه می‌کند. باید بدانید که پروموشن تبلیغاتی فقط برای کمپین‌ها به شمار می‌رود و امکان نقد کردن آنها وجود ندارد.

نکته مهمی که باید بدانید، با توجه به تحریم‌های وضع شده گوگل علیه ایران، در زمان تکمیل این مقاله وب سایت‌های IR امکان تبلیغ در گوگل را ندارند. اما شرکت‌های فعال در این زمینه پیشنهاداتی برای صاحبان دامنه IR دارند که بهتر است با آنها تماس بگیرید.

پیشنهاد: از طریق شرکت‌های تبلیغات گوگل می‌توانید به جذب مشتری اینترنتی بپردازید.

6. استفاده از نظرات آنلاین مشتریان

نظرات مشتریان به خریداران بالقوه بیشترین کمک را می‌کند.

به عنوان مثال، فرض کنید قصد خرید دمنوش گیاهی دارید و به درستی نمی‌توانید از بین چند برند انتخاب کنید. در این شرایط می‌توانید نظرات کاربران درباره برندها را خوانده و سپس تصمیم بگیرید.

هرچه نظر مثبت بیشتری در فضاهای مختلفی از خدمات یا محصولات یک برند منتشر شود، دلیل بر آن است که کیفیت مناسبی ارائه می‌کند.

طبق گفته وب سایت Oberlo، حداقل 59 درصد از کاربران از نظرات آنلاین استفاده می‌کنند. و 57 درصد از این تعداد بیش از 4 نظر را درباره محصولات یا خدمات می‌خوانند.

بنابراین یکی از روش‌های جذب مشتری آنلاین استفاده از نظرات کاربران و خریداران می‌باشد.

با این حال، خیلی مناسب نیست که در وب سایت مورد نظرتان به دنبال نظرات آنلاین کاربران باشید. به احتمال زیاد فقط نظرات مثبت را مشاهده خواهید کرد.

ضرب المثل معروف میگه "هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه".

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در فضاهای دیگر به دنبال نظرات ثبت شده کاربران درباره محصولات یا خدمات باشید.

در چه فضاهایی نظرات کاربران را بخوانید؟

ما در نت چین در صفحات کسب و کارها بخشی برای نظرات کاربران درنظر گرفته‌ایم.

شما می‌توانید به به صفحه برند مورد نظرتان مراجعه کرده و نظرات ثبت شده را ببینید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم اگر تجربیاتی از همکاری با آنها داشته‌اید حتما نظر خود را بیان کرده تا به سایر کاربران کمک کنید.

دقت داشته باشید که برای ثبت نظر خود، هیچ اطلاعاتی از شما دریافت نمی‌شود. و بدون ثبت نام می‌توانید نظر خود را ارسال کنید.

 

نظرات ثبت شده درباره فروشگاه های اینترنتی در نت چین

 

همچنین ما به عنوان یک کسب و کار بی طرف، نظرات مثبت و منفی شما را درباره کسب و کارهای اینترنتی منتشر خواهیم کرد. البته تا زمانی که فحاشی از طرف کاربران صورت نگیرد.

در شبکه‌های اجتماعی به دنبال نظرات ثبت شده کاربران باشید. عموما کاربران رضایت و انتقاد خود را در لحظه در شبکه‌های اجتماعی بیان می‌کنند. و خبر خوب این است که برندها هیچ کنترلی روی این شبکه‌ها ندارند و به احتمال بسیار زیاد می‌توانید روی این نظرات حساب باز کنید.

البته منظور ما نظرات اینفلوئنسرها نیست، بلکه کاربرانی که از خدمات یا محصولات مورد نظر شما استفاده کرده باشند. بنابراین بهتر است قبل از اعتماد به هر نظری، پروفایل شخص را نیز بررسی نمائید.

گوگل بیزینس نیز می‌تواند کمک بسزایی به شما داشته باشد. به عنوان مثال، با جستجوی نام برند مورد نظرتان (اگر گوگل بیزینس فعال داشته باشد) می‌توانید نظرات ثبت شده کاربران درباره آنها را بخوانید.

همچنین این نظرات را می‌توانید از طریق گوگل مپ و پیدا کردن موقعیت جغرافیایی کسب و کار خود بررسی کنید.

7. تبلیغات کلیکی و بنری

جذب مشتری اینترنتی با تبلیغات کلیکی و بنری تقریبا آسان خواهد بود.

شما کافیست در یکی از سایت‌های تبلیغات کلیکی ثبت نام کرده و کمپین خود را ایجاد کنید.

سپس تبلیغ شما در پربازدیدترین وب‌سایت‌های ایرانی نمایش داده خواهد شد. همانند تبلیغات گوگل، در این نوع کمپین‌ها نیز بر اساس کلیک و یا اقدام از شما هزینه کسر می‌شود.

به ازای نمایش هیچ‌گونه هزینه‌ای پرداخت نمی‌‌کنید.

در صورتی که تجربه‌ای در اجرای این گونه تبلیغات نداشته باشید، کارشناسان شرکتی که انتخاب می‌کنید به شما کمک خواهند کرد.

همچنین فراموش نکنید که بعد از اجرای تبلیغات بهتر است برای بهینه سازی آن نیز اقداماتی انجام دهید.

یکی از مزایای استفاده از کمپین های کلیکی و بنری این است که با بودجه محدود نیز می‌توانید تبلیغات خود را آغاز کنید. به عنوان مثال، با کمتر از 1 میلیون تومن نیز می‌توان کمپین را استارت زد.

8. ارائه خدمات رایگان

یکی راه‌های جذب آنلاین مشتری ارائه خدمات رایگان به آنها می‌باشد.

در صورتی که کسب و کار شما چنین مزیتی را دارد، حتما این کار را انجام دهید.

به عنوان مثال، فرض می‌گیریم شما یکی از رقبای سرسخت شرکت‌های طراحی سایت هستید. فکر کنید ببینید چه خدماتی می‌تواند در زمینه کاری شما رایگان ارائه شود.

پشتیبانی همیشگی؟ مشاوره رایگان؟ آموزش طراحی یا سئو؟

یا اینکه فراتر از این گزینه‌ها اندیشیده و برای افراد یا شرکت‌ها طرح‌های رایگان ایجاد کنید. اگر در لینکدین حضور داشته باشید، احتمالا چنین مواردی را تجربه کرده‌اید.

مشاورینی که وقتشان را رایگان در اختیار نیازمندان می‌گذارند. یا متخصصین سئو که به شرکت‌ها یا اشخاص خدمات رایگان ارائه می‌کنند.

به عنوان مثال، محمد فروزبخش یک مشاور حرفه‌ای است که من از طریق لینکدین با او آشنا شدم و افتخار صحبت با ایشان را داشته‌ام. محمد در زمان خالی خود به صورت رایگان خدمات مشاوره به دیگران ارائه می‌کند.

شما نیز می‌توانید در کسب و کار خود چنین کاری را انجام دهید. اگر محصول می‌فروشید و فروشگاه دارید، یک کار ساده این است که سفارش‌ها را رایگان ارسال کنید. مطمئن باشید اگر مخاطب و مشتری خود را درک کنید، آنان نیز این کار شما را بدون پاسخ نمی‌گذارند.

9. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی از مواردی است که بیشترین تاثیر را در جذب مشتری اینترنتی خواهد داشت.

بسیاری از تولید کنندگان محتوا این تفکر را دارند که بعد از تولید و انتشار محتوا کار تمام است!

اما فقط روزنامه نگار بعد از تحقیق، تولید و انتشار کارش تمام می‌شود.

برای بازاریاب محتوا، انتشار صفحه تازه به معنای شروع کار است. تلاش شما ممکن است اولین ارتباط را با خواننده یا همان مشتری بالقوه شما داشته باشد.

 

استفاده از بازاریابی محتوا برای جذب مشتری اینترنتی

 

مرحله بعد این است که آن فرد را به مشتری تبدیل کنید. به جرئت می‌گویم که اصلا آسان نیست.

شما باید تشخیص دهید که هدف کاربر از ورود به صفحه شما چیست؟ آیا می‌خواهد جوابی صریح دریافت کند؟ یا می‌خواهد اقدامی انجام دهد و باید CTA مناسبی برای او درنظر گرفت؟

ممکن است قصد شما از تولید، آموزش موضوعی باشد که روی آن تخصص دارید. بنابراین در مرحله ابتدایی، متنی را برای آموزش درنظر می‌گیرید.

سپس بعد از انتشار آن، متوجه می‌شود که می‌توانید این متن را در قالب PDF به صورت رایگان در اختیار خوانندگان قرار دهید.

یا احتمالا از خود می‌پرسید که چرا شرایطی ایجاد نکرده‌اید تا کاربران در زمان کمتری به اطلاعات دست یابند. از این رو می‌توانید از پادکست و ویدیو در مقاله‌تان استفاده کنید.

بازاریابی محتوا را تا زمانی که نیازی وجود دارد انجام دهید. در صورتی که وب سایت شما مخاطبی ندارد، خود را جای مخاطبان سخت‌گیر قرار داده و بپرسید که چه چیزی مناسب است؟ 

همچنین شرایط رقبا را نیز درنظر گرفته و نقاط ضعف آنها را به نقاط قوت خود تبدیل کنید.

با ایجاد استراتژی مناسب در بازاریابی محتوا می‌توانید مشتریان آنلاین بسیاری برای کسب و کار خود دریافت نمائید.

10. ایجاد CTA جذاب

ممکن است با اصطلاح CTA آشنا نباشید. بنابراین توضیحی مختصر درباره آن می‌دهیم.

کلمه CTA یا Call to Action به معنای ایجاد شرایطی برای اقدام کاربر است. درواقع به آن دعوت به عمل گفته می‌شود.

برای جذب مشتری بدیهی است که باید از CTA جذاب استفاده نمائید. همچنین این امر بسیار اهمیت دارد که دعوت به عمل در فضای مناسبی قرار گرفته باشد.

به عنوان مثال، اگر فروشگاه اینترنتی دارید، در صفحه محصول شما، CTA باید در نگاه اول دیده شود. همچنین باید رنگ و ابعاد آن با سایر المان‌های صفحه متفاوت باشد تا به درستی در معرض دید کاربران قرار گیرد. مانند تصویر زیر:

 

مثالی از CTA جذاب و تاثیر آن در افزایش مشتریان آنلاین

 

دکمه خرید در فضای مناسبی قرار گرفته و با رنگ متفاوت، نظر کاربر را به خود جلب می‌کند. 

یا به عنوان مثال دیگر، اگر مشاوره می‌دهید یا خدماتی ارائه می‌کنید که حتما افراد باید با شما ارتباط بگیرند از شماره تماس خود به شکلی جذاب استفاده کنید.

بسیار مهم است که در فضای مناسب، اطلاعات تماس خود را به کاربران نمایش دهید.

به عنوان مثال، اگر خدمات آموزشی ارائه می‌کنید، می‌‌توانید پس از ارائه مقدمه و سرفصل‌ها، شماره تماس یا دکمه ثبت نام را در معرض دید کاربران قرار دهید.

تلاش کنید تا در صفحات خود نیز چنین دعوت به عملی را ایجاد نمائید. بسیار مهم است که رفتار کاربران را نیز آنالیز نمائید. این کار در جذاب‌تر کردن CTA به شما کمک بسزایی خواهد داشت.

فراموش نکنید که برای ایده گرفتن می‌توانید از رقبای خود و یا وب‌سایت‌های دیگر استفاده کنید. اگر در زمینه کاری خود رقبایی نداشتید، از سایت‌های دیگر الهام بگیرید. بدانید که برای جذب مشتری آنلاین باید از دعوت به عمل استفاده کرد.

11. ارائه تخفیف

تخفیف به تنهایی بخشی از پاسخ سوال چگونه آنلاین مشتری بگیریم را حل خواهد کرد!

درواقع من و دوستانم با استفاده از تخفیف با سایت‌های سفارش غذا آشنا شدیم.

در ابتدا دریافت یک تخفیف 40 یا 50 درصد؛ و چیزی نگذشت که متوجه شدیم یکی از مشتریان وفادار آنها هستیم.

 

چگونه تعداد مشتریان آنلاین خود را افزایش دهیم؟ استفاده از تخفیف

 

ارائه تخفیف به کاربران باعث می‌شود تا شانس بیشتری برای جذب آنها داشته باشید. اما بهتر است کسب و کار خود را بر اساس تخفیف بنا نکنید.

چون در صورتی که دیگر به کاربران تخفیف ندهید، آنها نیز استفاده از خدمات و محصولات شما را متوقف می‌کنند.

گزینه‌های متنوعی برای ارائه تخفیف وجود دارد.

می‌توانید مانند دیجی کالا به صورت روزانه تخفیف‌هایی ارائه کنید.

یا می‌توانید بر اساس رویدادها مانند ماه رمضان، عید نوروز، روز مرد، روز زن و … تخفیف‌هایی به کاربران بدهید.

این موضوعی‌ست که شما به عنوان صاحب کسب و کار به همراه تیم خود انتخاب می‌کنید. اما حتما می‌دانید که ارائه تخفیف به شما کمک می‌کند تا از طریق اینترنت مشتریان بیشتری به سوی بیزینس خود هدایت کنید.

ممکن است ندانید، اما سایت‌های تخفیفاتی بسیاری ایجاد شده‌اند و کدهای تخفیف برندها را به مشتریان بالقوه آنها ارائه می‌کنند.

ما در دسته بندی‌های نت چین نیز این امکان را ایجاد کرده‌ایم تا از کسب‌وکارهایی خرید کنید که تخفیف ارائه می‌کنند.

به عنوان مثال، در هر دسته بندی که باشید با استفاده از فیلتر تخفیف در بالای صفحه، می‌توانید کسب و کارهایی را بررسی کنید که تخفیف ارائه می‌کنند.

12. چت آنلاین

بسیاری از افراد دوست ندارند برای دریافت خدمات یا محصولات با کسب و کار تماس بگیرند. از جمله خود من!

گاهی اوقات ارتباط گرفتن از طریق واتس اپ و تلگرام هم آنقدر زمان‌بر است که زنگ زدن گزینه بهتری به شمار میره.

اما چت آنلاین کمک می‌کنه تا تعداد مشتریان آنلاین بیشتری به کسب و کار شما جذب بشن.

طبق تحقیق انجام شده توسط Invesp، وجود چت آنلاین باعث می‌شود فروش تا 60 درصد افزایش یابد.

در این تحقیق مثال زده شده که اگر یک بازدید کننده در چت آنلاین پاسخ خود را در زمان مناسب دریافت کند، احتمال خرید او از کسب و کار 2.8 برابر افزایش می‌یابد.

گزارش شده که 38 درصد از مشتریان بعد از چت آنلاین اقدام به خرید محصولات یا خدمات کرده‌اند.

بنابراین بدیهی است که از چت آنلاین برای افزایش مشتری اینترنتی استفاده نمائید.

13. تحویل کالا بدون هزینه ارسال

یکی از روش‌های جذب مشتری آنلاین که در بالا نیز اشاره‌ای به آن داشتیم.

اگر برای شما مقدور باشد که کالا را بدون هزینه برای مشتریان ارسال کنید، به احتمال بسیار زیاد آنها تبلیغ شما را در بین دوستان و آشنایان خود انجام خواهند داد. و به مرور زمان به تعداد مشتریان شما نیز افزوده می‌شود.

حتی می‌توانید برای جلب رضایت مشتریان خود یک قدم فراتر رفته و محصولات آنها را کادو پیچ کنید. حتما با خود فکر می‌کنید که این کارها هزینه بر خواهد بود و انجام آنها منطقی نیست.

اما به این فکر کنید که سالانه چقدر هزینه تبلیغات می‌کنید؟ و چقدر از هزینه شما باز خواهد گشت؟

با این شیوه می‌توانید شانس بالایی برای جلب نظر کاربران داشته باشید. هرچه افراد بیشتری را تحت تاثیر فعالیت‌های خود قرار دهید به احتمال زیاد آنها از محصولات شما استفاده خواهند کرد.

حرف نهایی - تحقیق و جستجو را متوقف نکنید

درخواست می‌کنم همینجا متوقف نشوید.

تحقیق و جستجو را کنار نگذارید و به طور فعال دنبال راه‌هایی باشید تا تعداد مشتریان کسب و کار خود را افزایش دهید.

در این زمینه کتاب بخوانید، پادکست گوش کنید و ویدیو آموزشی ببینید.

همچنین فعالیت‌های انجام شده خود را نیز مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز آنها را نیز بهینه سازی کنید.

اگر بخواهید بدون شک می‌توانید تعداد مشتریان اینترنتی خود را افزایش دهید. اگر دیگران توانسته‌اند، پس شما نیز می‌توانید این کار را انجام دهید.

سپس نظرات خود را در انتهای این مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید و معتقدید راه‌های دیگری نیز باید به محتوای این صفحه اضافه شود، نظر خود را در انتهای مقاله ثبت نمائید.

بی صبرانه منتظر شنیدن موفقیت‌های شما هستم.

منبع: چگونه مشتری اینترنتی جذب کنیم

  • علی کریمی

هرچیزی که باید درباره شرکت‌های تبلیغات گوگل بدانید

شرکت‌های تبلیغات گوگل یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش ترافیک و جذب مشتری به شمار می‌روند.

خدمات این سایت‌ها به شما کمک می‌کند تا در شروع کسب‌وکار خود شانس جذب مشتری را داشته باشید.

به این صورت است که وب سایت شما در موتور جستجوی گوگل تبلیغ می‌شود و با کلمات کلیدی که شما انتخاب می‌کنید در صفحه اول نتایج جستجو نمایش داده می‌شود.

گزینه‌ای بسیار مناسب برای صاحبین کسب‌وکار که با کمترین زمان ممکن امکان جذب مشتری را داشته باشند.

در صورتی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعال باشید، حتما می‌دانید که پروسه سئو زمان‌بر است و ممکن است حداقل 6 ماه یا 1 سال زمان نیاز باشد تا وب سایت شما در صفحات اول موتور جستجوی گوگل نمایش داده شود.

اگر از شرکت‌های سئو نیز بپرسید به شما خواهند گفت که سئو کاملا زمان‌بر است.

اما تبلیغات گوگل این‌گونه نیست و با ایجاد کمپین و تا زمانی که اکانت شما شارژ داشته باشد در صفحات اول گوگل نمایش داده خواهید شد.

در ادامه نکاتی را که باید درباره سایت‌های تبلیغات گوگل بدانید بیان خواهیم کرد.

پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای توضیحات با ما همراه باشید.

تبلیغات مدیریت شده و بهینه سازی کمپین

در صورتی که صاحب کسب‌وکاری باشید، احتمالا با پلتفرم گوگل ادز که برای اجرا و مدیریت تبلیغات استفاده می‌شود آشنایی ندارید.

بنابراین بسیار مهم است که از تبلیغات مدیریت شده گوگل استفاده کنید. تقریبا تمامی شرکت‌ها چنین خدماتی به شما ارائه می‌کنند.

 

بهینه سازی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی توسط شرکت های تبلیغات گوگل

 

تنها کاری که شما باید بکنید، این است که لیست کلمات کلیدی مورد نظرتان را به شرکت ارائه داده و آدرس صفحات وب سایت را نیز برای آنها مشخص کنید.

پس از ساخته شدن و اجرای کمپین، کارشناسان شرکت مورد نظرتان کمپین‌ها را مدیریت می‌کنند.

بعد از انجام این مراحل، زمان بهینه سازی است.

بسیار مهم است که کارشناسان تخصص کافی برای بهینه سازی تبلیغات شما را داشته باشند. به عنوان مثال، می‌توانند برخی کلمات که برای کسب و کار شما مناسب نیست را حذف کنند، هزینه هر کلیک برای برخی کلمات که بازدهی بالایی دارند را افزایش دهند و …

ممکن است ندانید، اما تبلیغ در گوگل همانند یک سیستم مزایده است. همچنین باید بدانید که هروقت روی تبلیغات شما کلیک انجام شود، شما هزینه‌ای برای تبلیغ پرداخت می‌کنید.

ساخت و شارژ اکانت

شرکت‌های تبلیغات گوگل دو نوع اکانت به شما پیشنهاد می‌کنند. اکانت اختصاصی و اکانت مدیریت شده.

اکانت اختصاصی مناسب افرادی است که در زمینه گوگل ادز فعال هستند و می‌توانند خودشان کمپین‌ اجرا کنند و بهینه سازی انجام دهند. این افراد فقط برای اینکه کارت بین المللی ندارند و نمی‌تواند اکانت خود را شارژ کنند، از این خدمات استفاده می‌کنند.

اکانت مدیریت شده به صورت صفر تا صد توسط شرکت مذکور ساخته می‌شود. البته که باید برای دریافت این خدمات کارمزد پرداخت کنید. اما اگر تخصصی در این زمینه ندارید، هزینه خیلی بالایی برایتان نخواهد داشت و عایدی آن را از کسب‌وکار خود دریافت خواهید کرد.

 

مثالی از ساخت اکانت از سایت های تبلیغات گوگل

 

شارژ اکانت موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

ما در نت چین بیش از 100 سایت تبلیغات گوگل به شما معرفی می‌کنیم. برخی از این وب‌سایت‌ها هزینه‌هایی بهتر نسبت به رقبایشان ارائه می‌کنند. 

پیشنهاد ما این است که از طریق همین دسته بندی آنها را مورد بررسی قرار داده تا بتوانید بهترین آنها را انتخاب کنید.

در صورتی که اکانتی در اختیار داشته باشید (مانند فریلنسرهای گوگل ادز) به راحتی می‌توانید از طریق شرکت‌های گوگل ادز اکانت خود را شارژ نمائید.

قیمت‌های مناسب و رقابتی

توجه به قیمت‌ها در زمینه تبلیغات گوگل بسیار مهم است.

ممکن است با چند دقیقه وقت گذاشتن و بررسی شرکت‌ها، هزینه‌های تبلیغات را به طور چشم‌گیری کاهش دهید.

به عنوان مثال، برخی از شرکت‌ها، اکانت‌هایی با ارز لیر و درهم ایجاد می‌کنند که از نظر هزینه پولی تفاوت نمی‌تواند داشته باشد. اما کارشناسان تبلیغات می‌گویند که اکانت‌های لیری هزینه کمتری نسبت به دلار، درهم و سایر ارزها دارند.

البته این موضوع تخصصی است و بهتر است با شرکت مورد نظرتان درمیان بگذارید که کدام واحد ارزی برای شما مناسب است.

لازم به ذکر است که برخی از شرکت‌های گوگل امکان دریافت پروموشن دارند. پروموشن یک جایزه‌ای است که گوگل برای تشویق تبلیغ دهندگان درنظر می‌گیرد.

شرکت‌های تبلیغات گوگل که پارتنر گوگل باشند با ساخت اکانت جدید می‌توانند پروموشن دریافت کنند. با ساخت اکانت و اجرای کمپین این شانس را خواهید داشت تا پروموشن دریافت کنید.

فراموش نکنید که پروموشن به صورت رایگان به شرکت‌ها ارائه می‌شود و در ازای این جایزه از شما پولی دریافت نکنند.

در صورتی که مبالغ بالایی برای دریافت پروموشن از شما درخواست شد، بهتر است با شرکت دیگری در زمینه گوگل ادز همکاری کنید.

مزایای همکاری با سایت‌های تبلیغات گوگل

به طور کلی همکاری با سایت‌های تبلیغات گوگل می‌تواند میزان فروش شما را افزایش دهد.

با دیده شدن صفحات وب سایت شما در بالاترین نتایج گوگل این امکان را خواهید داشت تا در کمترین زمان ممکن برای کسب و کار خود مشتری جذب کنید.

شما این امکان را خواهید داشت تا در صورت داشتن ترافیک از طریق تبلیغات، بر روی سئو سایت خود فعالیت کنید. این‌گونه می‌توانید در کنار درآمدی که کسب می‌کنید، به صورت ارگانیک نیز رتبه صفحات خود را افزایش دهید.

هرگاه که بودجه کمپین شما به پایان برسد، دیگر در صفحه اول گوگل جایگاهی نخواهید داشت.

 

مزایای همکاری با شرکت های تبلیغات گوگل

 

با استفاده از تبلیغات گوگل ادز میزان بازگشت وجه مناسبی خواهید داشت. شرکت گوگل تخمین زده که با هر 1 دلار که برای تبلیغ هزینه می‌کنید شانس دریافت 8 دلار را خواهید داشت.

این یعنی شما می‌توانید سود 8 برابر از تبلیغات خود داشته باشید. البته این موضوع برای هر زمینه کاری می‌تواند متفاوت باشد. اما مطمئن باشید که تبلیغ در این شبکه گسترده کاملا مناسب است.

یکی از دلایل اطمینان از مناسب بودن این خدمات، 2 دهه فعالیت گوگل در این زمینه می‌باشد.

نکات مهم درباره استفاده از خدمات تبلیغات گوگل

  • با سایت‌های تبلیغات گوگل همکاری کنید که پارتنر گوگل باشند و بتوانند به شما پروموشن رایگان ارائه کنند.
  • شرکتی را انتخاب کنید که قیمت‌های مناسب و کارمزدهای پایین دریافت کند. همچنین توجه داشته باشید که اکانت‌هایی با ارزهای رایج در دسترس شما باشد. مانند اکانت لیر، درهم، دلار و …
  • این سیستم تبلیغات به صورت مزایده عمل می‌کند و بر اساس هزینه‌ای که برای هر کلمه درنظر گرفته شده کلیک می‌گیرید. عموما هر وب سایتی که هزینه بیشتری برای هر کلیک ارائه کند، رتبه بهتر و شانس کلیک بیشتری خواهد داشت.
  • به صورت میانگین امکان سود چند برابری نسبت به هزینه تبلیغات وجود دارد. در صورتی که با شرکتی همکاری کنید که تخصص کافی در این زمینه را داشته باشد، می‌توانید فروش خود را به صورت چشم‌گیر افزایش دهید.
  • دامنه‌های IR در حال حاضر امکان اجرای تبلیغ را ندارند. به این دلیل که گوگل کشور ایران را تحریم کرده است. اما شرکت‌های تبلیغات گوگل ادز به شما پیشنهاداتی ارائه می‌کنند تا امکان تبلیغ را داشته باشید.

بهترین شرکت‌های تبلیغات گوگل در ایران

ما بیش از 100 شرکت که به صورت اختصاصی یا یکی از بخش‌های آنها به این زمینه مربوط می‌شود را به شما معرفی کرده‌ایم. این امکان را خواهید داشت تا وارد صفحات آنها شده و اطلاعات لازم مانند وب سایت، شماره تماس و … را بدست بیاورید.

در ادامه به 10 مورد از بهترین شرکت‌های تبلیغات گوگل اشاره‌ای خواهیم داشت:

  1. جی ادز
  2. افراک
  3. نوین
  4. ادوردز 20
  5. برتینا
  6. فامین ادز
  7. ثمین ادز
  8. یکتانت
  9. وی دیجی مارکتینگ
  10. جی ادوردز

در صورتی که صاحب کسب و کاری در زمینه گوگل ادز هستید و وب سایت شما در این دسته بندی وارد نشده، به صورت رایگان می‌توانید سایت خود را در نت چین ثبت نمائید.

منبع: لیست شرکت های تبلیغات گوگل

  • علی کریمی