مجله داغ اخبار روز دنیا

تیپس سنتر یک مجله اینترنتی به روز و جدید است

مجله داغ اخبار روز دنیا

تیپس سنتر یک مجله اینترنتی به روز و جدید است

در مجله اخبار مربوط به وب سایت تیپس سنتر مقالاتی در زمینه های تکنولوژی، فیلم، سریال، سفر، گردشگری، غذا، رستوران و بسیاری از زمینه های دیگر ارائه می شود.

۸ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

با سایت‌های خرید کتاب بیشتر آشنا شوید

در این دسته بندی شما را با کتاب‌فروشی‌های آنلاین آشنا می‌کنیم و در انتها بهترین سایت‌های خرید کتاب را به شما معرفی خواهیم کرد.

هدف ما در Netchain این است که شما برای خرید محصول مورد نظر یا دریافت خدمات مورد نیاز مسیر ساده‌ای را طی کنید.

از این رو در این دسته بیش از 100 فروشگاه را معرفی کرده‌ایم. شما این امکان را خواهید داشت تا با مراجعه به صفحه هر فروشگاه آنها را بررسی کرده و اطلاعات تماس، آدرس وب سایت، تخفیف‌ها و سایر اطلاعات را درباره آنها کسب کنید.

باید بدانید که برخی از بهترین سایت‌ها برای جذب مشتری کتاب‌های صوتی و الکترونیک خود را به صورت رایگان در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند.

آنها از این شیوه بازاریابی استفاده می‌کنند تا بتوانند تعداد مشتریان‌شان را افزایش دهند.

در ادامه آنها را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

همچنین با سایت‌های خرید کتاب درسی نیز آشنا خواهید شد. و اطلاعات تمامی آنها در این دسته بندی از نت چین درج شده‌اند.

اما قبل از هرچیزی باید بدانید که کدام فروشگاه آنلاین برای شما مناسب است.

از این رو پیشنهاد می‌کنیم روش‌های معرفی شده در این صفحه را قبل از خرید به کار بگیرید.

چه نکاتی را باید قبل از خرید کتاب درنظر بگیریم؟

جامع بودن محصولات فروشگاه

هرچه فروشگاه آنلاین کتاب مدنظر شما جامع‌تر باشد، اطمینان بیشتری از خرید خود خواهید داشت.

به این دلیل توجه به این موضوع بسیار مهم است، چون کمتر کسی بین ما پیدا می‌شود که بخواهد کتاب‌های مورد نیازش را از 2 یا چند فروشگاه سفارش دهد.

 

جامع بودن محصولات فروشگاه های آنلاین کتاب

منبع: شهر کتاب

به این دلیل ممکن است، زمان‌های مختلفی سفارش‌ها برسند که برای اکثر ما که مشغول کار هستیم موضوع خوبی نیست.

دلیل دیگر این‌ است که شما قطعا نمی‌خواهید برای دریافت سفارش خود 2 یا چند بار هزینه ارسال بپردازید.

بنابراین قبل از خرید حتما در وب سایت مورد نظرتان جستجو کنید و ببینید چه مقدار محصول در آن موجود است.

در صورتی که سایتی را برای خرید کتاب‌های مورد نظرتان درنظر گرفته‌اید که اکثر کتاب‌ها در آن ناموجود است، بهتر است سایت‌های دیگر را نیز بررسی کنید.

به همین دلیل است که ما بیش از 100 وب سایت را در این صفحه به شما معرفی کرده‌ایم تا گزینه‌های زیادی در دست داشته باشید.

البته لازم به ذکر است که در صورت ناموجود بودن کتاب، گزینه‌هایی وجود داشته باشد که پس از موجود شدن بلافاصله به شما اطلاع داده شود تا از اولین خریداران کالا باشید.

گاهی پیش می‌آید که برخی کتب کمیاب باشند.

تجربه کاربری مناسب وب سایت

فاکتورهای مختلفی برای تجربه مناسب و رضایت کاربر از وب سایت وجود دارد. مانند سرعت مناسب، مراحل خرید آسان، جستجوی حرفه‌ای و …

مهم است که به این ویژگی‌های فروشگاه‌های اینترنتی کتاب توجه کنید. به عنوان مثال، اگر سرعت وب سایت بیش از حد کند باشد، برای کسی که می‌خواهد صفحات مختلفی را بررسی کند و سفارش‌های زیادی دارد کاملا ناراحت کننده خواهد بود.

یا اگر برای خرید کالا مجبور شوید که مراحل زیادی را طی کنید، به احتمال زیاد سیستم یا گوشی خود را کنار گذاشته و به صورت حضوری برای خرید کتاب اقدام خواهید کرد.

وجود جستجوی حرفه‌ای و صفحات فرود مناسب نیز تجربه خرید شما را بهبود خواهند داد. به عنوان مثال، ممکن است علاقه‌مند به خواندن کتاب‌های ست گادین، آدام اسمیت، رابرت کیوساکی، سایمون سینک و بسیاری نویسنده مطرح دیگر باشید. بهتر است با جستجوی نام نویسنده‌های مشهور به صفحات فرود آنها هدایت شوید و کتاب‌های نوشته شده توسط آنها به راحتی در دسترس شما قرار بگیرد.

فاکتورهای دیگری مانند نحوه استفاده از رنگ در وب سایت، بزرگ و مناسب بودن دکمه‌های خرید و بسیاری موارد دیگر نیز وجود دارند که قبل از خرید باید به آنها توجه نمائید.

بررسی نظرات خریداران

محال است که بخواهید آنلاین محصولی را بخرید، اما نظرات خریداران آن را بررسی نکنید.

برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی، فروشگاه‌های لوازم الکترونیک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی، خرید از فروشگاه آنلاین کتاب و تقریبا تمام خرید‌هایتان از تجربیات ثبت شده خریداران استفاده کنید.

همیشه به یاد داشته باشید که نظر کاربران بهترین تبلیغ درباره کسب‌وکار است.

 

بررسی نظرات ثبت شده کاربران درباره سایت های خرید کتاب

 

اما این امکان وجود دارد که برخی وب‌سایت‌ها برای افزایش فروش، خودشان نظرات مثبتی را درباره محصولات ثبت کنند.

حتما نظرات ثبت شده درباره کیفیت سایت‌های خرید کتاب را بررسی کنید؛ چون در این صورت می‌توانید از معتبرترین گزینه خرید کنید.

علاوه بر آن، نظرات ثبت شده درباره محتوای کتاب را نیز مورد بررسی قرار داده تا بدانید که همان محتوایی را داشته باشد که شما می‌خواهید.

ما در نت چین این امکان را ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید نظرات ثبت شده کاربران درباره کتابفروشی های آنلاین را بررسی کنید و کیفیت آن‌ها را بسنجید.

همچنین اگر تجربه خرید از آنها را داشته‌اید پیشنهاد می‌کنیم شما نیز نظر خود را چه منفی یا چه مثبت درباره آنها ثبت کنید. در این صورت می‌توانید به سایر کاربران کمک کنید تا از فروشگاه مناسبی خرید کنند.

ارائه تخفیف و قیمت‌های مناسب

از آنجایی که در چند وقت گذشته قیمت کتاب به شدت افزایش یافته، همه ما به دنبال این هستیم تا با قیمتی مناسب کتاب تهیه کنیم.

فروشگاه‌های آنلاین کتاب بسیاری هستند که تخفیف‌های متنوعی را برای خریداران درنظر گرفته‌اند. این امکان را دارید تا آنها را به راحتی پیدا کنید.

ما در نت چین فروشگاه‌هایی که به مشتریان تخفیف می‌دهند را به شما معرفی می‌کنیم. تنها کافیست از بالای صفحه فیلتر تخفیف را انتخاب کرده تا تمامی آنها را مشاهده کنید.

علاوه بر این، با مراجعه به سایت‌های تخفیفات گروهی این شانس را خواهید داشت تا کدهای تخفیف کتابفروشی‌های آنلاین را دریافت کنید.

مدت زمان تحویل کالا + هزینه ارسال

مدت زمان تحویل کتاب نیز مهم است؛ البته که ما برای تمامی خریدهای خود دوست داریم که هرچه سریع‌تر آنها را تحویل بگیریم.

بنابراین اهمیت دارد که از سایت‌‌های خرید کتاب استفاده کنید که سفارش‌های شما را در کمترین زمان ممکن تحویل دهند.

پیشنهاد می‌کنیم یک هفته قبل از تمام شدن کتاب‌هایتان، سفارش خود را ثبت کرده تا اگر نتوانستید وب سایتی با سریع‌ترین زمان ارسال پیدا کنید، زمان مطالعه زیادی را از دست ندهید.

هزینه ارسال نیز بسیار مهم است. عموما کتاب فروشی‌های آنلاین از اداره پست برای تحویل کالاهای‌شان استفاده می‌کنند که هزینه بالایی دریافت نمی‌کند.

اما دقت داشته باشید که هزینه‌های اضافی از شما دریافت نشود. یک‌بار از فروشگاهی خرید کردم که 40 هزار تومن هزینه ارسال از من دریافت کردند و جالب این بود که هزینه تحویل کالا روی بسته پستی 23 هزار تومن درج شده بود.

من در این شرایط پول زیادی از دست ندادم، اما اون فروشگاه یک مشتری را به خاطر 17 هزار تومن سود از دست داد!

توضیحات کامل از کتاب‌ها

این بخش از سایت‌های خرید کتاب برای هر خواننده‌ای جذاب و البته مهم است.

به هر دلیلی که قصد خرید کتاب را داشته باشید، می‌خواهید بخشی از محتوای آن را بدانید. چی بهتر از اینکه سایتی را پیدا کنید که این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد.

موارد مهمی وجود دارند که باید در صفحه کتاب مورد نظرتان درنظر بگیرید. به صورت خلاصه شامل موارد زیر می‌شود:

  • نام نویسنده
  • نام مترجم
  • نام انتشارات
  • تعداد صفحات کتاب
  • نوع چاپ
  • پیش نمایش بخش کوتاهی از کتاب
  • نوع کاغذ
  • رده بندی
  • و …

جالب است بدانید که بهترین سایت‌های کتاب صوتی برخی از بخش‌های کتاب را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. با گوش دادن به بخشی از کتاب، بیشتر علاقه‌مند به خرید آن خواهید شد یا اینکه متوجه می‌شود با علایق شما همخوانی ندارد.

 

مثالی از توضیحات کامل از کتاب ها در بهترین سایت های خرید کتاب

منبع: کتابراه

به عنوان مثال، کتاب‍راه یکی از فروشگاه‌هایی است که توضیحات کاملی از کتاب ارائه می‌کند. علاوه بر درج مشخصات، فهرست کتاب را نیز در دسترس کاربران ارائه می‌دهد که استراتژی بسیار مناسبی به شمار می‌رود.

بررسی مجوزهای فروشگاه آنلاین کتاب

احتمالا می‌دانید که داشتن مجوز به تنهایی نمی‌تواند ویژگی مهمی برای با کیفیت بودن یک فروشگاه آنلاین کتاب باشد. اما داشتن آن بهتر از نداشتنش است.

پس از بررسی کردن مواردی که در این صفحه به آنها اشاره کردیم، بررسی کنید که وب سایت مورد نظر مجوزهای مانند اینماد، مجوز ساماندهی و سایر مجوزهای لازم را داشته باشد.

همچنین مطمئن شوید که این صفحات ساخته شده باشند و فقط از عکس لوگو آنها در وب سایت استفاده نشده باشد.

 

به پروتکل https کتابفروشی های آنلاین توجه کنید

 

موضوع مهم دیگری که باید درنظر بگیرید، امنیت وب سایت است. دو پروتکل برای امنیت وجود دارد که HTTP و HTTPS نام دارند. بهتر است سایت خرید کتاب مورد نظر شما از پروتکل HTTPS استفاده کند.

در صورتی که در کنار آدرس وب سایت تصویر یک قفل وجود داشته باشد، یعنی این وب سایت از پروتکل Https استفاده می‌کند.

مزایا و معایب خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی کتاب نیز مزایا و معایبی دارد که باید قبل از خرید به آنها توجه داشته باشید.

مزایا

به راحتی این امکان را خواهید داشت تا کتاب‌های پرفروش، کمیاب و تمامی کتاب‌های مورد نظرتان را پیدا کنید.

با خرید از بهترین سایت‌های کتاب می‌توانید در وقت خود صرفه جویی کنید. و این زمان را به انجام کارهای دلخواه خود اختصاص دهید.

به صورت آنلاین این امکان را خواهید داشت تا مشخصات کتاب را مشاهده نمائید. مواردی مانند تعداد صفحات، فهرست، ناشر، مترجم و …

به صورت اینترنتی فروشگاه‌های کتاب همیشه در دسترس شما خواهند بود. به عنوان مثال، می‌توانید 5 صبح نیز سفارش خود را ثبت کنید.

به صورت خلاصه خرید اینترنتی کتاب مزایای زیر را به همراه دارد:

  • تهیه آسان کتاب
  • صرفه جویی در وقت
  • مشاهده مشخصات کتاب
  • امکان مقایسه قیمت بین فروشنده‌ها
  • مشاهده نظرات کاربران
  • فروشگاه‌های همیشه در دسترس
  • تفکیک‌های موضوعی
  • ارتباط با فروشنده و پشتیبانی

معایب

خرید از فروشگاه‌های اینترنتی کتاب نیز ممکن است معایبی برای شما داشته باشد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

یکی از معایب این است که عموما قیمت‌های بالایی برای کتاب‌های چاپی درج می‌شود. برای جامعه‌ای که باید مطالعه بیشتری داشته باشد، این بدترین خبر است که دلال‌هایی بخواهند از فروش کتاب به سود کلان برسند!

یکی دیگر از عیب‌های آنلاین خریدن کتاب این است که شما همیشه نمی‌توانید از تخفیف استفاده کنید. اما در صورتی که بخواهید مثلا از منطقه انقلاب تهران خرید کنید، همواره تخفیف‌های 50 درصدی به شما ارائه خواهد شد.

یکی دیگر از ایرادات این است که ممکن است فروشنده کتابی اشتباه برای شما ارسال کند، یا ترجمه شخص دیگری ارسال شود. از این اشتباه‌ها زیاد رخ می‌دهد و از اصلی ترین ایرادات به شمار می‌رود.

آیا بهتر است به صورت اینترنتی کتاب بخریم یا حضوری؟

کاملا سلیقه‌ای است.

بسیاری از افراد علاقه دارند که از دست‌فروشان و مغازه‌ها خرید کنند؛ چون عاشق این هستند که کتاب‌ها را ورق بزنند. فهرست آنها را مطالعه کنند و …

همچنین بسیاری از افراد هستند که خرید اینترنتی را ترجیح می‌دهند؛ چون می‌توانند نظرات ثبت شده کاربران را بخوانند، فروشنده‌هایی همیشه در دسترس داشته باشند و …

موضوع مهم این است که تفاوتی ندارد به صورت اینترنتی کتاب بخرید یا حضوری؛ مهم این است که این کار را انجام دهید و همواره اطلاعات خود را بیشتر کنید.

بنابراین ببینید احساس شما چه تصمیمی می‌گیرد و سپس برای خواندن موضوعات مورد علاقه‌تان اقدام کنید.

معرفی سایت‌های خرید کتاب درسی

همانطور که در ابتدای صفحه اشاره کردیم، سایت‌های خرید کتاب درسی را به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید از طریق نت چین به اطلاعات این فروشگاه‌ها دسترسی پیدا کنید و یا اینکه مستقیما برای خرید وارد وب سایت آنها شوید.

  1. تلکتاب
  2. یونیکتاب
  3. گاج مارکت
  4. کتابچی
  5. یکتاکتاب
  6. بانک کتاب بیستک
  7. دانش لند
  8. کتاب کنکور
  9. کتابانه
  10. کتاب رایا
  11. خیلی سبز

فراموش نکنید که می‌توانید از طریق همین دسته بندی به این وب‌سایت‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید از صفحات ساخته شده برای آنها اطلاعات مناسبی را دریافت نمائید.

بهترین سایت‌های دانلود رایگان کتاب‌های صوتی

  1. طاقچه
  2. فیدیبو
  3. دیجی کالا
  4. نوار
  5. کتابراه
  6. کتابچین
  7. گاج مارکت
  8. پاتوق کتاب

شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت یا اپلیکیشن‌های موارد معرفی شده به صورت رایگان برخی از کتاب‌های صوتی را دانلود کرده و گوش دهید. اما انتظار نداشته باشید که تمامی کتاب‌های آنها رایگان باشد چون اصلا منطقی نیست!

به هر حال سود این فروشنده‌ها از همین کتاب‌هاست و عموما کسی بدون دریافت هزینه‌ای خدمات ارائه نمی‌کند.

بهترین سایت‌های خرید کتاب

حال که به انتهای این صفحه رسیدیم به شما بهترین سایت‌های خرید کتاب را معرفی می‌کنیم. همانطور که می‌دانید می‌توانید با مراجعه به صفحات آنها اطلاعاتی همچون تخفیف، آدرس وب سایت، شماره تماس و … را بدست بیاورید.

  1. شهر کتاب
  2. ایران کتاب
  3. 30 بوک
  4. آدینه بوک
  5. گاج مارکت
  6. کتاب وب
  7. کتابچی
  8. کتاب سراج
  9. فیدیبو
  10. تلکتاب
  11. طاقچه
  12. بنوبوک

ممکن است این 12 گزینه نتوانند نیازهای شما را برطرف کنند. به همین دلیل است که ما بیش از 100 سایت برای خرید کتاب به شما معرفی کرده‌ایم.

فراموش نکنید که اگر صاحب فروشگاه آنلاین هستید می‌توانید به صورت رایگان در این صفحه اطلاعات خود را به مشتریان بالقوه معرفی نمائید.

منبع: بهترین سایت های خرید کتاب

  • علی کریمی

هر چیزی که باید درباره فروشگاه‌های اینترنتی کفش و کتانی بدانید

کفش نیز مانند بسیاری از محصولات جزو نیازهای اصلی ما برای زندگی به شمار می‌رود. به صورتی که نمی‌توانیم از خرید آن دست بکشیم.

به عنوان مثال، من می‌تونم بدون خوردن چای زندگی کنم، اما بدون کفش یا کتانی هرگز!

از این رو مانند رقابتی که در بین فروشگاه‌های مواد غذایی، فروشگاه‌های لباس و شلوار و سایر فروشگاه‌های اینترنتی به‌وجود آمده برای فروشگاه‌های کفش نیز وجود دارد.

با پررنگ‌تر شدن شبکه‌های اجتماعی در زندگی ما، تعداد این فروشگاه بیش از پیش شده است.

امروزه افراد بدون درنظر گرفتن هزینه خاصی می‌توانند یک پیج ایجاد کنند و در آن محصولات مورد نظرشان را بفروشند.

کفش نیز از آن کالاهای پرطرفدار است که افراد بسیاری را مجذوب خود می‌کند. چه اشتیاق مناسبی برای تولید محتوا در این زمینه!

حتی کسی که ممکن است قصد خرید نداشته باشد، اما دوست دارد به این قبیل کالاها نگاه کند. و به احتمال زیاد، او نیز به یکی از هزاران مشتریان چنین کسب‌وکاری تبدیل خواهد شد.

در این دسته بندی از نت چین (سایت معرفی کسب‌وکارهای اینترنتی) به بررسی فروشگاه‌های آنلاین خرید کفش و کتانی می‌پردازیم.

شما به راحتی می‌توانید بیش از 80 کسب‌وکار فعال را از طریق همین صفحه مورد بررسی قرار دهید.

چگونه بهترین فروشگاه‌های آنلاین خرید کفش را تشخیص دهیم؟

به سختی!

شاید از این جمله خنده‌تان بگیرد، اما واقعا به سختی می‌توان بهترین فروشگاه‌های کفش را تشخیص داد.

نکات جزئی را باید برای رسیدن به این مهم درنظر بگیرید.

ما به عنوان معرف این وظیفه را داریم تا شما را راهنمایی کنیم از کسب‌وکارهایی خرید کنید که کمترین ریسک را برایتان داشته باشد.‌ 

به عنوان مثال، قصد نداریم درباره شکل و شمایل طراحی سایت صحبت کنیم. امروزه شرکت‌های طراحی سایت بسیاری وجود دارند که می‌توانند زیباترین فروشگاه‌ها را طراحی کنند.

مهم این است که آن فروشگاه بتواند خدمات مفیدی به کاربران ارائه کند. وگرنه با هزینه می‌توان زیباترین سایت‌ها را داشت.

بنابراین زیبایی را ملاک خود قرار ندهید، بلکه خدمات است که مهم‌ترین ملاک به شمار می‌رود.

یک ماشین بسیار زیبا را درنظر بگیرید که داخلش هیچ صندلی تعبیه نشده و شما باید صندلی چوبی آشپزخانه خود را هنگام رانندگی به همراه داشته باشید!

در ادامه به ویژگی‌هایی اشاره می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تا با ریسک کمتر از سایت‌های خرید کفش و کتانی استفاده کنید.

تنوع در محصولات بین سایت‌های خرید کفش

از اصلی ترین نکاتی که قبل از خرید از فروشگاه‌های اینترنتی کفش زنانه و مردانه باید درنظر بگیرید، تنوع در محصولات آنهاست.

ممکن است وفاداری زیادی به برند خاصی نداشته باشید و تنوع محصولات سایت‌های کتونی برای شما کاملا مناسب است.

لازم به ذکر است که امروزه با توجه به افزایش شدید قیمت این کالا، بسیاری از وب‌سایت‌ها فروش محصولات اصل و کپی شده را به کار گرفته‌اند.

 

تنوع محصولات در فروشگاه های خرید کفش و کتانی

 

شما می‌‌توانید با توجه به نیاز و وضعیت مالی خود خریدتان را از چنین سایت‌هایی انجام دهید.

اما پیشنهاد می‌کنیم برای سالم ماندن قلب دوم خود از محصولات اصل و با کیفیت استفاده کنید.

فروشگاهی مانند دیجی کالا محصولات غیر اصل را با یک برچسب مشخص کرده است که برای کاربر کاملا مناسب است.

فراموش نکنید که قبل از خرید به چنین جزئیاتی توجه کنید و مطمئن شوید که کسب و کار مورد نظر شما تنوع بالایی از محصولات داشته باشد.

مشاهده نظرات ثبت شده خریداران

همه ما می‌دانیم بهترین تبلیغات نظرات خریداران نسبت به محصول است.

به عنوان مثال، اگر شما بخواهید کفش تهیه کنید، و اگر دوستتان از محصول و برندی راضی باشد و آن را به شما توصیه کند، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که شما نیز همان کالا را تهیه کنید.

به همین دلیل است که بسیاری از کمپین‌های تبلیغاتی با نظر مردم نسبت به کالا یا خدمات ایجاد می‌شود.

 

نظرات ثبت شده درباره فروشگاه های خرید کفش در نت چین

 

اما خیلی زود گول چنین نظراتی را نخورید. تقریبا تمام فروشنده‌ها می‌دانند که خریداران با نظرات خریداران مجاب به خرید می‌شوند.

از این رو، ممکن است برخی از آنها کامنت‌های جعلی ایجاد کنند. و بدتر از آن، کامنت‌های منفی درباره محصولات را تائید نکنند. این موارد بارها از کاربرها در شبکه‌های اجتماعی گزارش شده است.

شما در نت چین می‌توانید نظرات ثبت شده درباره فروشگاه‌های اینترنتی کفش را بخوانید. ما در این زمینه کاملا بی‌طرف هستیم و نظرات شما را تائید خواهیم کرد. (البته در صورت فحاشی و توهین از این کار معذوریم).

شما نیز می‌توانید در صورتی که تجربه خرید از فروشگاهی را داشته‌اید، به راحتی در صفحه همان کسب و کار نظر خود را ثبت نمائید. این‌گونه می‌‌توانید به سایر کاربران کمک کنید تا از برند معتبری خرید کنند.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم نظرات ثبت شده کاربران در شبکه‌های اجتماعی را نیز مورد بررسی قرار دهید. اگر نتوانستید تجربه ثبت شده‌ای از برند مورد نظرتان در هیچ‌جای اینترنت بدست بیاورید، بهتر است از فروشگاهی خرید کنید که اعتبارش اثبات شده باشد.

مشخصات ثبت شده محصول

شاید در نگاه اول موضوع مهمی برای خرید کفش به شمار نرود. اما مشخصات ثبت شده کامل از محصول، حرفه‌ای بودن فروشگاه را نشان می‌دهد.

به عنوان مثال، ممکن است شما کتونی خریده باشید که ندانید امکان استفاده در ماشین لباسشویی را دارد یا خیر. اگر در مشخصات چیزی درج نشده باشد، هاج و واج خواهید ماند.

بنابراین بهتر است جزئیات ریز را قبل از خرید درنظر بگیرید.

یکی از مهم‌ترین مشخصات وجود جدول راهنما برای سایز پا است. همانطور که می‌دانید برندهای تولید کننده سایزهای متنوعی را درنظر می‌گیرند.

ممکن است یک محصول 42 از برند نایکی کاملا مناسب پای شما باشد، اما محصول 42 از برند آدیداس کمی بزرگ‌تر یا کوچک‌تر باشد.

وب‌سایتی مانند بانی مد یک گزینه برای مشخص کردن سایز درنظر گرفته و برای این کار راهنمایی نیز ساخته است. به این ترتیب شما با خیالی راحت می‌توانید کالای مورد نظرتان را با سایز درست تهیه کنید.

 

بررسی مشخصات ثبت شده درباره محصولات در فروشگاه های آنلاین خرید کفش

 

همچنین سایر موارد مانند کد کالا، کشور تولید کننده و … نیز مهم هستند و بهتر است از فروشگاهی خرید کنید که این موارد را به طور کامل مشخص کرده باشد.

تصاویر با کیفیت و واقعی از کالا

احتمالا در اینستاگرام تصاویر فروشندگان کیف و شال را دیده‌اید. چنین محصولاتی که کفش نیز در بین آنها قرار دارد، باید عکس واقعی آنها به کار نمایش داده شود.

یعنی عکسی از محصول در حال استفاده.

وقتی پای خود را در کفشی تصویر نکنید، به سختی می‌توانید تشخیص دهید که برایتان مناسب است یا خیر.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از سایت‌هایی خرید کنید که عکس‌های واقعی از کالا منتشر می‌کنند. این کار باعث می‌شود که شما تمام زوایای محصول را ببینید و رنگ مناسب خود را نیز تشخیص دهید.

 

از فروشگاهی خرید کنید که تصویر واقعی از محصولات ارائه کند

 

در صورتی که وب سایت مذکور چنین عکس‌هایی منتشر نکرده است، شبکه‌های اجتماعی آن را نیز بررسی کنید.

شما در نت چین بیش از 80 فروشگاه را می‌توانید بررسی کنید و به راحتی می‌توانید کالای مورد نظرتان را پیدا کنید.

علاوه بر آن، پیشنهاد می‌کنیم از موتورهای جستجوی کالا نیز کمک بگیرید. در این صورت می‌توانید کالای مورد نظرتان را با قیمتی مناسب بخرید.

تضمین کیفیت کالا

حتما و حتما از فروشگاه تضمین کیفیت بخواهید.

مطمئن شوید که زمان مناسبی درنظر گرفته شده تا وقتی شما از کیفیت کالا راضی نبودید، بتوانید آن را پس بدهید.

از جنس فروخته شده دیگر پس گرفته نمی‌شود به شدت دوری کنید. چون چنین فروشندگانی با توجه به رقابت امروز به زودی ورشکست خواهند شد.

قبل از خرید حتما اطمینان حاصل کنید که وب سایت مورد نظرتان تضمین بازگشت وجه و کیفیت کالا ارائه دهد.

چون ممکن است سایز مناسب شما نباشد یا از کیفیت کالای خریداری شده راضی نباشید. بسیاری از محصولات فقط در عکس مناسب هستند و ممکن است کالایی که شما دریافت می‌کنید، زمین تا آسمون با عکسی که دیدید متفاوت باشد.

بنابراین باید این اطمینان را داشته باشید که بتوانید کالا را مرجوع کنید.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید کاملا فروشگاه کفش را بررسی کنید. همچنین نظرات خریداران را نیز بخوانید تا مطمئن شوید که کالای انتخاب شده کیفیت مورد نظر شما را داشته باشد.

ارسال در کمترین زمان ممکن

درنظر گرفتن مدت زمان ارسال بستگی به نیاز شما به عنوان خریدار دارد.

ممکن است تولد یکی از دوستان خود را فراموش کرده باشید و بخواهید حداکثر در 48 ساعت کالای مناسبی با توجه به سلیقه او انتخاب کنید. در این صورت کمترین زمان ممکن ارسال برای شما مناسب خواهد بود.

باید بدانید که فروشگاه‌های آنلاین خرید کفش و کتانی عموما محصولات را با پست ارسال می‌کنند. بنابراین تعداد کسب و کارهایی که در زمان کوتاه کالا را به شما می‌رسانند خیلی زیاد نیست.

توجه کنید که هزینه ارسال را نیز درنظر بگیرید. بسیاری از فروشگاه‌های خرید کفش و کتانی مردانه و زنانه هستند که سفارش‌های شما را به صورت رایگان ارسال می‌کنند.

و در بسیاری از فروشگاه‌ها با رسیدن به سقف مشخصی می‌توانید سفارش خود را به صورت رایگان تحویل بگیرید.

شما می‌توانید با اضافه کردن کالایی به سبد خرید خود، از این اطلاعات فروشگاه مطلع شوید.

کلاهبرداری‌های رایج بین فروشگاه‌های خرید کفش و کتانی

دقت کنید که به دام کلاه‌برداری‌های رایج فروشگاه‌های خرید کفش گرفتار نشوید.

بدون تحقیق دست به کاری نزنید؛ چون ممکن است پول محصول اصل را بدهید و کالای تقلبی برای شما ارسال کنند.

حتما از سریال‌های درج شده در کفش‌های اصل مطمئن شوید و ‌را با مشخصات درج شده در صفحه سایت مقایسه کنید. همچنین شماره‌های ثبت شده روی کفش و جعبه را نیز مورد بررسی قرار دهید.

بسیار مهم است که نظرات کاربران را قبل از خرید خود بخوانید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم اگر مبلغ بالایی برای کفش می‌پردازید، از فروشگاه‌هایی خرید کنید که اعتبار بالایی دارند و بین کاربران شناخته شده هستند.

خبر خوب / خبر بد

دقیقا مانند انتخاب اکثر افراد ابتدا خبر خوب را می‌گوییم.

شما این امکان را دارید تا بدون خروج از اتاق خود، در دنیایی از کفش و کتونی جستجو کرده و کالای مناسب خود را تهیه نمائید. با این کار می‌توانید زمان زیادی ذخیره کنید که با گشت و گذار در مغازه‌ها از دست میرفت. همچنین این امکان را خواهید داشت تا با کمی جستجو بهترین قیمت ممکن را پیدا کنید.

خبر بد این است که شما حس واقعی خرید کفش را احساس نمی‌کنید. آن حس که کفش‌های زیادی را تست می‌کنید تا به بهترین گزینه ممکن می‌رسید. خرید اینترنتی این حس را به شما نمی‌دهد که خود را در آینه با کفش جدید ببینید.

بهترین فروشگاه‌های خرید کفش

ما در این دسته بندی از نت چین بیش از 80 فروشگاه‌ را به شما معرفی کرده‌ایم. این امکان را خواهید داشت که به صفحه هر فروشگاه مراجعه کرده و اطلاعات کاملی از آنها بدست بیاورید.

در ادامه بهترین و معروف‌ترین سایت‌های خرید کفش را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. دیجی کالا
  2. کفش ملی
  3. کفش شیفر
  4. لوزی
  5. بانک کفش
  6. دیجی استایل
  7. تن تاک
  8. کفش شیما
  9. اسپرت لند
  10. نگل

منبع: سایت های خرید کفش و کتانی

  • علی کریمی

به دلیل طولانی بودن برخی از فهرست کتاب‌ها متاسفانه امکان معرفی تمامی آنها را در این صفحه نداریم. اما به مهم‌ترین بخش‌های آنها اشاره کرده‌ایم.

در دسته بندی فروشگاه‌های خرید کتاب می‌توانید بیش از 100 وب سایت را بررسی کرده و کتاب‌های مورد نیاز خود را از طریق آنها تهیه نمائید.

در ادامه 24 مورد از بهترین کتاب‌های موفقیت و انگیزشی را به شما معرفی می‌کنیم.

همچنین برای راحتی شما لینک‌های دانلود نسخه الکترونیک، صوتی و خرید نسخه چاپی را معرفی کرده‌ایم.

1. موفقیت نامحدود در 20 روز

  • نویسنده: آنتونی رابینز
  • سال انتشار: 1395
  • تعداد صفحات: 496
  • نسخه الکترونیک: دارد
  • نسخه صوتی: دارد

آنتونی رابینز معتقده که افراد موفق اغلب شکست خورده ترین افراد دنیا هستند.

موفقیت نامحدود در 20 روز

 

او که یکی از بهترین نویسنده‌های دنیاست به همراه خیل عظیم افراد موفق دیگر معتقد است که هرچه بیشتر شکست بخورید و از آنها درس بگیرید، به موفقیت دست خواهید یافت. این کتاب نیز دقیقا در همین رابطه است.

موفقیت نامحدود در 20 روز راهکارهای متنوعی ارائه می‌کند تا بیش از پیش شکست بخورید و وقتی این اتفاق بیفتد، یاد می‌گیرید تا از آن راه‌ها دوری کرده و روش‌های بهتری را جایگزین آنها کنید.

حماقت یعنی کاری یکسان را بارها و بارها انجام دهی و انتظار دستیابی به نتیجه متفاوتی را داشته باشی.

آلبرت انیشتن

پیام آقای رابینز در این کتاب این است: در بن بست گیر نکنید! اگر در زندگی‌تان مواردی مانند رابطه، شغل و هر چیز دیگر که فکر می‌کنید نتیجه نمی‌دهد، شما توانایی تغییر این وضعیت را دارید.

فهرست کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز:

  • روز اول: قدرت درونی
  • روز دوم: نیروهای کنترل کننده زندگی
  • روز سوم: حلقه های ارتباطی
  • روز چهارم: کلیک طلایی تغییر
  • روز پنجم: رسیدن به خواسته های خود
  • روز ششم: تکنولوژی پیشرفت
  • روز هفتم: راز موفقیت
  • روز هشتم: باورهای خود را تغییر دهید
  • روز نهم: تنظیم اهداف
  • روز دهم: یک فهرست کامل برای موفقیت

لینک‌های دانلود و خرید

2. مبانی موفقیت

  • نویسنده: جک کنفیلد، ژانت سوئیتزر
  • سال انتشار: 1396
  • تعداد صفحات: 656
  • نسخه الکترونیک: دارد

در بین کتاب‌های موفقیت، مبانی موفقیت که نوشته جک کنفیلد است یکی از بهترین‌ها به شمار می‌رود.

 

کتاب مبانی موفقیت

 

یک کتاب 600 صفحه‌ای که شامل تمامی نکات موفقیت می‌شود و نکات تمرینی بسیار زیادی دارد. خواندن آن را به همه پیشنهاد می‌کنم.

یکی از اصلی ترین نکات این کتاب این است که با کمبودها و مشکلات خود مواجه می‌شود. و راهکارهای متنوعی برای مقابله با مشکلات به شما ارائه می‌شود. 

از بهترین تمرین‌های این کتاب این است که خود را در 5 یا 10 سال آینده تصور کنید و روزی را با همان شرایط بگذرانید. مثلا اگر می‌خواهید ستاره سینما باشید، 10 سال آینده خود را ببینید و دقیقا همان‌طور رفتار کنید. روانشناسان و بسیاری از افراد موفق متوجه شده‌اند که این کار در موفقیت افراد تاثیر گذار است.

فهرست کتاب مبانی موفقیت:

  • اصل 1. مسئولیت 100 درصد زندگی خود را برعهده بگیرید

  • اصل 2: مشخص کنید چرا اینجا هستید

  • اصل 3. تصمیم بگیرید چه می‌خواهید

  • اصل 4. باور کنید امکان‌پذیر است

  • اصل 5. خودتان را باور کنید

  • اصل 6. خوش‌بین باشید

  • اصل 7. قدرت تعیین هدف را افزایش دهید

  • اصل 8. آن را به قسمت‌هاى کوچک‌تر تقسیم کنید

  • اصل 9. موفقیت اثر به جا می‌گذارد

  • اصل 10. ترمزها را ول کنید

لینک‌های دانلود و خرید

3. بیندیشید و ثروتمند شوید

  • نویسنده: ناپلئون هیل
  • سال انتشار: 1392
  • تعداد صفحات: 336
  • نسخه الکترونیک: دارد
  • نسخه صوتی: دارد

کتابی که به شما معرفی می‌کنیم حاصل دسترنج و زحمت 25 ساله ناپلئون هیل است. او تحقیقات بسیاری روی افراد موفق انجام داده و به این نتیجه رسیده که با اندیشیدن، ایمان داشتن و عمل کردن راه ثروت هموار خواهد بود.

خواندن این کتاب برای تمامی افرادی که می‌خواهند در زمینه تجارت موفق شوند بسیار توصیه می‌شود. 

 

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید - بهترین کتاب های موفقیت و انگیزشی

 

یکی از مهم‌ترین جملات این کتاب به شرح زیر است:

انسان به هرچیزی که بتواند در ذهنش تصور کند و به آن باور داشته باشد می‌تواند برسد.

ناپلئون هیل

چندین میلیون نسخه از این کتاب تا به حال فروش رفته است. همچنین یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه راهنمایی برای رسیدن به موفقیت و جذب ثروت به شمار می‌رود.

به راستی تحقیق درباره محتوای این کتاب و انجام دادن آنها توسط آقای هیل، او را به یکی از ثروتمندان زمان در سده 19 تبدیل کرد.

فهرست کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید:

  • فصل 1: قدرت فکر
  • فصل 2: اشتیاق: نقطه‌ی شروع هر موفقیت
  • فصل 3: ایمان: تجسم و اعتقاد به نیل به آرزو
  • فصل 4: تلقین به خود: وسیله‌ای برای تأثیرگذاری بر ذهن ناخودآگاه
  • فصل 5: علم تخصصی: مشاهدات و تجربیات شخصی
  • فصل 6: تخیل: کارگاه ذهن
  • فصل 7: برنامه‌ریزی سازمان‌یافته:  تبلور اشتیاق در عمل
  • فصل 8‌: تصمیم: تسلط بر طفره
  • فصل 9: پشتکار: تلاش مداوم، لازم برای القای ایمان
  • فصل 10‌: قدرت عقل کل: نیروی محرکه

لینک‌های دانلود و خرید

4. اثر مرکب

  • نویسنده: دارن هاردی
  • سال انتشار: 1394
  • تعداد صفحات: 240
  • نسخه الکترونیک: دارد
  • نسخه صوتی: دارد

اثر مرکب یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی و موفقیت به شمار می‌رود. دارن هاردی در این کتاب به شما یاد می‌دهد تا مرکب شدن چیزی را یاد بگیرید و از آن در تمامی مراحل زندگی خود استفاده کنید.

 

کتاب اثر مرکب

 

موضوع جالب در این کتاب این است که بین 3 میلیون دلار و یک سکه یک سنتی که در 31 روز آینده هر روز ارزش آن دوبرابر می‌شود به شما حق انتخاب داده می‌شود.

عموما ممکن است 3 میلیون انتخاب افراد باشد، اما باید بدانید که سکه یک سنتی در روز 31 بیش از 10 میلیون دلار ارزش خواهد داشت. دارن هاردی معتقد است این سکه‌ای جادویی‌ است.

بنابراین دارن هاردی به شدت توصیه می‌کنید که اگر هر کاری را با تلاش کافی انجام دهید مرکب خواهد شد و با مرور زمان نتیجه بهتری از آن خواهید گرفت.

فهرست کتاب اثر مرکب:

  • فصل اول. اثر مرکب در عمل
  • فصل دوم. انتخاب‌ها
  • فصل سوم. عادت‌ها
  • فصل چهارم. تکانش
  • فصل پنجم. تاثیرات
  • فصل ششم. شتاب بخشیدن
  • نتیجه‌گیری
  • ضمیمه‌ها

لینک‌های دانلود و خرید

ادامه مطلب: بهترین کتاب‌های موفقیت و انگیزشی

  • علی کریمی

گیفت کارت چیست و چرا استفاده می‌شود؟

به طور کلی گیفت کارت یک کارت هدیه، یک ووچر یا یک توکن است که قابلیت‌های متنوعی دارد.

به عنوان مثال، کارت‌های هدیه‌ تولد یکی از انواع گیفت کارت به شمار می‌رود.

اما منظور ما در این مقاله کارت‌های ووچر و توکن‌ها هستند.

کارت‌های اعتباری هستند که به عنوان هدیه و برای خرید اپلیکیشن، موسیقی و … به شمار می‌روند. عموم آنها مجازی هستند، اما کارت‌های فیزیکی نیز هنوز وجود دارند.

با توجه به تحریم‌های وضع شده علیه کشور ما، این کارت‌ها بسیار کارآمد و پرطرفدار هستند.

از طریق سایت‌های خرید گیفت کارت شما می‌توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

به عنوان مثال، شخصی را در نظر بگیرید که از سیستم عامل iOS استفاده می‌کند و می‌خواهد یکی از برنامه‌های اپل استور را خریداری کند.

با تهیه گیفت به مبلغ مورد نیاز این شخص می‌تواند برنامه یا بازی مورد نظرش را خریداری کرده و از آن استفاده کند.

ما ایرانی‌ها می‌توانیم با تهیه کارت‌های مجازی، خریدهای متنوعی انجام دهیم؛ مانند پرداخت هزینه‌های دانشگاه. 

بدون آنها چنین امکانی را نداشتیم.

معرفی انواع گیفت کارت + کاربرد آنها

حال که کمی با گیفت کارت آشنا شدید، بهتر است انواع مختلف آن را به شما معرفی کنیم.

هرکدام از Gift Card ها برای دسته‌ای از کاربران مناسب می‌باشد و برای سایر افراد هیچ کارایی نخواهند داشت.

 

معرفی انواع گیفت کارت در سال 2022

 

به عنوان مثال، اگر شما کاربر سیستم عامل iOS باشید، و برای خرید گیفت کارت اندروید یا گوگل پلی اقدام کنید؛ بدین ترتیب پول شما هدر رفته و کارت تهیه شده هیچ فایده‌ای برایتان نخواهد داشت. (مگر اینکه آن‌را به یکی از آشنایان بدهید).

بنابراین شناخت هرکدام از آنها اهمیت دارد. در ادامه انواع گیفت کارت را به شما معرفی می‌کنیم.

گیفت کارت اندروید - گوگل پلی

کارت اعتباری اندروید یکی از پرطرفدارترین انواع Gift Card به شمار می‌رود.

بیش از 2.5 میلیارد کاربر اندروید در دنیا وجود دارد و همین امر باعث می‌شود که کارت‌های اعتباری آن طرفدار زیادی داشته باشد.

شما با شارژ اکانت گوگل پلی خود این امکان را خواهید داشت تا برنامه‌ها و بازی‌های مورد نیاز خود را تهیه کنید.

به همین خاطر هست که کارت‌ها با یک Redeem Code به شما تحویل داده‌ می‌شوند.

زمانی که اصطلاحا کد را Redeem کنید، اکانت شما شارژ شده و به راحتی می‌توانید موارد مورد نیاز خود را تهیه کنید.

به عنوان مثال، بسیاری از بازی‌ها در فروشگاه گوگل پلی پولی هستند. برای نصب آنها می‌توانید از این کارت‌ها استفاده نمائید.

 

انواع بازی ها و برنامه های پولی اندروید که با گیفت کارت قابل خریداری هستند

 

مقادیر مختلف گیفت‌کارت‌های اندروید به شرح زیر می‌باشد:

  • 5 دلار
  • 10 دلار
  • 15 دلار
  • 20 دلار
  • 25 دلار
  • 30 دلار
  • 50 دلار
  • 60 دلار
  • 100 دلار
  • 200 دلار

گیفت کارت آیتونز - اپل استور

همانند سرویس گوگل پلی، اپل استور نیز برنامه‌ها و بازی‌های متنوعی دارد که با پرداخت هزینه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمان خرید گیفت کارت اپل باید دقت کنید، کشوری است که در آن ساکن هستید یا اپل آی‌دی شما با آن فعال شده است.

 

انواع گیفت کارت آیتونز

 

گیفت‌کارت‌ها برای کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا و … درنظر گرفته شده‌اند. به این ترتیب کاربران با توجه به نیازشان می‌توانند آنها را تهیه کنند.

برای تهیه اشتراک اپل موزیک، اپل آرکید، خرید فیلم‌ها و سایر موارد می‌توانید از این نوع گیفت کارت استفاده نمائید.

پس از خرید به راحتی می‌توانید اکانت خود را در اپلیکیشن اپل استور شارژ کرده و برنامه‌ها یا بازی‌های مورد نظر خود را دریافت کنید.

گیفت‌کارت‌های موجود آیتونز:

  • 2 دلار
  • 3 دلار
  • 4 دلار
  • 5 دلار
  • 6 دلار
  • 7 دلار
  • 8 دلار
  • 9 دلار
  • 10 دلار
  • 15 دلار
  • 20 دلار
  • 25 دلار
  • 30 دلار
  • 40 دلار
  • 50 دلار
  • 60 دلار
  • 75 دلار
  • 100 دلار
  • 300 دلار

گیفت کارت آمازون

همانطور که می‌دانید شرکت آمازون در سال 1994 با مدیریت جف بسوز ایجاد شد. این شرکت ابتدا در زمینه کتاب سرمایه گذاری کرد و هم‌اکنون نیز به کار خود در این زمینه ادامه می‌دهد.

تمامی کتاب‌های کم‌یاب و نایاب در وب سایت این شرکت ارائه می‌شود که از سراسر جهان خواستار آنها هستند. از همین رو گیفت‌کارت‌های متنوعی درنظر گرفته شده تا همه بتوانند از این کتاب‌ها استفاده کنند؛ خصوصا دانشجویان و استادان.

با توجه به مشکلات تحریمی که در کشور ما وجود دارد، این کارت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

 

گیفت کارت آمازون

 

بهتر است بدانید که گیفت‌کارت‌های آمازون در 3 نوع عرضه می‌شوند. کارت‌های فیزیکی، کارت‌های اینترنتی و کد ایمیل یا لینک اشتراک گذاری.

علاوه بر کتاب‌های الکترونیکی و صوتی، می‌توانید با این کارت‌ها محصولات دیگر نیز تهیه کنید. 

احتمالا می‌دانید که شبکه آمازون با نام آمازون پرایم در سال‌های اخیر فعالیت زیادی داشته است. شما می‌توانید با کارت‌های تهیه شده، اشتراک ماهانه یا سالانه برنامه‌های Prime را نیز خریداری کنید.

در واقع هر چیزی که توسط این شرکت ارائه می‌شود با استفاده از گیفت‌کارت‌های آن قابل خریداری می‌باشد.

لازم به ذکر است که شرکت Amazon برای بسیاری از کشورها، کارت‌های متنوعی درنظر گرفته است.

پیشنهاد: برای خرید از آمازون می‌توانید از سایت مالتینا استفاده کنید که در ایران فعالیت دارد.

مقادیر مختلف گیفت‌کارت‌های Amazon به شرح زیر می‌باشد:

  • 1 دلار
  • 3 دلار
  • 5 دلار
  • 10 دلار
  • 15 دلار
  • 20 دلار
  • 25 دلار
  • 50 دلار
  • 100 دلار
  • اشتراک یک ماهه آمازون پرایم (14.99 دلار)
  • اشتراک یک ساله آمازون پرایم (139 دلار)

گیفت پلی استیشن - پلی استیشن پلاس

به راحتی می‌توانید از طریق فروشگاه‌های متنوع برای تهیه گیفت کارت پلی استیشن اقدام نمائید. همچنین می‌توانید با این کارت‌های اعتباری اشتراک پلی استیشن پلاس را نیز تهیه کنید که برای آنلاین بازی کردن استفاده می‌شود.

در صورتی که کنسول پلی استیشن دارید، حتما باید به ریجن آن دقت کنید و با توجه به ریجن Gift Card تهیه کنید. از طریق کد محصول، از طریق تنظیمات کنسول و با خواندن کدهای روی جعبه می‌توانید ریجن دستگاه را تشخیص داده و سپس برای خرید اقدام نمائید.

برای استفاده از آن نیز حتما باید اکانت پلی استیشن داشته باشید تا بتوانید مراحل Redeem را انجام دهید.

 

گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت پلی استیشن پلاس

 

جالب توجه است که می‌توانید برخی از بازی‌های پلی استیشن که شامل تخفیفات مناسبی شده است را تهیه نمائید. با نصب و استفاده از اپلیکیشن PS از تخفیفات ماهانه و هفتگی این شرکت مطلع خواهید شد.

انواع گیفت کارت موجود پلی استیشن:

  • 10 دلار
  • 20 دلار
  • 25 دلار
  • 30 دلار
  • 40 دلار
  • 50 دلار
  • 60 دلار
  • 75 دلار
  • 100 دلار
  • اشتراک 1 ماهه پلی استیشن پلاس (9.99 دلار)
  • اشتراک 3 ماهه پلی استیشن پلاس (24.99 دلار)
  • اشتراک 12 ماهه پلی استیشن پلاس (59.99 دلار)

گیفت کارت‌های ایکس باکس

علاقه‌مندان به بازی که از کنسول‌های ایکس باکس استفاده می‌کنند، باید برای خرید بازی‌ها و خریدهای درون بازی از گیفت‌کارت‌های مخصوص استفاده کنند.

همانند رقیب سنتی خود، Xbox نیز اشتراکی برای آنلاین بازی کردن در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که به صورت ماهانه و سالانه قابل خریداری هستند.

این شرکت نیز به هیچ وجه گوی و میدان را رها نکرده است. تخفیف‌های متنوع و فوق‌العاده‌ای در فروشگاه ایکس باکس ارائه می‌شود. مانند تصویر زیر:

 

تخفیفات متنوع در فروشگاه ایکس باکس

 

از این رو خرید گیفت کارت و تهیه بازی‌ها گاهی اوقات مقرون به صرفه تر از خرید دیسک می‌باشد.

نکته: در صورتی که شما بازی را پاک کنید، هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را دانلود نمائید و دیگر هزینه‌ای بابت آن پرداخت نمی‌شود. این موضوع برای شرکت سونی نیز صدق می‌کند.

انواع گیفت کارت‌های ایکس باکس:

  • 1 دلار
  • 5 دلار
  • 10 دلار
  • 15 دلار
  • 20 دلار
  • 25 دلار
  • 30 دلار
  • 40 دلار
  • 50 دلار
  • 60 دلار
  • 70 دلار
  • 75 دلار
  • 90 دلار
  • 100 دلار
  • اشتراک ایکس باکس لایو 1 ماهه (9.99 دلار)
  • اشتراک سه ماهه (24.99 دلار)
  • اشتراک شش ماهه (39.99 دلار)
  • اشتراک 1 ساله (59.99 دلار)

انواع گیفت کارت‌ نتفلیکس

یکی از محبوب‌ترین انواع گیفت کارت متعلق به نتفلیکس است. فضایی که در آن هیچ‌گاه حوصله‌تان سر نمی‌رود.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط وب سایت JustWatch علاوه بر 3600 فیلم سینمایی، بیش از 1800 برنامه تلویزیونی نیز در نتفلیکس موجود می‌باشد.

از این رو بسیاری از افرادی که علاقه‌مند به فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها هستند از این گیفت‌‌کارت‌ها برای خرید اشتراک استفاده می‌کنند.

 

انواع گیفت کارت نتفلیکس

 

می‌توانید این کارت‌ها را به عنوان هدیه به دوستان و یا اعضای خانواده‌تان نیز اهدا کنید. توجه داشته باشید که وسایل دیگری با این کارت‌ها نمی‌توان خرید. مگر اینکه در سیاست وب‌سایت Netflix تغییراتی ایجاد شود و محصولات دیگری به فروش برسد.

با پرداخت هزینه 9.99 دلار به صورت ماهانه می‌توانید به بیش از هزاران فیلم و برنامه تلویزیونی دسترسی داشته باشید. البته پلن‌های این شبکه به صورت پایه، استاندارد و پرمیوم طراحی شده‌اند. به عنوان مثال، با اکانت پرمیوم که 17 دلار ماهانه قیمت دارد می‌توانید برنامه‌ها را به صورت همزمان روی 4 تصویر مشاهده کنید و از کیفیت Ultra HD نیز بهره مند خواهید شد.

پیشنهاد: برای مشاهده برنامه‌های نتفلیکس می‌توانید از دسته بندی سایت‌های دانلود فیلم و سریال بازدید نمائید.

مقادیر متنوع Gift Card نتفلیکس:

  • 15 دلار
  • 25 دلار
  • 30 دلار
  • 50 دلار
  • 60 دلار
  • 100 دلار

برخی وب‌سایت‌ها با ارزهای لیر، یورو، پوند و … نیز گیفت‌کارت‌های نتفلیکس را می‌فروشند و ما در نت چین در دسته بندی فروشگاه‌های گیفت کارت همه آنها را معرفی کرده‌ایم.

گیفت کارت مایکروسافت

گیفت کارت مایکروسافت از اهمیت بالایی برخوردار است که عموما مناسب خرید نرم افزارهای ایده‌آل این شرکت می‌باشد.

طبق گفته شرکت مایکروسافت می‌توانید با Gift Card ها، انواع دستگاه، بازی، برنامه، اپلیکیشن، فیلم و چیزهای دیگر بخرید.

 

گیفت کارت مایکروسافت

 

بسیاری از برنامه‌های آنلاین ویندوز را می‌توانید از طریق همین کارت‌ها خریداری کنید. با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران اعمال شده، برای تهیه نرم افزارها و برنامه‌های پولی مورد نظرتان بسیار مناسب می‌باشد.

با تهیه گیفت کارت‌های مایکروسافت، این امکان وجود دارد که اکانت ایکس باکس خود را بتوانید شارژ کنید.

مقادیر متنوع Gift Card مایکروسافت:

  • 1 دلار
  • 2 دلار
  • 3 دلار
  • 5 دلار
  • 10 دلار
  • 15 دلار
  • 20 دلار
  • 25 دلار
  • 30 دلار
  • 40 دلار
  • 50 دلار
  • 60 دلار
  • 70 دلار
  • 75 دلار
  • 90 دلار
  • 100 دلار

انواع Gift Card نینتندو

نینتندو سوئیچ کنسولی قابل حمل و کوچک‌‌تر از سایر کنسول‌های خانگی است. 

تعداد کاربران آن به شرکت‌های سونی و مایکروسافت نمی‌رسد، اما کنسول محبوبی است و در ایران نیز کاربران زیادی دارد.

کارت‌های اینترنتی اعتباری توسط این شرکت ارائه شده که تنها برای دانلود بازی‌ها قابل استفاده می‌باشند. البته این امکان را خواهید داشت تا آن را به عنوان هدیه استفاده کنید.

چندین هزار بازی قابل دانلود در فروشگاه نینتندو وجود دارد که با تهیه این کارت‌ها به راحتی می‌توانید آنها را دانلود نمائید.

این کنسول نیز مانند رقبای خود اشتراک‌های ماهانه ارائه می‌کند که از طریق سایت‌های خرید گیفت کارت می‌توانید تهیه نمائید.

انواع گیفت کارت نینتندو:

  • 5 دلار
  • 10 دلار
  • 20 دلار
  • 25 دلار
  • 35 دلار
  • 45 دلار
  • 50 دلار
  • 70 دلار

گیفت کارت مستر کارت

مستر کارت یکی از معتبرترین کارت‌های اعتباری در سراسر جهان به شمار می‌رود.

با تهیه گیفت کارت Master Card این امکان را خواهید داشت تا پرداخت‌های بین المللی انجام دهید.

 

گیفت کارت مستر کارت

 

این کارت‌ها به صورت اینترنتی ارائه می‌شوند و امکان دسترسی به کارت فیزیکی وجود ندارد. تفاوت عمده‌ای با انواع گیفت‌کارت‌های معرفی شده در این صفحه دارد و تا 1000 دلار قابل تهیه می‌باشد.

شما می‌توانید برای پرداخت‌های بین المللی خود مانند هزینه اخذ ویزا، هزینه شهریه دانشگاه و بسیاری موارد دیگر از این کارت‌ها استفاده نمائید.

با توجه به نیازی که دارید می‌توانید از مستر کارت آمریکایی و اروپایی استفاده کنید. به عنوان مثال، کارت‌های آمریکا فقط برای خرید از سایت‌های آمریکایی قابل استفاده هستند.

انواع Gift Card مستر کارت:

  • 5 دلار
  • 10 دلار
  • 15 دلار
  • 20 دلار
  • 25 دلار
  • 30 دلار
  • 35 دلار
  • 40 دلار
  • 50 دلار
  • 55 دلار
  • 85 دلار
  • 90 دلار
  • 95 دلار
  • 100 دلار
  • 125 دلار
  • 200 دلار
  • 250 دلار
  • 300 دلار
  • 400 دلار
  • 500 دلار
  • 1000 دلار

منبع: معرفی انواع گیفت کارت

  • علی کریمی

هرچیزی که باید درباره سایت‌های استخدام و کاریابی بدانید

از زمان روی کار آمدن سایت‌های استخدام و کاریابی، متقاضیان با شرایطی ساده‌تر می‌توانند در موقعیت شغلی دلخواهشان مشغول شوند.

سایت‌های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند و همچنین دیده‌ایم بسیاری از کسب‌وکارها، در وب سایت خودشان صفحه‌ای برای استخدام طراحی کرده‌‌اند. که البته کارایی به اندازه خدمات این شرکت‌ها ندارد.

ممکن است شما با چند برند در زمینه آگهی استخدام آشنا باشید، اما باید بدانید که شرکت‌های متعددی در این زمینه فعالیت دارند.

نت چِین در زمینه معرفی کسب و کارهای اینترنتی فعالیت دارد و در این دسته شرکت‌های کاریابی را به شما معرفی می‌کنیم.

همچنین مواردی که باید درباره آنها بدانید را به شما خواهیم گفت.

نکاتی که باید در زمان استفاده از سایت‌های استخدام بدانیم

نکات ریز و درشتی هستند که قبل از انتخاب سایت‌‌های استخدام و کاریابی باید در نظر بگیرید.

توجه داشته باشید که این موارد برای کاربران و کارفرمایان صدق می‌کند.

فرصت‌های شغلی متعدد/تعداد کاربران بالا

کاربران

فرصت‌های شغلی متعدد اصلی ترین دلیلی است که کاربران از این وب سایت‌ها استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، یک وب سایت تازه کار که آگهی زیادی ندارد، در مدت ابتدایی فعالیتش شانسی در مقابل جابینجا و سایر برندهای مطرح در این زمینه ندارد.

بنابراین کاربران از وب سایت‌هایی استقبال می‌کنند که طیف گسترده‌ای از آگهی‌های شغلی به آنها معرفی کند. با توجه به اینکه زمینه‌های کاری متنوعی وجود دارد، ممکن است درصد کوچکی مربوط به حوزه تخصصی آنها باشد.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب سایت مورد نظر، چرخی در آن بزنید و تعداد آگهی‌های ثبت شده را مورد بررسی قرار دهید.

کارفرمایان

تعداد کاربران بالا و مرتبط مهم‌ترین چیزی است که کارفرما قبل از درج آگهی استخدام و پرداخت هزینه درنظر می‌گیرد.

به طور خلاصه، اگر کاربری وجود نداشته باشد آگهی استخدامی نیست و اگر آگهی استخدام نباشد، کاربری به سایت مراجعه نمی‌کند.

بنابراین به راحتی می‌توانند با بررسی آگهی‌های ثبت شده، تخمین بزنند که شرکت مورد نظرشان چه تعداد متقاضی می‌تواند به سوی آنها هدایت کند.

همچنین می‌توان از سایر افراد در شبکه‌های اجتماعی کمک گرفت تا از کاربردی بودن برند مورد نظر اطمینان حاصل کرد.

رابط کاربری و جستجوی حرفه‌ای

رابط کاربری بهترین سایت‌‌های استخدام و کاریابی ساده و جستجوی آنها نیز حرفه‌ای است.

به عنوان مثال، شما به راحتی می‌توانید دسته شغلی، شهر و عنوان شغلی مورد نظر را به راحتی جستجو کنید.

حتی امکانات خیلی پیشرفته‌ای دیگه‌ای هم در اختیارتون هست. مثلا اینکه شغل مورد نظر تمام وقت هست یا پاره وقت و …

شغل مناسب آقا هست یا خانم و یا هردو.

بسیار مهمه که کاربران بتونن اطلاعات مهم آگهی همچون شماره تماس، آدرس، حقوق و مزایا، بخش ارسال رزومه و این قبیل اطلاعات رو به سادگی پیدا کنند.

متاسفانه برخی وب سایت‌های کاریابی اجازه می‌دهند بدون اطلاعات کامل آگهی منتشر شود. یا اینکه زمان فعال بودن آگهی آنها محدود بوده و اطلاعات اصلی از صفحه حذف می‌شود.

ارسال سریع رزومه/ایجاد آگهی استخدام آسان

کاربران

هیچ چیز برای متقاضیان شغل از این بهتر نیست که سریع رزومه‌شان را به شرکت‌ها ارائه کنند. به عنوان مثال، ممکن است شما با دیدن عنوان شغلی خواستار فعالیت در آن شرکت باشید و بتوانید خیلی سریع آنها را مطلع کنید.

در بسیاری از سایت‌ها شما می‌توانید با جستجوی عنوان شغلی و بدون اینکه وارد آگهی شوید، رزومه خود را به شرکت مورد نظر ارسال کنید.

البته حتما این مورد را درنظر بگیرید که محدودیتی در ارسال رزومه وجود نداشته باشد. برخی وب سایت‌ها برای اینکه هم از کارفرما و هم از کاربر هزینه دریافت کنند، در ارسال رزومه‌ها نیز محدودیت ایجاد می‌کنند تا کابران نیز مجبور به پرداخت هزینه شوند.

اگر اطلاعات مفید و عالی در اختیار شما قرار می‌گیرد، پرداخت هزینه مشکلی ندارد. اما به طور کل پیشنهاد می‌کنیم برای ارسال رزومه هزینه نکنید، چون احتمال زیادی وجود دارد که در آن شرکت استخدام نشوید.

کارفرمایان

در شرکت‌های استخدام و کاریابی کارفرمایان باید بتوانند به سادگی آگهی مورد نظرشان را ایجاد کنند. همچنین نحوه سادگی مدیریت رزومه‌ها نیز برای آنها مهم است.

همچنین ارائه پیشنهادات نیز می‌تواند برای کارفرمایان جذاب باشد. مانند گزینه‌ای که جاب اینجا برای بیشتر دیده شدن آگهی استخدام ایجاد کرده است. البته این پیشنهاد با پرداخت هزینه بیشتر همراه است که در صورت رسیدن به متقاضی مناسب، آن هزینه به چشم نمی‌آید.

پیشنهاد می‌کنیم با دیگر کارفرمایان برای انتخاب سایت مناسب تبادل نظر کنید. همچنین می‌توانید در نت چین صفحات شرکت‌ها را بررسی کرده و نظرات ثبت شده را مرور کنید تا بتوانید شرکت با کیفیتی را برای دریافت خدمات خود انتخاب کنید.

مزایای استفاده از سایت‌های استخدام و کاریابی

در هر چیزی بد و خوب وجود دارد و سایت‌های استخدام و کاریابی نیز از این قائله مستثنی نیستند.

در ادامه بیشتر درباره مزایا و معایب این شرکت‌ها صحبت می‌کنیم.

ذخیره پول و زمان

دیگر خبری از بررسی نیازمندی روزنامه‌ها نیست.

در گذشته ممکن بود روزها را برای بررسی صفحات نیازمندی روزنامه‌ها اختصاص دهید، اما این احتمال بسیار زیاد بود که شغل مورد نظرتان را پیدا نکنید.

 

ذخیره زمان با استفاده از خدمات سایت های استخدام و کاریابی

 

اکنون می‌توانید با عضویت در خبرنامه سایت‌های کاریابی، از آخرین آگهی‌های استخدام مطلع شوید. بدون هیچ گونه هزینه و صرف وقت.

همچنین کارفرمایان نیز می‌توانند با هزینه معقول، جایگاه شغلی مورد نظرشان را تکمیل کنند. بنابراین یکی از اصلی ترین مزایای این شرکت‌ها صرفه جویی در پول و زمان به شمار می‌رود.

آنلاین بودن

مزیت آنلاین بودن به شما این امکان را می‌دهد تا در هر ساعت از شبانه روز به مقصود خودتان برسید. حال ارسال رزومه به شرکت مورد نظر باشد یا ثبت آگهی استخدام جدید.

در همه حال و در هر شرایطی امکان بررسی و استفاده از امکانات سایت‌های استخدام وجود دارد.

چه زمانی که در سفر باشید، در مترو باشید و …

نسبت به روش‌های استخدامی گذشته بسیار کارآمد هستند و بین همین شرکت‌های آنلاین نیز مزیت‌های رقابتی متنوعی وجود دارد که ارزش بررسی کردن را دارند.

جستجوی شغل در شبکه‌های اجتماعی

تقریبا تمامی سایت‌های استخدام و کاریابی، آگهی‌های درج شده را در شبکه‌های اجتماعی نیز به کاربران نمایش می‌دهند. اگر طرفدار وب‌سایت‌ها نیستید، این امکان را خواهید داشت تا با استفاده از شبکه‌های اجتماعی این شرکت‌ها، از خدمات آنها بهره مند شوید.

می‌توانید با عضویت در چندین کانال، خیلی سریع به شغل مورد نظر خود دست یابید.

ساخت رزومه آنلاین

یکی از بهترین مزایای سایت‌های کاریابی امکان ساخت رزومه جذاب به صورت آنلاین است. توجه داشته باشید که این امکان رایگان بوده و حتی بعد از ساخت رزومه نیز مجبور نیستید از خدمات وب سایت مورد نظر استفاده کنید.

 

ساخت رزومه آنلاین با استفاده از خدمات شرکت های کاریابی

 

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید به یکی از کارفرمایان که به شما ارجاع شده رزومه بفرستید و این ویژگی بی نهایت می‌تواند برای شما مفید باشد.

سایت‌های کاریابی چه معایبی دارند؟

جلب توجه متقاضیان غیر مرتبط

در صورتی که از سایت‌های کاریابی و استخدام استفاده کرده باشید، متوجه شده‌اید که میزان ارسال رزومه‌های غیر مرتبط یا شرکتی زیاد است.

بنابراین باید درنظر داشته باشید که به عنوان کارفرما، ممکن است رزومه‌های بسیاری دریافت کنید که هیچ‌کدام از آنها بدرد نمی‌خورند.

همچنین به عنوان متقاضی استخدام ممکن است با آگهی‌هایی مواجه شوید که دست کمی از برده داری ندارند!

این موارد از اصلی ترین مشکلاتی هستند که در زمان استفاده از خدمات شرکت‌های کاریابی با آنها مواجه می‌شوید.

رقابت بسیار زیاد

ضرب‌المثلی هست که میگه "اگه آسون بود همه انجامش می‌دادن".

به این دلیل که ایجاد آگهی در این سایت‌ها آسان است، بنابراین رقبای بسیار زیادی برای جذب متقاضی مورد نظر خواهید داشت.

البته با توجه به محبوبیت برند شما در دنیای اینترنت، این رقبا کمتر خواهند بود و کار ساده‌تری برای جذب متقاضی خواهید داشت.

بنابراین باید درنظر داشته باشید که فعالیت در این سایت‌ها رقابت بسیار زیادی دارد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم در چندین کانال شانس خود برای جذب نیرو را افزایش دهید.

بهترین سایت‌های استخدام و کاریابی

ما در این دسته بندی از نت چین سایت‌های استخدام و کاریابی را به شما معرفی کرده‌ایم و در ادامه به بهترین آنها اشاره می‌کنیم.

شما این امکان را خواهید داشت که صفحه مربوط به هر شرکت را بررسی کرده و نظرات ثبت شده درباره آنها، آدرس وب سایت و بسیاری اطلاعات دیگر را درباره آنها دریافت نمائید.

  1. جابینجا
  2. ای استخدام
  3. ایران استخدام
  4. کاربوم
  5. ایران تلنت
  6. جاب ویژن
  7. استخدام دات کام
  8. نیازمندی های شهروندی
  9. چراغ
  10. الو استخدام

همچنین در صورتی که در این زمینه فعالیت می‌کند و شرکت شما در این صفحه ثبت نشده، به صورت رایگان می‌توانید کسب و کار اینترنتی خود را در این صفحه درج کنید.

منبع: بهترین سایت های کاریابی

  • علی کریمی

بهترین فروشگاه های لباس و شلوار مردانه و زنانه

در سال‌های اخیر و با گسترش خرید اینترنتی، فروشگاه‌های لباس و شلوار فعالیت خودشان را شروع کردند.

امروزه نمی‌توان به راحتی آنها را شمارش کرد، اما ما در نت چین که در زمینه معرفی کسب و کارهای اینترنتی فعال هستیم، بیش از 180 مورد از این سایت‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که چه مواردی را باید هنگام خرید از این فروشگاه‌ها درنظر بگیرید.

نکاتی که باید برای خرید از فروشگاه‌های لباس و شلوار درنظر بگیرید

موارد بسیاری وجود دارند که باعث می‌شوند ما از فروشگاهی خرید کنیم. حتی نبود بیزینس نیز می‌تواند یکی از دلایل خرید محسوب شود. پادگانی را درنظر بگیرید که یک فروشگاه دارد.

شما یا مشتری آن فروشگاه هستید یا نیستید؛ چون گزینه دیگری وجود ندارد.

در ادامه به ویژگی‌های متنوعی از فروشگاه اینترنتی خرید لباس و شلوار مردانه و زنانه اشاره می‌کنیم. شما می‌توانید موارد مدنظر خود را نیز به این لیست اضافه کنید.

طراحی مناسب وب سایت

وقتی صحبت از فروش اینترنتی باشد، شک نکنید پای یک طراحی سایت ایده‌آل درمیان است.

کما اینکه بدون سایت مناسب نمی‌توانید انتظار فروش خوبی داشته باشید. بنابراین به عنوان خریدار نیز به دنبال وب‌سایتی با ظاهر و کارایی عالی خواهید بود.

پس یکی از ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی لباس، سایت مناسب و کاربردی است.

به عنوان مثال، سرعت لود پایین صفحات، مشخص کردن دکمه‌ها کاربردی مثل افزودن به سبد خرید، دسته‌بندی‌های کاربردی، جستجوی پیشرفته و بسیاری موارد دیگر در مناسب بودن سایت تاثیر گذار هستند.

همچنین طی کردن مراحل خرید نیز یک گزینه مهم است. احتمالا برایتان پیش آمده که از تکمیل سبد خرید تا پرداخت هزینه آنقدر مرحله طی کرده باشید که قید خرید را بزنید!

متاسفانه برخی از فروشگاه‌های آنلاین لباس مردانه و زنانه هنوز هم وجود دارند.

تنوع بالای محصولات

تقریبا در همه زمینه‌ها تنوع کمک می‌کند که بتوانیم بهتر تصمیم گیری کنیم. خصوصا در این زمینه که تنوع بالا در محصولات بسیار کارآمد است.

بهتر است وب‌سایتی را برای خرید انتخاب کنید که طیف کالای بسیاری داشته باشید. 

به عنوان مثال، هیچ یک از کاربران نمی‌خواهند برای خرید لباس مجلسی، لباس زیر زنانه، لباس فانتزی، لباس ارزان و … فروشگاه‌های اینترنتی لباس متفاوتی را به ترتیب باز کنند.

 

تنوع در ارائه محصولات فروشگاه های اینترنتی لباس و شلوار مردانه و زنانه

 

حتما وب‌سایتی را درنظر بگیرید که دسته بندی‌‌های متنوعی داشته باشد تا برای خرید فقط به یک وب سایت مراجعه کنید.

به این ترتیب، می‌توانید شانس خود را برای تخفیف افزایش داده و همچنین کمتر زمانی برای تحویل کالای خود هزینه ارسال می‌پردازید.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید از صفحات ثبت شده در این دسته بندی استفاده کرده و آنها را بررسی کنید. ما تلاش کرده‌ایم این امکان را ایجاد کنیم تا شما بتوانید به سادگی خریدتان را انجام دهید.

تضمین بازگشت کالا و عودت وجه

اگر از فروشگاه لباس اینترنتی خرید کنید، این احتمال زیاد است که از محصول خوشتان نیاید یا اینکه مناسب شما نباشد.

این موضوع به کرار در فروشگاه‌های اینترنتی کفش و فروشگاه‌های اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی نیز دیده می‌شود.

بنابراین بسیار مهم است که از بازگشت کالا و عودت وجه مطمئن باشید.

پیشنهاد می‌کنیم قوانین و شرایط وب سایت مورد نظر را بخوانید. یا اگر نتوانستید این موارد را در سایت پیدا کنید، بهتر است با مسئولان آن ارتباط بگیرید تا مدت زمان عودت کالا را بدانید.

به عنوان مثال، برخی از فروشگاه‌های اینترنتی لباس تا 7 روز امکان بازگشت ارائه می‌کنند. برخی دیگر نیز ممکن است کمتر و بیشتر از این تعداد را درنظر بگیرند.

اعتبار و امنیت وب سایت

موضوع دیگری که برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین لباس و شلوار مردانه و زنانه مطرح است، میزان امنیت و اعتبار آنهاست.

شما به راحتی نمی‌توانید به کسب و کاری که نمی‌شناسید اعتماد کنید. مخصوصا اگر کالای مورد نظر شما در سایت‌های دیگر موجود نباشد. بنابراین در چنین شرایطی حتما باید اعتبار و امنیت وب سایت را مدنظر قرار دهید.

 

اهمیت اعتبار و امنیت در فروشگاه های آنلاین لباس

 

می‌خواهیم فروشگاه لباس برای افراد چاق را مدنظر قرار دهیم که تعداد زیادی از آنها وجود ندارد. پس از اینکه کالای مورد نظر یافت شد، بهتر است موارد زیر را برای رضایت خاطر بیشتر درنظر بگیرید.

فعال بودن اینماد (روی اینماد کلیک کنید تا مطمئن شوید تنها از عکس در انتهای صفحه استفاده نشده باشد)

فعال بودن پروتکل Https (اگر در بالای آدرس بار یک قفل مشکی یا سبز باشد، این پروتکل فعال است، اما اگر علامت تعجب قبل از آدرس اینترنتی وجود داشته باشد، پروتکل Http فعال است که امنیت بالایی ندارد)

فعال بودن نشان ملی رسانه‌های دیجیتال (مطمئن شوید که صفحه ساخته شده و نام صاحب کسب و کار در آن درج شده باشد)

  • موقعیت مکانی ثبت شده
  • شماره تماس
  • آدرس ایمیل
  • فعال بودن شبکه‌های اجتماعی
  • و …

پشتیبانی آنلاین

در گذشته پشتیبانی آنلاین وب‌سایت‌ها واقعا ضعیف بود و حتی 1 روز طول می‌کشید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

اما اکنون با توجه به امکانات متنوع، این امکان وجود دارد که در چند دقیقه به پاسخ خود دست یابید.

برای خرید از فروشگاه‌های لباس زنانه و مردانه حتما پشتیبانی آنها را مدنظر قرار دهید.

این موارد می‌‌تواند شامل چت آنلاین، فرم درخواست پشتیبانی، نمایش شماره تماس، ارتباط با مسئولان در شبکه‌های اجتماعی و از این قبیل موارد باشد.

در صورتی که متوجه شدید، فروشگاه مدنظر شما پشتیبانی مناسبی ندارد، بهتر است در تصمیم خود تجدید نظر کنید و محصول خود را از فروشنده‌ دیگری بخرید.

به این دلیل که ممکن است در زمان دریافت کالای خود نیز با مشکلاتی مواجه شوید.

امکان ارسال رایگان

بدیهی است که با توجه به گرانی‌های امروز، کمتر کسب و کاری بدون دریافت هزینه کالایی برای مشتری ارسال کند.

اما ممکن است هنوز هم برخی از این سایت‌ها برای جذب مشتری چنین خدماتی ارائه کنند.

علاوه بر آن، تقریبا همه فروشگاه‌ها با مبلغ معینی، سفارش را به صورت رایگان ارسال می‌کنند. در صورتی که نتوانستید از امکان ارسال رایگان بهره مند شوید، پیشنهاد ما این است که فروشگاه‌های دیگر را نیز مورد بررسی قرار دهید.

ما در این صفحه به شما بیش از 180 سایت را معرفی کرده‌ایم که به راحتی می‌توانید وارد آنها بشوید.

توصیه می‌کنیم در صورت امکان فروشگاه اینترنتی لباسی را انتخاب کنید که پرداخت درب منزل را قبول می‌کند.

 

امکان پرداخت درب منزل در فروشگاه های اینترنتی لباس زنانه و مردانه

 

به عنوان مثال، بانی مد چنین ویژگی‌ را در اختیار مشتریان قرار داده است. بسیاری از فروشگاه‌های دیگر نیز این امکان را ایجاد کرده‌اند و کافی است زمان گذاشته و آنها را بررسی کنید.

ارائه تصاویر واقعی از محصول

بسیار مهم است که تصاویر واقعی و متنوعی از محصولی که قصد خرید آن را دارید ببینید.

بسیاری از وب‌سایت‌ها چنین امکانی در اختیار شما نمی‌گذارند.

به عنوان مثال، دیدن عکس از زوایای مختلف محصول و در زوایای مختلف در تَن افراد به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

بهتر است از وب سایت‌هایی خرید کنید که از لباس‌ها در محیط خودشان عکس گرفته‌اند و مدل‌های خودشان آنها را تبلیغ می‌کنند.

 

مثالی از ارائه عکس واقعی از محصول در فروشگاه های آنلاین لباس

 

فروشگاه‌های بسیاری هستند که تنها به انتشار یک عکس از کالا بسنده می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم تا حد امکان از آنها خرید نکنید؛ چون ممکن است عکسی که دیده‌اید با محصول دریافتی زمین تا آسمان تفاوت داشته باشید.

حتی دیدن ویدیو نیز می‌تواند کمک کننده باشد که عموما در فروشگاه‌های اینترنتی پوشاک دیده نمی‌شود.

بهتر است قبل از خرید، شبکه‌های اجتماعی کسب و کار مورد نظرتان را چک کنید. ما در نت چین این امکان را ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید شبکه‌های اجتماعی سایت مورد نظرتان را نیز مشاهده کنید.

برای این کار حتما به صفحه برند مدنظرتان مراجعه کنید.

فروش برندهای معتبر و معروف

هیچ‌کس از داشتن لباس‌های برند و با کیفیت ناراحت نمی‌شود.

اما با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، عموما فروشگاه‌های اینترنتی لباس ارزان قیمت فعالیت بیشتری نسبت به رقبای خود دارند.

همچنین ویژگی خوبی که این روزها در سایت‌های خرید لباس و شلوار دیده می‌شود، ارائه محصولات ارزان و گران به صورت همزمان است.

عموما کسب و کارهای بزرگ دست به چنین کاری می‌زنند. اما اگر به دنبال برندهای معتبر و معروف هستید، بهتر است دور ارزان‌ترین فروشگاه های لباس را خط بکشید.

فراموش نکنید که تولیدات برندهای معتبر همگی دارای کد هستند و مطمئن شوید که آنها را چک کنید. در صورتی که از این سایت کنید و تضمین عودت کالا را بررسی نکرده باشید، دیگر به هیچ عنوان شانس پس دادن این کالا را نخواهید داشت.

خواندن نظرات آنلاین کاربران

طبق گفته بسیاری از برندهای معتبر، بیش از 50 درصد کاربران برای خرید آنلاین از نظرات افراد استفاده می‌کنند.

بنابراین این احتمال وجود دارد که شما نیز مانند بسیاری افراد دیگر به نظرات ثبت شده کاربران اهمیت بدهید. حتی بسیاری از افراد به نظرات کاربران بیشتر از تبلیغات اعتماد دارند.

به همین دلیل است که بازاریابی دهان به دهان تاثیر بسیار زیادی دارد.

حتما وب سایت و شبکه‌های اجتماعی را بررسی کنید تا نظرات ثبت شده کاربران درباره محصولات را بخوانید. حتی نظرات ثبت شده در گوگل پلی نیز می‌تواند به شما کمک کند.

 

حتما نظرات ثبت شده درباره فروشگاه های لباس در نت چین را بخوانید

 

علاوه بر این موارد، ما در نت چین فضایی برای ثبت نظرات کاربران درنظر گرفته‌ایم تا میزان رضایت خود از کسب و کاری که با آنها همکاری کرده‌اند را بیان کنند. شما نیز می‌توانید بدون نگرانی از پاک شدن نظرتان توسط صاحب کسب و کار در نت چین نظر ارزشمندتان را بیان کنید.

ثبت نظر تنها مختص به این زمینه نیست. بلکه در بسیاری از دسته‌بندی‌ها مانند فروشگاه‌های اینترنتی، پت‌شاپ‌های آنلاین، سایت‌های فریلنسری و در تمامی صفحات درنظر گرفته شده‌اند.

امکان ارائه تخفیف

تخفیف از ویژگی‌های یک فروشگاه‌ آنلاین لباس به شمار نمی‌رود، اما برای خریدارها یک ویژگی مناسب است.

نمی‌توان گفت وب سایتی که تخفیف می‌دهد مناسب است، اما برخی خریداران عموما تنها از این گزینه برای خرید بهره می‌برند.

ما در نت چین فروشگاه‌هایی که تخفیف ارائه می‌کنند را به شما معرفی کرده‌ایم. تنها کافیست از فیلترهای بالای صفحه استفاده کرده و تخفیفات را انتخاب نمائید.

به این ترتیب می‌توانید فروشگاه‌ها را بر اساس تخفیفاتی که ارائه می‌دهند مورد بررسی قرار دهید.

به هر حال، مجدد می‌گوییم که برای خرید از یک سایت، تنها به خرید اکتفا نکنید و حتما چند مورد از این مواردی که اعلام کردیم را درنظر بگیرید.

توضیحات کامل و کاربردی درباره مشخصات محصولات

برای خرید کالا این توضیحات بسیاری کاربردی هستند.

به عنوان مثال، اگر شما برای خرید لباس یا شلوار از جدول راهنمای سایز استفاده کنید، کار بسیار ساده‌تری خواهید داشت.

 

نمونه از ارائه مشخصات محصول در فروشگاه های لباس مردانه و زنانه

 

عموما سایز بندی شرکت‌ها با یکدیگر متفاوت است و اگر در تمامی صفحات محصولات، اطلاعات کاملی از آنها وجود داشته باشد، بنابراین کسب و کار مورد نظر شما در زمینه کاری خود حرفه‌ای عمل می‌کند.

البته توضیحات تنها مختص به سایز نیست. بلکه مواردی همچون جنس، نام برند، ویژگی‌ها، طرح، نوع شستشو و بسیاری موارد دیگر را نیز شامل می‌شود.

در صورتی که چنین توضیحاتی وجود نداشت یا کاربردی نبود، بهتر است بیشتر بیزینس مورد نظر را بررسی کنید.

منبع: بهترین سایت‌های خرید لباس

  • علی کریمی

نکاتی درباره انتخاب بهترین شرکت‌های سئو

در این صفحه سایت های ایرانی که در زمینه خدمات سئو فعال هستند را به شما معرفی می‌کنیم. شرکت‌های سئو در ایران در سال‌های اخیر تعدادشان بسیار زیاد شده است. بنابراین شما این امکان را خواهید داشت تا از بین طیف گسترده شرکت‌ها، بهترین گزینه‌ را انتخاب کنید. می‌توانید از طریق نت چین تمامی سایت‌های فعال سئو را زیر نظر داشته، از طریق شماره با آنها تماس گرفته و یا کامنت‌های ثبت شده درباره آنها را بخوانید تا بتوانید با شرکت مناسبی برای انجام پروژه سئو قرارداد عقد نمائید.

هدف خود از سئو را بدانید

قبل از انجام هر کاری ابتدا لازم است هدف خود را تعیین کنید. در سئو این موضوع نیز اهمیت دارد.

به عنوان مثال، ممکن است هدف شما از سئو رسیدن به صفحه اول گوگل، هدف شخص دیگر رسیدن به 4 رتبه بالای صفحه و هدف شخص دیگر رسیدن به رتبه 1 گوگل باشد.

با توجه به تعیین هدف خود می‌توانید از بین شرکت‌های مناسب گزینه‌ای را انتخاب کنید.

 

تعیین هدف در سئو بسیار مهم است

 

ممکن است شما بخواهید تنها به مدت 2 سال روی سئو وب سایت خود کار کنید. (با این که کار اشتباهی است، اما هدفی است که صاحب کسب و کار انتخاب کرده).

یا اینکه بخواهید هدفی بلند مدت 10 سال یا بیشتر انتخاب کنید که بتواند همواره شما را در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دهد.

برخی کارفرمایان برای فروش بیشتر، برخی دیگر برای برندسازی و برخی برای نمونه کار سئو انجام می‌دهند که همه این موارد مربوط به هدف داشتن در سئو است.

بنابراین بدون اتلاف وقت همین امروز هدف خود را تعیین کرده و سپس به دنبال شرکت مورد نظرتان باشید.

سرمایه‌ای مشخص درنظر بگیرید

اگر در این زمینه تحقیق کرده باشید، احتمالا شنیده‌اید که سئو پرهزینه است و شرکت‌های سئو مبالغ زیادی برای ارائه خدمات می‌گیرند.

ممکن است در یک سال برای سئو وب سایت خود بخواهید حداقل 100 میلیون تومان خرج کنید. (که در زمینه سئو حرفه‌ای مبلغ بالایی نیست).

اگر نمی‌توانید بودجه بالایی برای وب سایت خود درنظر بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم از سایت‌های فریلنسری استفاده کنید. فریلنسرها، هزینه‌های یک شرکت را ندارند و عموما با مبالغ کمتر می‌توانید کسب و کار اینترنتی خود را در نتایج جستجو بهبود دهید.

 

تاثیر بودجه در انتخاب شرکت‌های سئو

 

سئو یک پروسه طولانی است و بهتر است قبل از شروع روی بخش سرمایه فکر کنید. ممکن است بعد از گذشت 6 ماه و به طور مثال با هزینه 50 میلیون تومان نیز نتیجه مناسبی دریافت نکنید!

با این حال اگر شما برای یک سال 200 میلیون روی سئو هزینه کنید، ممکن است مبلغ چند برابر هزینه انجام شده را کسب کنید. در صورتی که شرکت بتواند کال تو اکشن‌های مناسب و جایگاه مناسب در نتایج جستجو را برای شما به ارمغان بیاورد.

سئو یک پروسه همیشگی است و شما نمی‌توانید بعد از اینکه جایگاه مناسبی بدست آوردید، با این پروسه خداحافظی کنید.

به عنوان مثال، یک تیم فوتبال را درنظر می‌گیریم. اگر این تیم کاملا جایگاه مناسبی داشته باشد و بخواهد به خاطر کاهش هزینه‌ها بدون مربی ادامه دهد قطعا در طول زمان به مشکل خواهد خورد.

بهینه سازی وب سایت مساله‌ای نیست که به مدت یک یا دو سال انجام شود. بلکه این پروسه همیشگی خواهد بود.

شرکت مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید

برای انتخاب شرکت‌های سئو لازم است مواردی را درنظر بگیرید. با این کار می‌توانید خروجی بهتری داشته باشید. در ادامه درباره این موارد توضیح می‌دهیم.

چه تعداد شرکت هستند که بتوانیم با آنها کار کنیم

روز به روز به تعداد سایت‌های سئو در ایران افزوده می‌شود. این اتفاق به رقابتی شدن این صنعت و کمتر شدن هزینه‌ها نیز کمک می‌کند. اگر شرکتی با قیمت کمتر حاضر به انجام کاری شود، ممکن است بسیاری از شرکت‌ها برای ماندن در گوی رقابت نیز دست به کاهش قیمت ببرند.

به همین دلیل رقم دقیقی نمی‌توان مشخص کرد. اما ما در نت چین بیش از 150 شرکت را به شما معرفی می‌کنیم. نت چین در زمینه معرفی کسب‌وکارهای اینترنتی فعالیت دارد و هدف ما این است تا بهترین گزینه‌ها را برای برطرف کردن نیازتان به شما معرفی کنیم.

ممکن است زمانی که شما این متن را می‌خوانید تعداد بیشتری نیز در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده باشند.

بنابراین از نظر گزینه، محدودیتی ندارید.

نمونه کارها مهم هستند

در زمینه شرکت‌های خدمات دهنده سئو نمی‌توان مشخص کرد که نمودار نمایش داده شده توسط چه شرکتی بدست آمده است.

بنابراین می‌توانید از شرکت مذکور، با مشتریان گذشته آنها ارتباط برقرار کنید تا مطمئن شوید که از تخصص بالایی برخوردارند.

به نمونه کارهای انجام شده شرکت‌های سئو توجه کنید

توجه داشته باشید که تصاویر نمونه کارها حتما بلند مدت باشند و شرکت‌ها نتوانند چیزی را از شما مخفی کنند. ممکن است در بازه زمانی مشخص تعداد جستجوی آنها به صورت طبیعی افزایش یافته باشد.

به عنوان مثال، در زمینه سایت‌های آرایشگری، هر سال قبل از عید تعداد ایمپرشن و کلیک آنها تا 80% افزایش می‌یابد. به این دلیل ساده که مردم رنگ موی سال و ناخن‌های طرح جدید را جستجو می‌کنند. اما این میزان محبوبیت در پایان ماه فروردین از بین می‌رود.

ممکن است شما در نمودارها چنین تصاویری را دیده باشید که با زحمت اندک و تنها ایجاد 2 یا 3 مقاله به وجود آمده باشند.

نمونه کارها برای انتخاب شرکت‌های سئو گوینده همه چیز هستند. دقیقا مانند صورت حساب مالی که گوینده اقدامات و فعالیت‌های شرکت‌ها است.

نظرات کاربران در فضای اینترنت را بخوانید

نظرات کاربران فقط برای خرید محصول استفاده نمی‌شود، بلکه این نظرات روی زمینه‌های خدماتی تاثیر گذارند.

حتما در بین اعضای خود شنیده‌اید که میگن فلان مکانیک خیلی کارش خوبه. یا فلان برقکار محشره.

این موضوع برای انتخاب سایت سئو نیز تاثیر گذار است. شما می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی نظرات کاربران درباره شرکت مورد نظرتان را جویا شوید.

همچنین ما در نت چین فضایی ایجاد کرده‌ایم تا کاربران نظراتشان را درباره شرکت‌هایی که با آنها همکاری کرده‌اند یا فروشگاه‌هایی که از آنها خرید کرده‌اند، بیان کنند. بدون شک ما پاسخگوی اعمال شرکت‌ها نیستیم و اگر شما از شرکتی رضایت نداشتید به راحتی می‌توانید در نت چین نظر خود را اعمال کنید.

همچنان نظرات ثبت شده درباره شرکت در گوگل مپ نیز می‌توانند کمک کننده باشند. فراموش نکنید که آنها را نیز چک کنید.

به دنبال قرارداد بلند مدت باشید

قطعا شنیده‌اید که شرکت‌های سئو میگن "رتبه 1 گوگل تضمینی"، این حرفارو بریزید دور.

از این خبرا نیست.

سئو یک زمینه کاملا رقابتی است و شما نمی‌توانید از کسی تضمین رتبه بگیرید.

حتی در زمینه فرمول 1، لوئیس همیلتون معروف هم نمی‌تواند به شما تضمین قهرمانی بدهد.

در زمینه رقابت هیچ‌گاه تضمینی وجود ندارد.

شرکت‌های سئو حرفه‌ای هیچ‌گاه تضمین رتبه نمی‌دهند و با این مساله به شدت مخالف هستند. بنابراین همواره تلاش کنید تا قراردادهایی بلند مدت و حداقل بیشتر از 1 سال ببندید.

توجه داشته باشید که پروسه سئو ممکن است بنابر هر پروژه تغییرات داشته باشد و زمان‌های متفاوتی نیز برای آن در نظر گرفته می‌شود.

علاوه بر این موارد، اگر بخواهید در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو بدرخشید، باید به صورت طولانی مدت این کار را ادامه دهید. و این دلیل دیگری است که قراردادهای بلند مدت امضا کنید.

به دنبال قیمت‌های پایین نباشید

مثال "هرچقدر پول بدی همونقدر آش می‌خوری" همه‌جا صدق می‌کنه.

اگه بخواین با کمترین هزینه ممکن سئو سایتتون رو جلو ببرید، ممکنه با مشکلات عمده‌ای مواجه بشید.

مشکل شماره 1 از این قرار است که شرکت سئو مورد نظر شما نمی‌تواند وقت زیادی برای سایت بگذارد. اگر با فریلنسر هم کار کنید موضوع همین طور خواهد بود.

مورد دوم این است که خدمات اضافی مانند تولید محتوا، رپورتاژ، استفاده از کانال‌های بازاریابی درمیان نخواهد بود.

همچنین ممکن است اصلا آموزشی نیز برای شما در این زمینه وجود نداشته باشد. چون شرکت مذکور سود خاصی از ارائه خدمات نمی‌برد.

حتی ممکن است با بودجه خیلی محدود کسی با شما همکاری نکند! در این صورت حتما پیشنهاد می‌کنیم با مشاهده آموزش‌های رایگان مهارت‌های خودتان را افزایش دهید. اگر نمی‌توانید این کار را انجام دهید، بنابراین چاره‌ای نیست جز افزایش بودجه سئو.

شرکت‌هایی را انتخاب کنید که آموزش برگزار می‌کنند

بهتر است شرکت‌های سئویی را انتخاب کنید که مشتاق به آموزش دادن هستند.

درنظر داشته باشید که این شرکت‌ها چنین پیشنهاداتی ارائه نمی‌کنند، اما به این دلیلی نیست که علاقه‌ای به آموزش دادن نداشته باشند.

 

شرکت هایی را انتخاب کنید که آموزش دهنده سئو هستند

 

اگر افراد حرفه‌ای در این سازمان حضور دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا سئو سایت را در مجموعه خود انجام دهید، بهتر است همکاری با این شرکت‌ها را از دست ندهید.

زمانی که شخصی از مجموعه شما مهارت انجام عملیات سئو را داشته باشد، شرکت‌های سئو می‌توانند به عنوان ناظر با شما همکاری کنند. به عنوان مثال، به صورت ماهانه، هفتگی و یا به دلخواه شما جلسات برگزار شده و مشکلات برطرف خواهند شد.

 

شرکت‌های سئو چه خدماتی ارائه می‌کنند؟

سئو خارجی

سئو خارجی به عملیاتی گفته می‌شود که خارج از دامنه یا وب سایت شما انجام می‌شود. به عنوان مثال، فعالیت درشبکه‌های اجتماعی.

در صورتی که با شرکتهای سئو همکاری داشته باشید، خدمات سئو خارجی یکی از اصلی ترین مواردی است که انجام می‌شود.

به صورت خلاصه سئو خارجی شامل موارد زیر می‌شود:

  • بک لینک
  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
  • پست مهمان
  • فعالیت در فروم‌ها
  • اشاره به برند
  • ایمیل مارکتینگ
  • و …

سئو داخلی

سئو داخلی به فعالیت‌هایی گفته می‌شود که در دامنه یا وب سایت شما انجام می‌شود. به عنوان مثال، تگ تایتل.

از اصلی ترین مواردی که در شروع کار وب سایت باید درنظر بگیرید همین سئو داخلی است. در صورتی که شما سئو خارجی قوی داشته باشید و به سئو داخلی اهمیتی ندهید، موفقیت شما امکان پذیر نیست. البته بر عکس این موضوع نیز صدق می‌کند.

فعالیت‌های سئو داخلی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بهینه سازی تگ تایتل
  • بهینه سازی تگ دسکریپشن
  • بهینه سازی تصاویر
  • لینک سازی داخلی
  • بهینه سازی تجربه کاربری
  • بهینه سازی هدینگ‌ها (H1 تا H6)
  • بهینه سازی محتوای صفحات
  • و …

سئو تکنیکال

به عملیات فنی که روی وب سایت انجام می‌شود سئو تکنیکال گفته می‌شود. به عنوان مثال، سرعت سایت.

شرکت‌های سئو قادر هستند تا مشکلات بخش تکنیکال وب سایت شما را برطرف کنند. همچنین در بررسی و آنالیز آنها نیز تبحر دارند.

در صورتی که وب سایتی مشکلات تکنیکال گسترده‌ای داشته باشد شانس خوبی برای رتبه گرفتن ندارد. به عنوان مثال، اگر با رقیب از خود از نظر سئو داخلی و سئو خارجی برابر باشید، اگر سرعت صفحات آنها بهتر از شما باشد، شانس رتبه گرفتن شما کمتر است.

بنابراین بهتر است برای بخش فنی وب سایت خود نیز اهمیت بالایی قائل باشید.

به طور کلی سئو تکنیکال شامل موارد زیر می‌شود:

  • سرعت سایت
  • بهینه سازی استراکچر دیتا یا ریچ ریزالت
  • بهینه سازی فایل سایت مپ و Robots.txt
  • بهینه سازی آدرس صفحات (URL)
  • بهینه سازی سایت برای تمامی دستگاه‌ها
  • برطرف کردن ارورها و مشکلات به وجود آمده
  • استفاده از پروتکل Https
  • برطرف کردن مشکلات محتوای تکراری
  • و …

مشاوره سئو

یک شرکت سئو خوب باید بتواند در زمینه مشاوره نیز به درستی عمل کند. به عنوان مثال، اگر قرار باشد با آنها به عنوان ناظر همکاری کنید تا عملکرد سئو مجموعه شما را بررسی کنند، باید بتوانند به نکات مهم و جزئی اشاره کنند.

بنابراین تصمیم گیری مناسب برای عملکرد حال حاضر و آینده از مهم‌ترین مواردی است که شرکت‌ها باید آن را داشته باشند.

قبل از تصمیم گیری و انتخاب شرکت مناسب این موارد را در نظر داشته باشید تا بتوانید خروجی مناسبی از پروژه مد نظر خود دریافت کنید.

مزایا و معایب سئو کدامند؟

سئو نقاط قوت بسیاری دارد، اما مانند هر چیزی، سئو نیز معایبی دارد.

به طور کلی در ادامه به مزایا و معایب بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و کاربر اشاره می‌کنیم.

مزایا

  • کم هزینه (نسبت به هزینه تبلیغات گسترده)
  • افزایش تعداد مشتریان به صورت طبیعی
  • بهبود آگاهی از برند
  • معیارهای قابل اندازه گیری
  • میزان بازگشت وجه بالا
  • داشتن وب سایتی کاربردی و بهتر
  • افزایش ترافیک هدفمند
  • امکان گسترش کسب و کار

معایب

  • مدت زمان طولانی تا رسیدن به نتیجه مورد نظر
  • سرمایه گذاری همیشگی برای ماندن در رقابت
  • غیر مطمئن
  • اقدامات شما توسط الگوریتم یا ربات هوشمند بررسی می‌شود
  • امکان از دست رفتن تمامی نتایج و زحمات با پنالتی شدن

 

بایدها و نبایدهای شرکت‌های سئو

از شرکت‌هایی که شمار تضمین در سئو می‌دهند دوری کنید

قبل‌تر نیز اشاره کردیم که تضمینی در سئو وجود ندارد. اگر شرکتی چنین تضمینی به شما می‌دهد، بهتر است با آنها همکاری نکنید.

چنین تضمینی همانند این مثال است که مربی تیم فوتبال تضمین بدهد هر سال قهرمان می‌شود. چون در رقابت نمی‌توان از چنین چیزی مطمئن شد.

بنابراین با اطمینان می‌گوییم که هیچ تضمینی در سئو وجود ندارد و اگر شما در کلمه کلیدی رتبه 1 را در اختیار دارید، این جایگاه برای همیشه در اختیار شما نخواهد بود.

به همین دلیل است که می‌گوییم سئو یک پروسه همیشگی است.

فراموش نکنید که این یک پروسه همیشگی است

سئو پروسه‌ای است که برای همیشه باید انجام شود.

به عنوان مثال، شما همواره باید محتوای وب سایت خود را بروز رسانی کنید.

یا همیشه لازم است مشکلات وب سایت را بررسی کرده و در صورت وجود آنها را برطرف نمائید.

ممکن است مواردی جدید (مانند آپدیت می 2021 الگوریتم‌های گوگل) که سرعت سایت در بین فاکتورهای رتبه دهی قرار گرفت نیز باعث بشود استراتژی سئو خود را تغییر دهید.

بنابراین باید بدانید که سئو اجتناب ناپذیر است و همواره باید برای بهبود آن تلاش کنید.

سئو را به چشم کیفیت بالا برای یک رستوران درنظر بگیرید. و این مسئولیتی است که همیشه در حال انجام است.

10 شرکت برتر سئو ایران

با توجه به این که در این دسته بندی از نت چین تمامی شرکت‌های سئو ایران را به شما معرفی کرده‌ایم، در ادامه اشاره‌‌ای به 10 شرکت برتر سئو می‌کنیم.

هرکدام از آنها سال‌ها در این زمینه فعالیت دارند و همکاری با آنها به منزله دریافت کیفیت مناسبی می‌باشد.

  1. نیو سئو
  2. سئو کار
  3. وب وان
  4. سئو ایران
  5. سئو ورد
  6. سه سوت وب
  7. نردبان گروپ
  8. آپ سئو
  9. سئو 24
  10. سئو یاب

منبع: لیست بهترین شرکت‌های سئو

  • علی کریمی

شرکت‌های بازاریابی اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی

امروزه تمامی کسب‌وکارها از قدرت اینترنت و به ویژه شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

حتی شرکت‌های حمل و نقل، سایت‌های قالیشویی و از این قبیل بیزینس‌ها نیز در این زمینه فعالیت دارند.

بنابراین می‌توان بدون دانش از زمینه کسب و کار شما حدس زد که لازم است در این شبکه‌ها فعالیت داشته باشید.

خوشبختانه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام و … در ایران فعالیت دارند.

ما در این صفحه، سایت‌های فعال در این زمینه را به شما معرفی می‌کنیم.

نت چین این امکان را به شما می‌دهد تا باری فعالیت و دریافت خدمات یا خرید محصول در زمینه مورد نظرتان تحقیق کرده و وب‌سایت‌های بسیاری را بررسی نمائید.

پیشنهاد ما این است که تا انتهای این صفحه همراه ما بمانید تا بدانید سایت‌های اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی چه خدماتی به شما ارائه می‌کنند.

چه خدماتی می‌توانید از شرکت‌های مدیریت شبکه‌های اجتماعی دریافت کنید؟

احتمالا می‌دانید که کسب‌وکارهای اینترنتی به پلن‌ها یا روش‌های متنوعی برای جذب مشتریان بالقوه نیاز دارند.

عموما برای افزایش ترافیک وب سایت و بیشتر شدن شانس جذب مشتری از تکنیک‌های گوناگونی استفاده می‌شود.

یکی از شیوه‌های مهم استفاده از خدمات سایت‌های اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی است. با این کار، شما می‌توانید شانس افزایش ترافیک و جذب مشتریان بالقوه را افزایش دهید.

 

شرکت های بازاریابی اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی

 

البته شیوه‌های دیگری نیز برای رشد کسب‌وکارهای اینترنتی استفاده می‌شود. به عنوان مثال، خدمات شرکت‌های سئو که در نمایش وب سایت شما در صفحات جستجو تاثیر گذار است.

ممکن است برایتان سوال باشد که چرا باید از خدمات سوشیال مدیا استفاده کنیم؟

سوال بجایی است؛ با توجه به اینکه عموما شرکت‌ها مسئول شبکه اجتماعی در اختیار دارند.

خدمات شرکت‌های مدیریت و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای تمامی کسب و کارها مناسب نیست. از جمله کسب‌وکارهایی که خودشان فعالیت سوشیال مدیا را انجام می‌دهند.

اما بسیاری از کسب و کارها هستند که نتوانستند نیروی مناسبی در این زمینه پیدا کنند. و همچنین ممکن است فضا و اطلاعات مناسبی در این زمینه نداشته باشند.

بنابراین استفاده از خدمات این شرکت‌ها منطقی است. همچنین آنها می‌توانند به شما کمک کنند تا فالوورها یا دنبال‌کننده‌های خود را افزایش دهید. به صورت کامل مدیریت کانال را برون سپاری کنید.

علاوه بر آن، می‌توانید تبلیغات در این شبکه‌ها را به شرکت‌ها بسپارید.

در ادامه بیشتر درباره خدماتی که دریافت خواهید کرد صحبت می‌کنیم.

افزایش دنبال کننده یا فالوور

از اصلی ترین اهدافی که در شبکه‌های اجتماعی می‌توان داشت، افزایش دنبال کننده یا اصطلاحا فالوورهاست.

در شبکه‌های مختلف، با نام‌های مختلفی نیز شناخته می‌شود. مثلا در یوتیوب با نام سابسکرایبر، در لینکدین با نام کانکشن.

 

افزایش فالوور یا دنبال کننده در سوشیال مدیا

 

هر صاحب کسب‌وکاری به دنبال افزایش تعداد دنبال‌کننده‌ها است. اما توجه داشته باشید که این افزایش نباید به هر قیمتی باشد!

احتمالا شعارهای تبلیغاتی مانند تضمین 10K فالوور اینستاگرام یا از این قبیل موارد را شنیده‌اید. پیشنهاد می‌کنیم خام این موارد نشوید.

تنها کسی یا کسانی می‌توانند فالوور تضمین شده برای کانال شما پیدا کنند که خودشان صاحب همان اکانت‌ها باشند!

(یعنی آنها هزاران اکانت ساخته‌اند و خودشان با آن اکانت‌ها کانال شما را دنبال می‌کنند؛ اما خبری از فعالیت نیست).

البته همه شرکت‌ها این شکلی عمل نمی‌کنند. اما منظور ما این است که نمی‌توان تضمینی در افزایش فالوور داشت. کاربر روزی شما را دنبال می‌کند و روز دیگر تصمیم می‌گیرد که دیگه به این کار ادامه ندهد.

شعار تضمین افزایش فالوور شبکه‌های اجتماعی مانند این است که بخواهید پیمان ازدواجی را سر بدهید که طرفین هیچ علاقه‌ای به هم ندارند. درست است که این کار انجام می‌شود، اما فایده‌ای هم خواهد داشت؟!

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم هیچ‌گاه به دنبال چنین شعارهایی نباشید. شرکتی را انتخاب کنید که به صورت طبیعی و با فعالیت‌های بازاریابی تعداد دنبال کننده‌های شما را افزایش دهد.

این امکان را خواهید داشت که در نت چین به جستجوی آنها بپردازید.

ما تا حد امکان تلاش کرده‌ایم تا سایت‌های خدمات دهنده شبکه‌ اجتماعی که شعارهای پوچ و فعالیت‌هایی مانند خرید فالوور را پیشنهاد می‌کنند به لیست سایت‌ها اضافه نکنیم.

هیچ‌گاه به سراغ خرید فالوور نروید

خرید فالوور در دنیای واقعی به این معناست که به کسی پول بدهید تا با شما ارتباط برقرار کند! تازه اگر حاضر به چنین کاری بشود.

هیچ‌وقت با خرید فالوور در شبکه‌های اجتماعی به جایی نمی‌رسید. در گذشته این کار مرسوم بود و به رشد پیج نیز کمک می‌کرد.

اما اکنون این چنین نیست.

به این دلیل که الگوریتم‌های Social Media کاملا هوشمند شده‌اند و نرخ تعامل و فعالیت هر صفحه را بررسی می‌کنند.

سال‌ها پیش در شرکتی کار می‌کردم که یک کانال تلگرام فعال داشت. من در آن زمان تجربه زیادی نداشتم، اما به جرئت می‌تونم بگم که روزانه 50K سابسکرایبر می‌گرفتیم و ممکن بود فردای همون روز 40K رو از دست بدیم.

البته که موندن اون 10K هم فایده‌ای برامون نداشت. شما فکر کنید کانالی دارید که روزانه داخلش 3 محتوا منتشر می‌کنید و از 200K سابسکرایبر کمتر از 50 تعامل دریافت می‌کنید!

(که البته خیلی از همون تعامل‌ها رو خودمون انجام می‌دادیم).

این امکان رو دارید که فالوور بخرید و هیچ مشکلی هم براتون به‌ وجود نمیاد؛ "اما چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی".

بهتر است هزینه‌ای که می‌خواهید برای خرید Follower درنظر بگیرید به مدیریت کانال و تولید محتوای صفحه اختصاص دهید.

مدیریت کانال اینستاگرام، تلگرام و …

همان‌طور که وب‌سایت‌ها نیاز به مدیریت دارند، سوشیال‌ها نیز باید مدیریت شوند و آنالیز‌های گوناگونی نیز روی آنها انجام می‌شود.

شرکت‌های بازاریابی اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی این امکان را دارند که کانال شما را مدیریت کنند.

این کار موارد متنوعی را شامل می‌شود. به عنوان مثال، بررسی و آنالیز پیج یکی از اصلی ترین کارهایی است که همواره باید انجام شود.

یا به عنوان مثال، Road Map یا مسیر مشخصی برای طی کردن باید مشخص شود. به این ترتیب هر روز می‌توان طبق اصول از پیش تعیین شده جلو رفت و انتظار نتایج مناسبی را داشت.

برای شما که صاحب کسب و کاری هستید، دریافت گزارش از فعالیت‌های انجام شده برای مدیریت پیج بسیار مهم است. همچنین شخص ادمین می‌تواند پیشنهادهایی به شما بدهد که ممکن است در جذب مشتری تاثیر گذار باشد.

پیشنهاد می‌کنیم از بخش مدیریت کانال به سادگی عبور نکنید و اگر خودتان این کار را انجام می‌دهید، همواره اطلاعات خود را بروز کنید.

در وب‌سایت‌هایی که در این صفحه معرفی کرده‌ایم، مطالب بسیاری در زمینه سوشیال مدیا وجود دارد. می‌توانید با مراجعه به آنها دانش خود در این زمینه را افزایش دهید.

همچنین اگر می‌خواهید هزینه‌ها را تا حد ممکن کاهش دهید، می‌توانید با یک شخص دورکار برای کارهای شبکه اجتماعی خود همکاری کنید.

در این صورت پیشنهاد می‌کنیم از سایت‌های فریلنسری ایرانی بازدید نمائید تا به این هدف دست یابید.

تولید محتوای صفحه

محتوای صفحه برگ برنده‌ای است که شما می‌توانید آن را در اختیار داشته یا نداشته باشید!

میلیاردها صفحه در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند، اما درصد خیلی محدودی از آنها مورد علاقه کاربران هستند.

 

دریافت خدمات تولید محتوا از شرکت های بازاریابی اینستاگرام و شبکه های اجتماعی

 

شرکت‌های سوشیال متنوعی هستند که می‌توانند خدمات تولید محتوای پیج را ارائه کنند. همچنین شرکت‌های تولید محتوا نیز در این زمینه فعال هستند و در صورت نیاز می‌توانید با آنها نیز ارتباط برقرار نمائید.

موارد بسیاری هستند که باید درنظر بگیرید و از شرکت مذکور بخواهید آنها را اعمال کند.

به طور خلاصه در پروسه تولید محتوای صفحات اجتماعی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. مخاطبین شما چه کسانی هستند (پرسونای مخاطب)
  2. مخاطبین شما در چه شبکه‌ای فعال هستند و در چه زمانی فعالیت می‌کنند
  3. ارسال پیام مناسب به مخاطب (CTA یا فراخوان به اقدام)
  4. ایجاد آگاهی درباره خدمات/محصولات برند‌ 
  5. تحقیق و انتخاب هشتگ‌های مناسب فعالیت کسب و کار

پیشنهاد ما این است که حتما قبل از شروع همکاری، از تجربه شرکت خدمات بازاریابی شبکه‌های اجتماعی مطمئن شوید. پیشنهاد می‌کنیم نظرات ثبت شده درباره آنها در نت چین، سوشیال مدیا و گوگل مپ را بخوانید.

اینگونه می‌توانید مطمئن شوید که آنها فعالیت حرفه‌ای دارند و مشتریان نیز از کار آنها راضی بوده‌اند.

در صورتی که شرکت مورد نظر فعالیت خاصی در شبکه‌های اجتماعی و سایر کانال‌ها ندارد و نظری نیز درباره آنها ثبت نشده، بهتر است در تصمیم خود تجدید نظر کنید.

تبلیغات و بازاریابی 

یکی از اصلی ترین خدماتی که توسط آژانس‌‌های شبکه اجتماعی ارائه می‌شود، پلن‌های تبلیغاتی و بازاریابی است.

در صورتی که بخواهید در زمینه سوشیال دیده شوید، پیشنهاد می‌کنیم از پلن‌های تبلیغاتی شرکت‌ها استفاده کنید.

در صورتی که فقط برای تبلیغات از شرکت‌ها استفاده می‌کنید، بهتر است آمار و اطلاعاتی دقیق از کسب و کار خود به آنها بدهید.

 

خدمات تبلیغات و بازاریابی از شرکت های سوشیال

 

مواردی از جمله پرسونای مخاطب.

هر شبکه مناسب با مخاطبین خاص خود طراحی شده و حتما پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع تبلیغ، ابتدا تحقیقاتی انجام دهید.

به عنوان مثال، باید بدانید که مشتریان بالقوه شما در چه شبکه‌ای فعالیت دارند.

زمانی که صحبت از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌شود، عموما ذهن ناخودآگاه بسیاری از ما به سمت اینستاگرام می‌رود.

اما این شبکه ممکن است برای همه کسب‌وکارها مناسب نباشد.

خودمان را مثال می‌زنیم. ما در اینستاگرام فعالیت نمی‌کنیم؛ چون عموم مخاطبین ما در شبکه‌هایی همچون لینکدین و توئیتر هستند.

برعکس این موضوع نیز وجود دارد. به عنوان مثال، اگر شما در زمینه فروشگاه‌های بازی و سرگرمی فعالیت دارید، ممکن است اینستاگرام و یوتیوب بهترین گزینه‌های شما باشند.

بنابراین قبل از هر کاری بهتر است بدانید که مخاطبین شما در چه شبکه‌ای فعالیت می‌کنند.

سپس می‌توانید اجرای تبلیغات را به شرکت‌ها سپرده و به بررسی گزارش‌های بدست آمده بپردازید.

بهترین شرکت‌های بازاریابی اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی

بیش از 20 شرکت را به شما معرفی کرده‌ایم که در زمینه خدمات شبکه‌های اجتماعی فعال هستند. در ادامه به بهترین‌ها اشاره می‌کنیم. فراموش نکنید که می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به صفحات شرکت‌ها از طریق همین دسته بندی مراجعه نمائید.

  1. جریان
  2. موبودید
  3. تبلیغ چه
  4. آلند
  5. ایمپریال برند
  6. نت مارکو
  7. ای 98
  8. اد گستر
  9. بهیدو
  10. ثمین ادز

نت چین معرف کسب و کارهای اینترنتی است و شما می‌توانید به صورت رایگان کسب و کار خود را در وب سایت ما ثبت نمائید. همواره در تلاش هستیم تا به شما کمک کنیم نیازهای خود را برطرف کنید. امیدواریم که این مطلب برای انتخاب شرکت‌های سوشیال به شما کمک کرده باشد.

منبع: شرکت‌های بازاریابی شبکه اجتماعی

  • علی کریمی